Heeeeee meiden ik ben er weer.... tuurlijk laat ik gelijk weer wat van me horen, ben gisteren teruggekomen van vakantie! Het was er heerlijk, lekker een weekje genieten van het mooie weer en caribiën gevoel.... Heb niet alles teruggelezen, dat waren me teveel pagina's, maar wel jullie laatste discussie, en daar ben ik het ook mee eens, ik ben een weekje weg en ineens heel veel nieuwe namen, wat kan natuurlijk vooral als ze gezellig mee blijven kletsen... maar effe binnen komen jezelf op de lijst zetten en dan vervolgens niets meer laten horen, hoeft van mij ook niet. Vandaag ben ik bij de dokter geweest, want ik wilde wel eens even informeren wat ik nu het beste kon doen, omdat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden. (Vandaag dag 78) Hij adviseerde ons om te beginnen met temperaturen, dus vanaf morgenochtend is het eerste wat ik 's ochtends doe als ik mijn ogen open doe, die thermometer in mijn kont stoppen. Zal effe wennen zijn, maar het is voor een goed doel. Hij wil me over 3 maanden weer terugzien, dus op 10 juni zit ik weer in de wachtkamer! Verder mogen we gelijk een zemenonderzoek laten doen. Donderdagochtend kan ik Jos zijn sperma om 9 uur gaan inleveren.... Wist niet dat je daarvoor ook rekening moet houden met zaadlozingen enzo, want je mag 2 dagen vooraf geen zaadlozing hebben gehad en niet langer dan 7 dagen geleden. En verder moet het zaad na de zaadlozing binnen een uur, liefst half uur op het laboratorium zijn. Dus dat wordt donderdag op tijd opstaan, en daarna de komende week duimen op een goede uitslag. Duimen jullie met ons mee?
@ ymme : o oke ze had gemeld dat ze ongi was geworden en de volgende NOD datum. Had niet gezien dat ze daarbij stond sorry
Duim voor je Charpi, wij moesten toen ook binnen een uur liefst een half uur in het ZH wezen. Van de gyn moest t potje in me bh zodat op lichaams tempratuur bleef . Spannend zeg. Ik ben overigens ook nieuw, maar blijf wel typeren maar ik zit op school en kan soms alleen in de avond uren reageren.
oehh gaat alles goed hier? ik ben het wel met djuke eens hoor, zo hou je het allemaal niet meer bij! maarre; mag ik dan nog wel af en toe mijn verhaaltje doen?dit is de enige plek dat ik mijn verhaal kwijt kan, vind de andere forums niets aan, wel geprobeerd maar niet echt leuk... hier ken ik iedereen en ben ook heeeeeeel neiuwschierig hoe het met iedereen gaat! Met mij gaat het op zich wel goed, ben vandaag nr huis gebracht omdat ik zwarte vlekken voor m'n ogen had en erg duizelig was, de vlk zegt dat dat bloeddrukschommelingen zijn, die kunnen wel eens voorkomen, dus niets ernstigs (maar wel vervelend) Verder voel ik de hele dag mijn onderbuik, alles is hard aan het groeien daar van binnen en het zit elkaar mooi in de weg! voor alle testers; succes!en voor de klussers; veel klusplezier!
Tuurlijk mag je hier je verhaal blijven doen Annelies, gezellig hoor! We leven graag met je mee.... hopelijk heb je morgen nergens geen last meer van.... Tante Mars, wij kennen elkaar nog niet zo goed, maar dat komt vanzelf.... gewoon lekker mee blijven schrijven! Enne het potje past niet in mijn bh hahahahaha, daarvoor zit er al teveel borst in whahahaha... maar zal het zeker in mijn binnenzak dragen en zo snel mogelijk in het ziekenhuis brengen, al ben ik zeker een half uur onderweg...
Goh, Annelies. Wat gaat de tijd hard. 9 weken alweer! Fijn dat alles wel goed gaat op alle kwaaltjes na dan. Enne, lekker hier blijven komen hoor!
Hoi Zethu ik ben er uit, ik ga 3 maanden aan de pil. ik wens je morgen succes met de echo. vinkje kan het wel een beetje begrijpen dat je even wat minder met zwanger worden bezig wil zijn. je hebt de afgelopen tijd genoeg ellende meegemaakt. veel sterkt meid en ik hoop zo voor je dat je gauw zwanger mag raken. liefs
@ Charpi: Het gaat dus nog een hele tijd duren bij jullie. Ik had zelf wel al gelezen dat bij sperma-onderzoek dat je dan 2 dagen geen zaadlozing gehad mag hebben. Wel spannend voor jullie allemaal zeg! Hoe was je vakantie verder? @ annelies: Graag blijf vooral hier doorkletsen. We zijn allen benieuwd hoe het jouw vergaat! @ morgen: goh wat is die tijd snel voorbij gegaan zeg! Morgen al de afspraak met de gyn! Ik had wel verwacht dat het wat sneller voorbij zou gaan als ik weer zou gaan werken, maar dat het al zo snel zou zijn, nee dat had ik niet voor mogelijk gehouden.
Gaat vast nog komen. Hah bij mij paste het ook niet maar heb het ergens tussen de beugels gepropt. Hoe lang duurt bij jullie de uitslag? Wij hebben het op maandag in geleverd en donderdags de uitslag ( klein ziekenhuis en op maandag extra personeel voor dit soort onderzoeken).
