Even een kort berichtje wanttt... mn vent is weeer thuis! woeeehoee.. Hijs nu even rustig aant zitten want hijs best wel kapot... maarrrr nja.. zoals djuke 't zei; vruchtbaar vrouwtje moet der zo op hahah @ ovutest: ik gebruik ook ovutesten van sensitest. Die zijn wel fijn. Vorige maand was het ook wel duidelijk wanneer ik mn ei had, maar nu weet ik het weer niet meer. Heb rond half 7 getest; was ie weer lichter als vanmorgen.. zucht.. Ik weet niet of het ligt aan dat ik sávonds gewoon minder duidelijk test ofzo, weet ik 't... achja, ik test gewoon nog ff door tot er echt geen lijntje meer staat. ben wel heel benieuwd wat er dan weer morgen komt te staan! @ ilona; leuk dat je dr weer bent Wat betreft het klussen; jaa je leest vort zoveel verschillende dingen; het ene onderzoek wijst uit dat je het beste om de dag kunt klussen ivm kwaliteit van het zaad, het ander onderzoek zegt dat je het beste iedere dag kunt klussen. Gewoon maar doen wat goed voelt en zorgen dat 't leuk blijft (al is dat natuurlijk moeilijker als je echt al weet ik hoeveel rondes mee gaat..kan me voorstellen dat de lol er dan langzaamaan een beetje vanaf gaat)
@ Linda: Tot nu toe vinden we het nog leuk hoor dus we genieten ervan. Ik heb gehoord dat als je het elke dag doet er minder zaadjes inzitten, maar dat als je het om de dag doet er evenveel in zit. We zullen wel zien. Veel plezier strakjes Ik test savonds ook lichter dan smorgens. Ik probeer altijd een uurtje of 4 mn plas op te houden en dan ongeveer 2 uur van tevoren niks meer te drinken en dan gaat het wel goed. Liefs Ilona
Hmm misschien ist niet zo raar dan dat savonds lichter is als sochtends.. nja, we zien morgenvroeg wel nou..verjaardag gaan we niet meer heen hihi.. Zijn voor vandaag wel klaar drmee
@ zethu: Heel veel succes met afvallen nog. Heb ook duizenden afvalmethodes gehad en heb me er op een gegeven moment maar bij neergelegd. Probeer nu uit te kijken met wat ik eet. @linda: Hoop dat het klussen goed is gegaan en dat je snel zwanger bent. Het moeilijkste is het wachten tot je eindelijk mag gaan testen. Al die onderzoeken over wanneer en hoeveel, ik denk inderdaad dat je moet doen waar je het prettigst bij voelt. Anders doe je het ook niet meer voor de lol en ga je er te veel op focussen. Denk als je er teveel bij nadenkt dat het dan helemaal niet lukt. Denk dat iedereen wel met z'n benen omhoog blijft liggen en een kussen onder zijn kont, terwijl je bijna in slaap valt of wilt gaan slapen.
Goedemorgen meiden! Zo op de vroege ochtend moet ik echt even m'n frustaties kwijt.. het gaat over manlief, maar ik wil m'n frustraties niet tegen hem uitten omdat ik bang ben dat dat alleen maar averechts werkt.. dus jullie zijn de pineut Gisteravond ovu-test gedaan en die was een stuk donkerder dan normaal. Volgens mij niet helemaal positief, maar het zou er aan kunnen komen. Dus ik had gisteravond speciaal gewacht tot hij thuis was.. maar dat had ik natuurlijk niet laten merken. Ik deed gewoon of ik heel druk was nog, en zelf ook laat thuis was . Maar na een uur knuffelen en meerdere tevergeefse pogingen bleek: meneer had geen zin in klussen. Hij was moe, had stress en geen zin en uiteindelijk lag ik dus pas kwart voor 1 op bed (moest 7 uur weer op, terwijl hij lekker tot 8 uur kon blijven liggen). Nu is het echt niet erg als hij een keer geen zin heeft, maar hij heeft gewoon bijna nooit zin. Hij wil alleen maar klussen als hij niet te moe is en geen stress heeft.. dat is dus hooguit één keer per week in het weekend