Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouwtje81

2 mrt 2009
    79
    0
    0
    Amsterdam
    Bedankt! Hopelijk volgen jullie gauw.

Ik trek het me niet persoonlijk aan, maar mijn mening is dat iedereen vrij moet zijn in wanneer en hoe vaak hij reageert... Dat kan 20 x op 1 dag zijn of 1 x in de 20 dagen.

Jeetje Saskia ..wat n frustraties! Doe tch even normaal...

2. Vrouwtje81

2 mrt 2009
    79
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ga slapen.. ben erg moe...

Truste allemaal!

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Maar we zeggen toch ook niet dat mensen hier niet mogen reageren.. maar dat we ze niet meer gelijk op die lijst zetten omdat we bij sommige dan benieuwd zijn hoe het gaat en dan horen we vervolgens niets meer..en om dat te voorkomen kunnen de nieuwe meiden gewoon ff meekletsen en na ee ntijdje kunnen ze dan op de lijst..dan weten we ook dat er geen meiden opkomen die maar een dagje hier zijn en vervolgens ergens anders in een topic verder gaat praten..
    mgoed, ik hoop nog steeds dat je het niet te persoonlijk op vat..!
    Welteruste en geniet maar lekker van die super vette ZWANGER op je test! Ben mega jaloers op je! :)
    Mn vriendje zei net nog via de telefoon dat dr een collega daar van hem zojuist vertelde dat hij vader wordt.. en toen zei mn vriend: "hmm en toen dacht ik, aahh ik wil oook zo graag!" zo lief.. :)

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    He bah! Ovu test heeft een heeel licht streepje...
    Hoop dat het nog even wacht zodat we woensdagavond nog op tijd zijn! :(
    En anders morgen een knallende.. dan was zondagochtend misschiein nog wel goed..
    zucht....stomme timing :(

5. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Ik begin niet met mensen zielig te noemen..
    Maargoed ik zie alleen mensen die het niet fijn vinden als iemand hier zomaar even post en zich op de lijst zet en vervolgens niet de moeite neemt om even te melden dat diegene ongi is geworden.
    Er staat nergens dat je verplicht zoveel keer in de maand moet posten ofzo.
    Reactie komt misschien wat bot over,das wel vaker het probleem met geschreven tekst. (komt van twee kanten..)

Jij voelt je niet welkom omdat je denkt dat wij dat zo willen, jij vind dat zielig..
    Wij vinden het gewoon fijn als mensen die hier komen en die op de lijst staan gewoon even laten weten of ze al ongi of zwanger zijn.

6. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Vervelend zeg Linda, voelt meteen als een overgeslagen ronde zo :(

7. Djuke

Djuke Bekend lid

Goedemorgen!

Bleugh, ondanks dat ik toch goed geslapen heb voel ik me erg moe en heb ik hoofdpijn. Die hoofdpijn heb ik nu al een week. Telkens van die steken aan de rechterkant wat komt en gaat. Heel vermoeiend. Pijnstillers lijken niet erg te werken. Hebben jullie nog suggesties?

Enniewee. Vrouwtje gefeliciteeeeeeeerd! Geweldig nieuws! Trek je de discussie niet persoonlijk aan. Wij doelen echt enkel op de meiden die hier maar een paar keer meepraten en dan ineens foetsie zijn. Zonder het fatsoen te hebben zich even af te melden.
    Hoe vaak je komt maakt niet uit, er zijn zat meiden die weinig komen maar die melden dat en dat is het verschil.

Linda: Fijn dat de lucht geklaard is tussen jou en vriendinnen. Kan me voorstellen dat je toch wat voorzichtig blijft nu. Zou ik ook zijn. Het vertrouwen is toch geschaad.

Saskia: je moet aan de klus, je hebt je Eiiiiiiiiiiii!

Zethu: succes vandaag en stel je er niet teveel van voor. Echt veel wijzer zul je vandaag nog niet worden maar tis wel een belangrijke stap op de goede weg. Knuf!

8. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Goedemorgen weer allemaal!

