Hahah Nou ja misschien is het in ieder geval dus een idee om maar niet gelijk iedereen op die lijst te zetten (nja, beetje lastig als ze het zelf doen haha) en dan pas na een tijdje als ze mee blijven kletsen hier, ipv na een week niets meer te horen..
Hihi, ik begon me al lullig te voelen omdat ik weet dat ik van zo'n grote groep nooit alles kan onthouden!
Oei.. hier ben ik het wel een beetje mee eens jah Heb al een paar keer getwijfeld of ik het zou zeggen, maar steeds niet gedaan.. Moet eerlijk bekennen dat dat misschien ook wel een beetje de reden is dat ik nu minder reageer. Dat van het vast clubje kan ik goed onthouden en daar wil ik graag op reageren, maar dat lijkt het weer alsof ik de anderen negeer, en dat is ook niet wat ik wil.. dus dan reageer ik maar vaak niet. Ik hoop wel dat de vaste mensen van het clubje blijven posten en kijken, want daar voel ik me toch wel erg mee begaan!
Ja, zo is het een mooi lijstje. Maarre, hoe is het eigenlijk met Nensi en Charpi. Ook al tijden nix van gehoord. Wel jammer. Enne, Margha, jij bent vast een blijvertje!
Ja, dat hoop ik ook. Daar was ik op een gegeven moment bang voor. Dat de 'oude garde' niet meer komt omdat er zoveel nieuwen zijn dat het niet meer bij te houden is. Dat zou zo jammer zijn! Maarre, ladies, wij blijven plakken he!
Charpi was op vakantie toch? Die komt vast wel terug, die heeft ook lang meegepraat! Enne, wij blijven zeker doorkletsen ja! Praat hier veelste graag met jullie! haha is zooo fijn om af en toe ff je hart te luchten hier!
ja is wel de bedoeling vind dit wel een gezellig clubje, ga allen waarschijnlijk voor 3 maanden aan de pil in de hoop dat mijn klachten dan een beetje tot rust komen maar wil hier wel regelmatig blijven meekletsen. en kijken hoe het met iedereen gaat.
Ik denk trouwens dat er een hoop nieuwe dames die nog maar net begonnen zijn overstappen naar het clubje van Serendipity. Ik zag Ilona en Vrouwtje daar ook al. Is voor hen ook misschien wel leuker, zij zijn bijna allemaal in dezelfde maand begonnen. Wij zijn toch al meer maanden bezig dus zullen eerder met een 'been there, done that' reageren ook al bedoelen we het goed.
ja dat zag ik idd ook ja.. nja ook prima natuurlijk als ze in meerdere topics kletsen, maar goed, niet dat we 2 weken wachten en vervolgens zelf wel ergens lezen hoe het er mee staat.. ilona bijv. kletst toch nog vrij vele hier, mgoed, ze moet ntuurlijk zelf weten maar idd serendipity is ok zon voorbeeld, een keer geweest en toen dr eigen groep gestart en maar gewoon weggebleven hier.. achjaaa! Wanneer dr zich nieuwe hier aanmelden, melden we gewoon meteen ff hoe we dr over denken haha (klinkt wel heel dramatisch )
Ja, maar kunnen we wel doen vind ik. Meerdere clubjes is geen probleem natuurlijk. Ik post zelf af en toe in 'jong en nog steeds niet zwanger' en zij hebben ook de duidelijke regel dat je niet meer mee mag praten als je zwanger bent geworden. Maar enniewee, zolang ons clubje maar blijven komen dan vind ik het al een heel eind goed.
Hmm ja mar in die groep snap ik dat ook wel, je bent allemaal al zo lang bezig en dan is het niet leuk als heel veel zwangeren blijven posten hoe het gaat enzo. Voor hier vind ik dat wel anders, vind het juist erg leuk dat annelies en tirz blijven posten Die zijn dr ook al zo lang bij, die kennen ook alle verhalen enzo. Maar voor al die nieuwelingen denk ik ook dat we dat best kunnen zeggen ja..