Door de weeks is hij hooguit één avond per week thuis, maar dan ben ik er soms weer niet, of dan gaat ie vroeg op bed ofzo. Ik zal hopelijk straks 9 maanden lang moe, zwak, misselijk en zwanger zijn en moet er dan ook nog een kind uit zien te persen.. maar dat doe ik allemaal graag.. is het voor hem dan zoveel teveel gevraagd om iets vaker dan één keer per week z'n best te doen. Hij weet niet wanneer m'n ei is, want dan weet ik zeker dat hij teveel druk voelt en het helemaal niet lukt, dus ik zeg steeds maar dat m'n ei nog niet komt als hij er naar vraagt maar ik heb gisteravond wel tegen hem gezegt dat je toch echt vaker dan één keer sex moet hebben alleen wanneer je ei komt, want anders is de kans echt te klein. Ik weet ook wel dat het geen verplichting moet worden, en dat wil ik ook absoluut niet.. daarom zeg ik niet wanneer m'n ei is en betrek ik hem op zijn verzoek daar niet teveel bij.. maar als we alleen klussen wanneer hij er zelf mee komt dan ben ik niet eerder zwanger dan wanneer we beiden met pensioen gaan volgens mij.. Goed, dit was weer mijn klaaggezang.. bedankt dat jullie wilden luisteren ook al hadden jullie geen keus hahaha Het lucht direct al op
Hoi Lkg, Wil jouw vriend net zo graag een kindje als jij? Want als ik naar mijn thuis-situatie kijk dan wil mijn vriend juist alles weten en overal bij betrokken worden. Ik denk dat het zinvol is om eens een heel goed gesprek met hem te hebben waarin je zegt wat je dwars zit. Ook dat hij zoveel van huis is lijkt me niet echt gezellig voor jou. Je kunt natuurlijk altijd hier op het forum over hem klagen, maar dat helpt jou in het echte leven niet echt verder. Misschien moet je je vriend een beetje meer vertellen over hoe het zwanger worden in elkaar zit, want volgens mij is dat voor hem niet zo duidelijk. En als hij het niet wil horen, dan zul je waarschijnlijk buiten je 9 maanden zwangerschap (als die er komen) en je bevalling (als die er komt) ook nog eens vaak alleen zijn doordeweeks 's avonds. Daar zou ik niet akkoord mee gaan. Mijn vriend heeft al gezegd dat als we zwanger zijn hij een stapje terug gaat doen met sporten enzo. Dat mag jij ook verlangen van jouw vriend hoor, het is ook zijn kind! Meid ik hoop dat jullie er saampjes uit zullen komen... Groetjes Ilona
He lkg, wat vervelend dat je vriend vaak te vermoeid is om te klussen met je. Hoe reageerde hij dan toen jij zei dat je rondom je eitje wel iets vaker als 1 keer zal moeten klussen? Dat hij het liever niet wil weten, snap ik op zich wel, dat geeft gewoon net die extra druk. Mn vriend heeft dat ook heel even gehad 1 ronde, maar gelukkig is dat over nu. Nja, tis gewoon vervelend als je dan idd tot 'sa vonds laat wacht tot hij thuis komt en uiteindelijk nog niet met hem klust.. Misschien kun je hem eens recht op de man af vragen hoe hij het voor zich ziet om zwanger te raken, als hij niet wil klussen op de momenten dat het er écht toe doet. En laat daarbij ook zien hoe ontzettend graag jij wil.. misschien dat het bij hem iets doet.. (ik ken natuurlijk heel je vriend niet, maar ik weet dat mijn vriend daar op deze manier wel gevoelig voor zou zijn) Enne nja, is ie niet te verrassen of iets zodat ie toch zin krijgt.. haha, weet ik 't, als ie in bed ligt.. en jij begint gewoon spontaan hem te verwennen..(vul zelf maar in hoe haha). Of is ie daar dan ook gewoon echt niet voor in en laat ie het niet toe? @ Hier: Woehhhoe! Eindelijk, een positieve ovutest! gisterenavond hebben we geklust en vanavond gaan we dr maar weer voor dan!
