Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: ik kan me goed voorstellen dat je het niet meer weet. Ik zou dat ook hebben.
    Eerlijk gezegd heb ik dat ook door het tempen. Ik heb nog steeds geen tempverhoging gezien. Ik hoef van de gyn niet verder te tempen, maar wil het deze cyclus wel blijven doen. Puur om te weten of ik een tempverhoging krijg en of ik een ei heb. En uiteraard ook om te weten hoelang dat deze cyclus gaat duren. Het begint er iig naar uit te zien dat ik mijn nod niet ga halen, maar er weer overheen ga.

@ nienke: die monnikenpeper is dat die vitex agnus cactus?

2. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @ zethu: Dat is inderdaad het ingrediënt wat je noemt.

Het is me aangeraden door iemand anders en die vertelde een heleboel goede verhalen over.

Volgens mij heeft iedereen er alles voor over om zwanger te worden.

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Haha ja we proberen gewoon maar vanalles wat iedereen als adviezen geeft...zolang het geen kwaad kan; waarom niet! :)
    Wie weet helpt het bij jou :D

Trouwens, ik heb een nieuwe vraag haha!
    Nou hebben sommige het er wel bij staan onder hun fotootje...
    Maar hoe oud zijn jullie eigenlijk? :D

Om te bginnen, maar het staat ds ook al wel bij mijn foto, ik ben 22 :)
    Ben benieuwd of ik hier een van de jongste ben!

4. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Hoi,

Je bent in ieder geval jonger dan mij, ik ben nog 3 weken 26.

5. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Ik denk dat je de jongste bent Linda! Ik ben 25 (september, mocht het spannend worden ;) )

6. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik zal wel een van de oudste (zoniet de oudste) zijn.
    Ik ben 32 (nog net op het randje van augustus jarig)

7. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Haaai damus, daar ben ik weer eens.
    Razend druk op m'n werk nog steeds.. :confused: maar goed.. ik lees nog wel regelmatig even bij hoor hier! Ik wil niets missen ;)

Gisteren lekker met mannetje naar Tarzan geweest, en daarna een hotelletje genomen in Scheveningen :D Was echt echt echt heeeerlijk! Erg leuk gehad!

@ Zethu: Echt knap dat je er zo voor gaat om af te vallen. Het lijkt me echt heel moeilijk, maar ik weet zeker dat het je gaat lukken!

@ Linda: Spannunddddd.. ik hoop dat je deze maand precies goed zit met klussen :D

@ Nienke: Welkom!

@ Degene die hoofdpijn had (Djuke?): Bah bah.. hoe gaat het nu? Is het weer iets beter?

Hier nog steeds in afwachting van mijn supermooie, prachtige, lieve, aardige en vooral vruchtbare ei (misschien komt ie wat eerder tevoorschijn als ik lief voor hem ben :) )..
    Oh jah, en ik ben 24 :) (van september) zit er dus lekker tussenin.

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Oh lkg wat leuk :) Daar ben ik een half jaar geleden ook heen geweest met mijn vriend, ook met een hotelletje erbij.. Echt super leuk :)
    Was er een gelegenheid voor? :D of gewoon zomaar?

@ Hier: volgens mij heb ik vandaag dat slijm gehad ( hihi) wat ik normaal ook heb, dus misschien dat zo ongeveer nu mn ei dan komt?
    Verder ben ik sinds een uurtje ontzettend duizelig.. geen idee waar dat nu weer van daan komt, maar goed..

Woehoe... als het goed is, is mijn mannetje NU onderweg (net begonnen aan een 4-uur durende reis met het openbaar vervoer) naar huis! :D:D:D

@ leeftijd (haha): Ik gok dat ik idd wel de jongste dan zal zijn zo ongeveer..Mgoed, ik voel me toch wel thuis tussen jullie ouwe vrijers ;) hihi, geintje! :D

9. Djuke

Djuke Bekend lid

Linda: die arme kerel van je! Heeft ie er een reis van 4 uur op zitten wordt besprongen door zn vruchtbare hitsige vriendin! Moet ie nog aan de bak ook! Arm jong! :)

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hahah ja ik heb hem dr al op voorbereid hahaha
    Hij had ook zoiets van nou, dan blijf ik mooi liggen drna om in coma te vallen hahah we moeten eigenlijk nog op verjaardag drna maar hij gaat toch maar niet mee..