Hallo allemaal, Margha, wat vervelend meid dat je 3 maanden aan de pil moet. Succes verder met alles. Ik stap eruit, en dat komt denk ik wel een beetje door jullie reactie. Jullie willen liever geen nieuwe meiden. Misschien moet ik mij niet aangesproken voelen maar dat doe ik wel. Daarnaast denk ik dat ik helemaal stop met schrijven op forums. Omdat ik alleen zo er mee bezig blijf houden. Ik heb de afgelopen tijd heel veel meegemaakt en dat wil ik afsluiten. allemaal heel veel succes met het zwanger worden.
Mee eens! Van mij mogen de zwangeren ook lekker blijven. Dat vind ik hoopgevend. Nu nog een boodschap verzinnen voor de nieuwelingen...
Vinkje, je mag gerust blijven hoor. Wij doelen meer op diegenen die 1 of 2x posten en dan ineens niets meer laten horen. Of diegenen die zo vrijpostig zijn om zich direct op onze lijst te plaatsen. Jij komt door de criteria heen. Of je helemaal stopt met forummen, dat moet je natuurlijk zelf weten. Nou, als ik je niet meer spreek. Succes met zwanger worden!
Oei meiden sorry hoor, wou mezelf ook nooit opdringen, ik dacht wel al te voelen dat jullie liever ondereen praten, wat ik wel begrijp, het beste dan... Calani PS heb mezelf niet op de lijst gezet...
@ Tante Mars: ik kom je ook overal tegen he Welkom hier! @ hemeltje: balen van je ongi. Lekker geskied? @ Tirz: Super dat het zo goed gaat! Ik hoop dat de misselijkheid binnen korte tijd ook over is! @ vrouwtje: kan je mss eens een foto van die testen in je album zetten? Kunnen we meekijken @ margha: wat een domper zeg. Ben je er helemaal uit voor welke optie je gaat? @ ymme: welkom! Veel succes @ Djuke: ik ben het eens met je standpunt. En het is ook niet netjes als men zich zonder zich voor te stellen op de lijst zet en dan ineens niets meer van zich laat horen. Daarbij raak je nogal snel het overzicht kwijt, ondanks dat we het lijstje hebben. Ik schrok trouwens wel ff dat iemand dat wel zo durfde te zeggen, maar ik geef je helemaal gelijk. Al ben ik bang dat mensen die hier nog redelijk kort zijn en wel veel hier meepraten zich hier nu overbodig gaan voelen. Net zoals Vinkje ook al aangeeft. Ik zal de komende tijd trouwens wel iets minder hier zijn, omdat ik meer ga werken en mijn huishouden doet zich niet vanzelf
Ben het er ook wel mee eens hoor.. Ik zit juist bij deze topic omdat het hier nog een beetje bij te houden is, ik heb de tijd gewoon nieteens om 20 nieuwe pagina's per dag door te spitten. Bij een klein groepje kan je elkaar een beetje leren kennen en is het makkelijker om dingen te onthouden Verder ben ik helemaal niet tegen nieuwe dames hoor.. Vind het alleen jammer als iemand erbij komt en dan opeens niets meer laat horen, je leeft toch mee met mensen en dan wil je graag horen hoe het afloopt Nieuwe mensen die hier gewoon regelmatig posten, al is het alleen maar even om te melden of ze weer ongi zijn geworden of misschien juist wel zwanger, die zijn wat mij betreft hardstikke welkom! (ben zelf ook niet altijd even actief..) Dus toch hartelijk welkom nieuwe dames!
Hey Meiden, Ik snap het helemaal, Ik vind het leuk als mensen mee praten maar dan moeten ze wel echt bij de club willen horen en niet 1 keer wat neerzetten en daarna nooit meer. Maar volgens mij kom je daar niet onderuit op een forum. Moeten we maar een eigen website aanmaken hahaha. Verder niet veel boeiend eigenlijk. Eindelijk niet meer ongesteld. Door alles heeft het wat langer geduurd en is het ook erger geweest als anders. Maar we kunnen weer, vol goede moed aan de slag! Liefs Tamaar