Dat zullen wij morgen dus waarschijnlijk ook allemaal te horen krijgen. Wordt de afspraak voor het inleveren trouwens gelijk gemaakt, of moet je daar zelf apart voor bellen?
Wij kregen gewoon te horen wanneer het lab open was dus wanneer we het potje konden komen brengen. Het is wel handig als je het kan combineren met een bloedonderzoek. Scheelt weer een keertje rijden. Succes morgen!
@ Charpi: Welkom terug. Fijn dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad. Hopen dat het temparaturen iets oplevert. Was de dokter verder niet ongerust ofzo dat je zolang al niet ongi geworden bent? of kan dat verder geen kwaad. @Annelies: Tuurlijk mag je hier blijven kletsen. Gezellig toch, en je zit er al zo lang bij nou willen we ook alles weten wat wij straks allemaal kunnen verwachten En ik keek effe naar je banner. 9 weken alweer dat gaat hard zeg. Wanneer moet je nou weer naar de verloskundige? Liefs Tamaar
He vinkje, Begrijpelijk dat je er even minder mee bezig wil zijn.. Mocht je over 'n tijdje toch weer iets zoeken om te komen praten, ben je altijd welkom hoor! @ Zethu: spannend, morgen gewoon al.. ben benieuwd. Gaat je vriend/man ook weer mee?
@Tamaradb: Ik hoop dat deze ronde meer geluk brengt voor je. @Charpi: Fijn dat je lekker genoten heb van je vakantie zeg Nog steeds niet ongesteld dus, balen zeg Ik duim in elk geval voor een goede uitslag voor je! @Annelies: Leuk om wat van je te horen zeg, jij laat ons zien dat het ook goed kan gaan Vind het wel leuk om ook wat positieve verhalen te lezen.. @Zethu: Heel veel succes morgen bij de gyn!
@ Zethu: ahh das fijn @ Hier: vanavond gespekje gehad met mn vriendinnen. Was op zich een goed gesprek, al wouden ze wel gelijk weten hoe ik dan wist wat ze gezegd hadden. Dus ik maar gezegd dat ik dit niet wou gaan zeggen omdat het dan alleen daar om gaat, en dat het er eigenlijk helemaal niet toe doe. Ze vroegen dan ook gelijk of ik hun mail gelezen had, dus toen verbaasd gereageerd: "Oh dus jullie mailen ook over mij rond?" hihi, uiteindelijk ahdden ze ok zoiets van hmm, khoef ook niet te weten wie het gedaan heeft want dan kijk je toch weer anders naar diegene. Dus daar ben ik mooi onderuit gekomen Verder een goed gesprek gehad en van beide kanten weten we dat we gewoon tekort geschoten zijn en meer moeite hadden kunnen doen, meer interesse in elkaar hadden kunnen steken. Nja, we gaan gewoon weer goed met zn allen verder, maar ik houd zeker in mijn achterhoofd wat hun mij geflikt hebben, en ik ben dus ook even wat voorzichtiger met dingen vertellen. Zucht, ik mis mn vriendje Net fftjes gebeld met 'm.. bleh.. nog 2 nachten..Laten we hopen dat mn eitje wegblijft..Zo even een ovu test doen..ben ik vergeten vanmiddag
Zethu ik ben ZWANGER volgens de Digi van CB en zit al in week 5! 2 weken krijg je er voor gratis en niks bij! Joehoe... Ik kwam op dit forum toen ik het pas ontdekte en ben op het forum wanneer ik daar behoefte aan heb.. Het is een openbaar forum en de een heeft er meer en de ander minder behoefte aan. Ik voel me absoluut NIET welkom meer en mijn naam is ook al van de lijst gehaald. As jullie dat zo willen.. prima... Persoonlijk vind ik het een beetje zielig... Maa hoe dan ook; allemaal veel succes met zwanger worden..
Ja heel zielig als mensen interesse tonen en zich afvragen of iemand ongesteld is geworden op zn NOD of misschien wel zwanger is.. Kan me voorstellen dat 1x per maand even wat laten weten wel erg veel gevraagt is. Want dat is volgens mij alles wat we willen, maar kan ook aan mij liggen.. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Proficiat Vrouwtje met je zwangerschap! Super voor je! En je moet het niet zo persoonlijk opnemen.. Mgoed, er staat toch duidelijk in die berichten dat we gewoon ff wachten met mensen in die lijst zetten tot we ze wat langer kennen en ze hier wat langer mee buurten.. Maar je moet zelf weten.. In ieder geval; geniet van je zwangerschap!
@ saskia: Tnx. Het gaat wel lukken. Zo nog ff wat dingen noteren, de temp van deze cyclus uitprinten en dan alvast mijn kleren van morgen klaarleggen. En dan kan ik heerlijk een nachtje slapen. Ik kom uiteraard morgen verslag doen. Maar ik moet morgen ook nog van thuis uit gaan werken. @ linda: Wat fijn dat het gesprek met je vriendinnen goed is gegaan. En dat ze er niet achter zijn gekomen hoe jij het weet! En wie zou deze gebeurtenis niet in het achterhoofd houden. Ik weet dat ik het wel zou doen! *KNUF* van mij omdat je je vriendje moet missen! @ vrouwtje: gefeliciteerd. Jammer dat je je niet meer welkom voelt.