Hha dom dom, wil ik net een ovutest gaan doen, vergeet ik om mn plas op te vangen hahaha was zo bezig met mn slijm (whahaha sorry he, maar nu heb ik dus wel zo als vorige maand :D) dat ik vergat om te plassen in dat potje hahah.
    Dus dan maar straks eventjes doen :rolleyes:
    Maar volgens mij heeft mn lichaam dus preeecies gewacht tot het goeie moment.. en voor mn gevoel zal dus vanavond of morgen de test wel positief zijn, joehoe! :D

11. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    Even een vraag aan jullie. Gebruiken jullie allemaal vruchtbaarheidstesten?

En werkt het, ik wil ze nog niet proberen, omdat we officieel nog aan ronde 1 moeten beginnen, aangezien mijn menstruatie erg lang uitbleef na het verwijderen van mijn spiraal.

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha, zoals je misschien uit mijn brichten begreep, ik wel :)
    Nu pas voor de 2e keer hoor, vorige ronde 1e keer.
    Vond het wel fijn om te kijken hoe mijn cyclus in elkaar zat, wanneer mn ei er was, wat dat slijm waar ik het over had betekende.. het geeft wat duidelijkheid. Of ik er echt rondes lang mee aan de slag bliujf gaan, mocht het niet lukken; ik denk het niet. maar zoals ik zei; het is fijn om je cyclys wat beter te leren kennen.. :)

13. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    vrouwtje
    gefeliciteerd is het al een beetje doorgedrongen. geniet ervan.

zethu
    ik hoop dat je contract verlenging krijgt, gelukkig waren ze wel positief, geeft toch een beetje hoop.

14. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    @Linda: Vervelend zeg als die ovutesten niet duidelijk zijn :(

@Charpi: Ontpillen lijkt me net zo erg hoor, dan weet je nieteens waar je aan toe bent.. :(

@Djuke: Helemaal geen egobericht hoor, ik heb zelf ook regelmatig last van hoofdpijn en migraine dus ik weet hoe erg het kan zijn :(

@Zethu: Balen die onzekerheid op je werk, ik hoop voor je dat er toch een verlenging inzit!

@Nienke: Welkom hier bij de club Nienke :)

Ik ben 26 (in augustus jarig) :)
    Verder doe ik niet aan vruchtbaarheidstesten, daar word ik alleen maar onzeker van dus ik klus gewoon ruim voor en ruim na mijn vermoedelijke ei ;)

15. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hallo meiden,

Zo ik ben er weer eens en er staan gelijk 20 pagina's!
    Ik heb ergens gelezen over de mensen die een paar keer posten en dan wegblijven.
    Er werd toen ook over mij gezegd dat er op andere forums berichten van mij stonden terwijl ik hier even niet postte.
    Dit kwam door al die nieuwe meiden die toch binnen no time weer weg waren.
    Ik was het eigenlijk een beetje zat dat die nieuwe meiden alleen maar op elkaar reageerden en dat de oude garde werd genegeerd.
    Ik ben blij dat iemand het heeft gezegd, het is zo niet echt meer een clubje...
    Ik kan het echt niet bijhouden, ik werk, ik heb een huishouden enz...
    Daarom hebben jullie al even niks meer van me gehoord.
    Ook heb ik bijna niks gepost omdat ik het heel druk heb gehad met de voorbereidingen van onze bruiloft, dat neemt ook nogal wat tijd in beslag.

@ Linda: Ik heb ook van die k*t ovulatietesten, die niet duidelijk zijn, nu weet ik nog niet of mijn eitje er aan komt of niet.
    Welke testen heb je? Ik heb die van babyboomshop maar dat is echt rotzooi!
    Als het deze maand niet raak is dan stap ik over op de sensitest volgende maand.
    Verder wel alles goed? Mannetje vanavond weer terug? Kan die gelijk aan de klus haha.
    Hier gaat het klussen ook lekker hoor we hebben in de afgelopen 9 dagen, hou je vast, iedere avond geklust.
    Better safe than sorry.
    Dus als het deze maand nog niet raak is dan weet ik het niet meer hahaha.