@Linda: de wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor: als jouw mannetje heel sterk zaad heeft kan het allemaal! Moest wel een beetje lachen: he bah, m'n ovutest is bijna positief... Normaal gezien kan je niet wachten! Enne over de vriendinnen: je hebt me geinspireerd! Heb een vriendin waar ik vroeger mee samenwerkte: toen was het dikke mik. Ze zat toen in een niet zo'n leuke situatie dus was ik er altijd enz. Nou uiteindelijk gaat het nu beter en hoor ik nooit meer wat van haar! Elke afspraak die we maken zegt ze af enz. Nou hoorde ik via via dat ze waarschijnlijk een miskraam heeft gehad (wist niet dat ze zwanger was hoor). Heb nu m'n trots opzij gezet en maar weer contact gezocht: volgende week maandag komt ze langs. Maar je hebt gelijk: je houdt het in je achterhoofd.

@Zethu: succes vandaag!

Oh en ik weet niet meer wie het vroeg maar het skieen was errug gezellig!

@Djuke: komt de hoofdpijn niet vanuit je spieren in je nek/rug? Heb zelf ook een aantal knopen waardoor de hoofdpijn af en toe niet te houden is..

@Charpi: he hallo! Hoe was de vakantie?

@Tamara: fijn dat je nu van je ongi af bent en weer vooruit kunt kijken! Kan je het er goed over hebben met iemand?

@Saskia: klussen klussen jij! Hoop dat het dan raak is voor je!

@Lkg: hoe gaat ie meis?

9. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Djuke: Vervelend die hoofdpijn zeg, enige wat bij mij werkt is ibuprofen en dat is nou net hetgene wat eigenlijk niet mag :(

We zijn alweer een tijdje om de dag aan het klussen, de menstruatiekalender loopt iets voor op me banner ;)
    Zo af en toe begin ik nu wel te twijfelen of het ons nog eens gaat lukken pfff, zit pas in ronde 7 dus eigenlijk mag ik nog niet teveel klagen..

10. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ Linda: he wat vervelend nu! Ik ben alleen ff kwijt hoelang je mannetje ook al weer weg bleef.

@ djuke: Ik hoop dat je snel wat opknapt. Je zo voelen is helemaal niet leuk! Suggesties? Goed drinken. Thee, bouillon.

@ hemeltje: het is wat met die vriendinnen he. Hoop dat je haar ondanks alles toch een beetje tot steun kunt zijn.

@ hier: Ben al weer terug van de gyn. We hebben er bijna een uur gezeten! We hebben eerst mijn medische verleden doorgenomen. Ik hoef niet meer te tempen. Maar moet wel gaan afvallen tot een BMI van 35 (9 kilo, pff). Eerder begon ze niet met tabletten. Maar ik moet wel al over een maand terugkomen (afspraak is over exact 4 weken) Tevens hebben we de bloedwaardes van de vorige keer doorgenomen. LH en FSH zagen er goed uit. Insuline was enorm verhoogd. Daarom moet ik glucose en insuline nog een keer nuchter laten prikken.
    Mannetje moet ook zijn zwemmers gaan inleveren. We hebben een afspraak gemaakt voor maandag, dan ga ik ook gelijk bloedprikken.

11. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @Zethu: jeetje 9 kilo dat is niet niks! Hoop dat je er al een mooie start mee kan maken in die 4 weken! Wel lekker dat je niet meer hoeft te tempen, dat geeft wel een stukje rust denk ik. Misschien dat als je meer aan het werk gaat dat het afvallen ook wat makkelijker gaat.. Maar goed, je bent ook uit jezelf ongesteld geworden dus wie weet wordt je snel ook helemaal uit jezelf zwanger! Succes in ieder geval!

@Saskia: niet gaan twijfelen hoor! ronde 7 is inderdaad nog niet zo lang al weet ik dat het heel anders aanvoelt! Je ziet hier zoveel dames die in een paar rondes zwanger zijn maar er zijn er des te meer die er veel langer over doen: is heel normaal hoor! Heb vertrouwen!

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ hemeltje: Is idd niet niks, maar ik weet gewoon dat het me gaat lukken. Alleen, helemaal niet snoepen gaat bij mij dus niet. Is zo enorm moeilijk.
    Als ik meer werk dan gaat het zowiezo makkerlijk om af te vallen. Ik loop dan meer op een dag.
    Over werk gesproken, ik moet eens gaan beginnen. Anders ben ik zo laat klaar, en ik wil nog naar de kapper strax!

Ik kijk wel als ik mijn 1,5 uur erop heb zitten!