Ilona en Linda, dankjulliewel voor de lieve reactie.. M'n vriend (uhh man.. kan er nog steeds niet aan wennen ) wil erg graag een kindje.. en hij weet drommelsgoed hoe het in elkaar zit. Ook al vertel ik niet wanneer m'n eitje komt, en hou ik het zo vaag mogelijk, hij rekent zelf natuurlijk ook.. Ik heb hem gisteren idd gezegd dat we toch echt vaker dan één keer per week moeten klussen en niet alleen in het weekend. Toen zei hij: sja, in het weekend heb je maar een kans van 2 op 7.. je hebt wel gelijk.. en toen ging hij slapen haha.. Ik wil hem erg graag inderdaad op de man af vragen hoe hij zwanger worden dan voor zich ziet, maar als ik dat ga doen dan ben ik zo bang dat hij het als een verplichting gaat zien ofzo.. Dat hij veel weg is vind ik niet erg. Ik ben zelf ook niet zo vaak thuis 's avonds.. en hij houd gewoon echt van de dingen die hij doet.. werken/vereniging/sporten.. dat wil en zal ik hem echt niet afnemen. Hij heeft wel gezegd dat hij wat rustiger aan zal doen als we een baby zouden hebben, en dat hij ook gewoon 'savonds een keer thuis zou zijn zodat ik kan sporten ofzo.. dus daar ben ik niet zo bang voor. Ik vind het ook helemaal niet erg dat ie het druk heeft, dat heb ik ook! maar dat hij daardoor geen zin heeft om te klussen vind ik niet leuk. Ik heb wel zin om te klussen ook al heb ik het druk.. hem spontaan verwennen heb ik gisteren tot in de treuren geprobeert.. werkte helaas niet Maar ik denk dat jullie beide wel gelijk hebben en ik het er toch een keer duidelijk met hem over moet hebben. Heb nu in ieder geval zo'n zeurderig gevoel in m'n buik.. en gisteren veel slijm dus wel het gevoel dat ik vandaag m'n eitje heb. Weer een maand weggegooid, maar in ieder geval een iets kortere cyclus als het inderdaad m'n ei is @ Linda: Ohhh goed dat je je ei hebt gevonden! Gelukkig dat het net op het goede moment is nu je mannetje weer terug is Veel klus-plezier vanavond hihi!
Ik denk dat dat idd ht belangrijkste is; met hem erover praten, en hem daarbij niet het gevoel geven dat het door hem niet lukt. Dat is lastig ntuurlijk, aangezien als hij niet wil klussen, het idd niet lukt door hem, maar nja.. proberen subtiel en rustig te blijven en niet boos erom worden.. dan wordt de druk alleen maar groter bij hem denk ik. Als jullie nu vanavond nog zouden klussen, dan zou je misschien nog goedzitten... Mja, als hij 't niet toelaat dat jij hem verwent.. pf, dan zou ik het ook even niet weten.. Succes meid, ik hoop dat jullie met praten er een beetje uitkomen..!
Dag dames! Nieuws van het hoofdpijnfront: het gaat vandaag eindelijk weer beter! Afkloppen! Ehm, verder wil ik graag wel iedereen antwoord geven maar dr is zoveel gekletst dat ik het overzicht een beetje kwijt ben. Toch maar een poging: Zethu: ik wist niet dat je al een keer bloedonderzoek hebt gehad, op zich wel fijn want dan kan je gewoon direct verder pratenm met de gyn. En wbt het afvallen.... dat gaat je vast lukken. Is het een idee om elkaar een beetje te helpen want ik moet ook flink wat kg's kwijt. Sinds ik weer in het bedrijfsleven zit (letterlijk zit) ben ik ineens aangekomen! Aaaaaargh! Helaas lukt het lijnen nog niet echt. Dus misschien is dit voor mij een mooie stok achter dn deur. Lkg: tja, het lijkt erop dat je een goed gesprek moet gaan hebben met je man. Moeilijk hoor! Maar t komt vast goed, misschien moet hij gewoon even beseffen hoe belangrijk het voor jou is. Wat dat betreft heb ik het getroffen met mijn man. Hij vindt het helemaal niet erg om te 'verplicht' moeten klussen. Hoe meer klussen hoe beter! Ilona: leuk dat je nog gezellig hier blijft komen. Je had precies de essentie van onze frustaties te pakken met je opmerking dat het leek dat de nieuwe meiden het 'overnamen.' Enne, klus ze want ik zag op je banner dat je ei er is! Ow ja, ik las ineens dat er eisen aan een zaadjesonderzoek zit. In de zin van 2 dagen geen lozing etc. Nou, dat is ons dus nooooit verteld! En dat kan ook wel verklaren waarom de uitslag niet denderend was. Grrrrrrr, stomme huisarts!
@Lkg: ooow wat lastig! Denk dat je zeker moet laten weten hoe het bij jou aanvoelt! Hij kan het misschien wel heel graag willen maar het niet zo'n probleem vinden dat het een maandje later is.. Het is meestal niet zoals bij ons vrouwen dat we een maand wachten vreselijk vinden. En je moet hem zeker duidelijk maken dat het niet een kans van 2 op 7 is maar als je precies naast je ei zit dat het 0 procent kans is! (is niet helemaal zo maar goed) Veel succes in ieder geval en praat er inderdaad rustig over, niet boos worden. @Linda: jippie eitje eitje! *eitje van Linda steek even een vlaggetje uit zodat Lindavriend's zaadjes het goed kunnen vinden!* (lichtreclame mag ook)
Hahahah hemeltje Ik zat idd ook net te kijken.. wat een hoop hitsige (toch Djuke )vruchtbare vrouwen hier! hihi.