@ Nienke: Welkom, ik hoop dat je snel mag zwanger worden!

@ Djuke: Sterkte met je hoofdpijn...

@ Lkg: Ik hoop dat je eitje snel mag komen.

@ Charpi: Aangenaam, leuke vakantie gehad?

@ Zethu: Ik denk dat je inderdaad 1 van de oudsten bent, ik ben 29 geworden.

@ Hemeltje: Hoe is het?

@ Als ik iemand vergeten ben, sorry...

Liefs Ilona

16. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Heey Ilona, leuk weer wat van je te horen :)
    Ken het gevoel wel hoor, ik heb ook werk en een huishouden..
    Er zijn zat dagen dat ik savonds gewoon geen puf meer heb om druk te posten ;)
    Binnenkort mag ik ook een cursus volgen voor me werk, dus dan is het ook maar afwachten hoeveel tijd ik daaraan kwijt ben..

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Zo er is weer flink gekletst geworden hier!
    Ik ben vw het goede weer eens een flinke wandeling gaan houden. Het was heerlijk.

@ LKG: Ik doe mijn best he. Maar moet zeggen dat ik het er vandaag heel moeilijk mee heb. Pff, zoveel afvallen. Het begint nu pas tot me door te dringen denk ik.

@ linda: jippie, je mannetje is onderweg, nog even en dan hop erop!

@ nienke: Ik doe niet aan ovutesten, maar ben wel aan het tempen. ovutesten zijn bij mij niet betrouwbaar. Vorige cyclus heb ik ze wel gebruikt. Testte ik op oudjaarsdag posi, maar werd pas 6.5 week later ongi!

@ margha en saskia: hoop dat mijn teamleider wel zo is dat hij het me over een week of 2 laat weten.

@ ilona: ik begrijp je helemaal. enne dat werken en huishouden bijhouden? Ik ken het hoor. Nu ik mijn uren aan het opbouwen ben heb ik ook steeds minder tijd voor hier.

18. Pinguïns

@ Saskia: Ja ik had de laatste tijd echt zoiets van:: Okeeejj, het wordt wel erg druk hier. Het was hartstikke gezellig en dan ineens zoveel nieuwe meiden die ook hartstikke snel weer weg zijn...
    Niet echt leuk dus, ik had er weinig zin meer in.
    Ik heb ook echt geen tijd om iedere dag te posten, vind het wel jammer dat eer dan gelijk gedacht word dat je helemaal weg bent, maarja.
    Ik zie dat jij al in de 7e ronde zit, heb je al eens ovulatietests gebruikt?
    Inderdaad, als je een cursus hebt moet je je daarop richten, dat is ook belangrijk hoor!
    Enje zit hier op het forum toch altijd vooral voor jezelf denk ik, dus dan moet het geen verplichting gaan worden.
    Liefs Ilona
    Wij zijn er deze maand mee begonnen, maar er staat nog geen overduidelijke 2e streep helaas...

19. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Nee ik heb ze zelf nooit gebruikt, maar lees zoveel verhalen dat ze onduidelijk zijn etc dat ik er gewoon liever niet aan begin.
    Wij beginnen gewoon al heel vroeg in de cyclus te klussen en dan om de dag tot ruim na mijn uitgerekende ei ;)
    Verder moet het forum inderdaad geen verplichting worden, maar gewoon af en toe iets laten horen is wel zo netjes..
    Al is het alleen maar even melden dat je weer ongi bent, of nog beter dat je zwanger bent ;)

20. Pinguïns

@ Saskia: Wij klussen nu zelfs iedere dag!
    Vanaf het weekend gaan we wel drastisch minderen hoor haha.
    Dan weten we zeker dat we in de buurt van het eitje hebben geklust.
    Verder qua ovulatietests heb ik wel heel goede verhalen over sensitest gehoord dus mocht het deze maand niet raak zijn dan gaan we die eens proberen.
    Liefs Ilona

Deel Deze Pagina