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Hemeltje: Wat goed dat je contact gezocht hebt met die vriendin :) haha, leuk om te horen dat ik je geinspireerd heb :D Wie weet is het dalijk weer als vanouds en heel gezellig! Nou kan het natuurlijk ook juist heel ongemakkelijk zijn en wat tegenvallen maar goed, dan heb je in ieder gevan je best gedaan. en blijkbaar mist ze jou ook, anders zou ze niet met je afspreken :)

@ Saskia en Zethu: Mn vriend blijft tot woensdagavond weg. Als het goed is, is ie rond een uur of 8-9 wel thuis, dus dan maar meteen ervoor gaan hihi. Gelukkig was mn ovutest vanmorgen nog net zo licht als gisteravond, dus dat is wel fijn. Nu hopen dat dat vanavond ook zo is, en vanaf morgen mag t lijntje dan wat dikker gaan worden van mij :)

@ Djuke: pff, vervelend als je al een hele week met hoofdpijn zit.. beterschap!

@ Zethu: Pfoe, 9 kilo.. das best veel! Ik ben vorig jaar in een aantal maanden tijd ook 8 kilo afgevallen maar kheb geen idee hoe.. dat is eigenlijk zomaar uit zn eigen gegaan, ik was er helemaal niet mee bezig..dus echt tips heb ik niet. Mijn vriend is ooit (1.5 jaar geleden ofzo) 15 kilo met sonjabakker afgevallen, maar op dit moment is er al weer iets van 10 kilo aan..dus t is wel echt volhouden na het lijnen.. das het moeilijke. een aantal weken afzien lukt wel, maar dan kun je jammer genoeg niet weer volop terug naar de oude levenswijze, dan vliegen de kilo's dr bij aan...
    Nja, een heel vrhaal waar je niet zo veel aan hebt hihi, maar in ieder geval succes!

@ Saskia: Ik herken je twijfels, die heb ik ook..Wat me het meest gerust zou stellen is weten of het zaad van mn vriend goed is. Mja, van de andere kant moet ik daar ook nog niet aan gaan twijfelen, we zitten pas in ronde 4.

14. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Jeetje 9 kilo is zeker niet niets, gelukkig heb je er zelf wel vertrouwen in en dat scheelt al een heel stuk :)

Natuurlijk weten we allemaal wel dat zwanger worden soms gewoon wat langer duurt, maar niet meteen kansloos is..
    Alleen als ik dan overal om me heen iedereen zwanger zie worden, waarvan de meeste binnen 4 maanden, dan komen er af en toe toch twijfels.

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Hopenlijk blijft je ei dan nog ff een paar dagen weg, dan heb je tenminste geen weggegooide cyclus!
    En dan als hij er weer is ff vol tegenaan he!

9 kilo is inderdaad niet niks, maar ik weet dat ik het kan. Ik ben al eens eerder veel afgevallen. (10 jaar gelden een kilo of 20 in een half jaar tijd)
    Helaas is alles met de nodige kilo's extra er na weer bij gekomen door een hardnekkige eetstoornis. Dus ik moet daar heel erg mee uitkijken.
    Dus het eraf krijgen is niet zozeer het probleem, maar het eraf houden :(

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ saskia: ik kan het me heel goed voorstellen dat je aan jezelf gaat twijfelen als je iedereen om je heen zwanger ziet worden ini zo'n korte periode en je er zelf al langer mee bezig bent.
    Maar het gaat jou ook vast wel lukken hoor! Geef de moed iig niet op!

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Herstel, het hoeven er maar 8 te zijn :D
    Heb het net berekend. Gelijk maar mijn ticker veranderd in de gewichten.

18. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    zethu
    dus je moet eerst afvallen. 9 kilo.
    nou succes ermee. hopelijk zijn ze er snel af

19. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @Zethu: leuke ticker! En het gaat je lukken hoor! En het eraf houden: het is echt je hele levensstijl veranderen he.. het lijkt me ontzettend moeilijk.. Succes!

20. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Wel of het nog een hele tijd gaat duren is natuurlijk afwachten.... al hou ik er wel ernstig rekening mee....

De vakantie was heerlijk, echt een weekje relaxen aan het zwembad met een goed boek, en natuurlijk de nodige strandwandelingen...

Deel Deze Pagina