Ja, we lopen aardig gelijk! "En het was nog lang onrustig in de slaapkamers van de dames van clubje 'Wij gaan voor de eerste!" De volgende dag werden diverse echtgenoten/ vriendjes enigszins vemoeid en bleekjes gesignaleerd terwijl de dames met een tevreden grijns rond liepen. Is hier soms enig verband te bespeuren...."
@ Djuke: Ik hoop voor je dat de hoofdpijn steeds minder zal worden. Wat onze club betreft, het is jammer dat je niet een club kunt starten waarvoor je toegelaten moet worden, want dan heb je er minder last van. Ik vind het in ieder geval erg prettig dat de meiden van voor de "invasie" van die meiden er nog wel is. Dat scheelt ook behoorlijk met bij lezen.. Qua klussen gaat het hier erg goed! Ik voel nu alleen linksonderin mijn buik bij mn lies een drukkend irritant opgeblazen gevoel. Zou dit de eisprong zijn? Want volgens mij heb ik nog geen positieve ovulatie test gezien (ja vanmorgen, maar die was met ochtendurine dus die geloof ik niet echt). We blijven voorlopig tot aan zondag vrolijk doorklussen iedere dag en daarna maar ff wat rustiger aan. We hebben vanaf cyclusdag 5 iedere dag geklust haha, ik voel me net een nymphomane. Vind mijn vriend trouwens niet erg hoor. Hij ging vanmorgen naar zn werk en toen gaf hij me een kusje op mn buik zo van nou kindje kom nou maar! Was echt lief! @ Lkg: Ik hoop echt dat jullie er uit kunnen komen, als jij hem duidelijk maakt dat het voor jou erg belangrijk is en als je zeker weet dat hij het ook erg graag wil, dan zou dat verplichte klussen toch niet erg zijn? Het is uiteindelijk voor een goed doel, maar ik zou wel een gesprek met hem hebben... @ Zethu: Hoe ging het bij de psych? @ Linda: Volgens mij lopen wij nu een beetje gelijk met onze cyclus, word weer spannend over een paar weekjes als we mogen testen. Lekker ook dat je al snel een positieve ovulatie test hebt gedaan. Heb je die met ochtendurine gedaan? Ik was vanmorgen om 6 uur wezen plassen en toen ben ik weer gaan slapen tot ongeveer half 10 en heb toen met die urine een testje gedaan, zou die nu wel goed zijn? Want die sloeg mega positief uit! Een uurtje geleden ofzo kwam er ook nog eens dat drukkende gevoel in mn lies bij dus misschien komt mn eitje er dan toch aan?
Haha Djuke, grappig! Hoi Hemeltje, volgens mij is het inderdaad vandaag eisprong dag! Dan begint over een paar daagjes voor een hoop meiden weer een spannende tijd.
Hai Meiden, @allemaal: Nou bij ons was het gister al vroeg donker we waren allebei niet lekker. Maar gelukkig gaat het nu weer goed. Ik ga zo nog even een zw.test doen om te kijken of alles weg is. En dan kunnen we weer verder. @lkg: kan het niet zijn dat je man geschrokken is van je mk een paar maanden geleden? Misschien dat hij daar nooit rekening mee gehouden heeft en daardoor best wel geschrokken is. Ik heb namelijk eergister zo'n gesprek gehad met mijn man en hij vond het best wel moeilijk om weer te beginnen zal ik maar zeggen hij had er nooit aan gedacht dat het fout kon gaan.Dus misschien doet het meer met mannen dan dat wij denken. Het is maar een idee. @ Ilona: Leuk dat je er weer bent. Ik kan me goed voorstellen dat als je het druk hebt dat je dan geen zin meer hebt om te posten. Wanneer ga je trouwen? Leuk voorruit zicht! @ djuke: Fijn dat je hoofdpijn gezakt is. Hopen nu dat het zo blijft! heb je last van spanning? door die knoop in je nek? Sorry verder, ik weet het niet meer. Maar denk wel aan allemaal hoor. Liefs Tamaar
Hahahaha Djuke! *proest* En nu allemaal voorbereiden: klussen jullie! oei wat wordt het eenzaam hier in m'n eentje haha