Hoi Tamara, Wij trouwen op 13 juli! Zeker een leuk vooruitzicht, een heleboel geregel maar superleuk om te doen! Gelukkig dat je je weer wat beter voelt. Ik kon het ook niet echt bijhouden hoor, maar volgens mij is de rust weergekeerd hier in de club!
@ nienke: Ik probeer het nu gewoon rustig aan te doen. Met zo'n weer als vandaag vind ik het wel balen dat ik niet kan gaan wandelen. Want beweging is ook heel belangrijk. Ach als ik dadelijk ff naar arbeidsbureau ga voor info dan loop ik toch met de trap naar beneden! (ik woon op de 8ste verdieping) Heb ik toch weer een beetje beweging gehad. @ lkg: 't is wat he moeten mannen eens presteren dan zijn ze moe, zijn ze gestressd of hebben ze geen zin. Maar vervolgens willen ze wel dolgraag een kindje hebben. Dat ze dat niet snappen he! Maarre, hoe wil hij dat strax gaan doen als jullie een kind hebben, blijft hij dan ook iedere avond weg? Dan heb je echt het effect van: wie is toch die mand die ieder weekend het vlees komt snijden. Maar wat dat betreft sluit ik me wel bij Ilona en Linda aan hoor. Zo kan het niet! @ Linda: Jippie, je kunt aan de klus! @ djuke: Toen ik bij de vorige gyn was (de verkeerde) had ik aangegeven dat ik toen op CD3 zat. Toen heeft hij ook bloed laten prikken. Echter dat had nuchter gemoeten. Daarom moeten die 2 waardes nu opnieuw. Nuchtere glucose omdat die anders kan zijn. En het Insuline omdat dat aan het begin van de dag mss lager ligt. Maar ik verwacht er geen veranderingen in eigenlijk. Hoeveel moet jij eigenlijk kwijt? Wat slecht trouwens van je huisarts dat die dat niet verteld heeft zeg. Wat trouwens ook van invloed kan zijn is: dat hij zijn gereedschap met zeep wast. @ hemeltje: waar kan je je opgeven voor de nationale seksdag dan? Ik wil wel meedoen hoor.
Tis allemaal weg, we kunnen weer Toch eigenlijk wel balen, hoopte dat ik gewoon zwanger was. Stom he. Ik denk je hoort wel eens van die vrouwen die gewoon ongesteld werden nou ja ik hoopte dat ik tot 1 van die meiden behoorde maar helaas. Stom dat je eigenlijk wel weet hoe het zit en dan toch hoop je het verkeerde. Maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen. Liefs
He Ilona, Ik heb ook eerst ;s ochtends om 8 uur ofzo geplast en toen om 11.30 getest. je 1e plas is ochtendurine, dus vanaf daarna lijkt me dat het resultaat ook gewoon goed is. Zo heb ik het iedere ochtend gedaan en nu is ie positief, dus blijkbaar is het goed zo Ik kan op de rest ff niet reageren want ik meot naar mn werk. Eerst 2.5 uur vergaderen...saaai! doei!
Zit ik hier te lezen en gelijk is er al een blz bij! ook maar ff doorgelezen; @ djuke: hahahaha. Ik lag ff dubbel om je nieuwsberichtje Volgens mij ben ik trouwens helemaal over je hoofdpijn heen gelezen. Hoop dat het snel over is hoor! @ ilona: Psych heeft me weer helemaal opgewekt. Heb heel goed met haar kunnen praten vandaag. Heb ook ontspanningsoefeningen meegekregen. Strax maar eens ff doen als mannetje sporten is. Mss zijn die ontspanningsoefeningen ook wel iets voor onsalles Djuke @ tamara:wat vervelend dat jullie je allebei niet lekker voelden. Maar wel fijn dat het nu weer goed gaat! Trouwens je hoort het wel vaker dat mannen schrikken van een MK hoor! @ hemeltje: gewoon ook klussen. Is toch ook leuk voor de fun
@ tamara; is dan toch wel ff een domper he. Maar gelukkig kunnen jullie er weer tegen nu. Ik heb ergens wel gelezen dat je extra vruchtbaar bent na een MK. @ hemeltje: inschrijflijst gevonden? Dan trek ik mijn pen! @ LInda: pfffffffff 2,5 uur vergaderen. Heel veel sterkte toegewenst!
@Zethu: hmmm hebben we vanmorgen al gedaan... (en dat terwijl ik normaal gezien niet zo'n ochtensekser ben) Heeeee, een nieuwe vraag: ben je een ochtend- avond- middag- of gewoon altijdsekser? Zal ik gelijk beginnen: ik ben qua karakter misschien een man of zo maar ik vind het heerlijk 's avonds seksen en dan lekker in slaap vallen erna!
Inschrijflijst Nationale SeksDag: (hmmm NSD) - hemeltje: 7:25-7:35 wahhaaaaa geintje! (moest wel opschieten om op tijd op m'n werk te zijn)
voorkeur voor ochtend (niets lekkerder als nog half wakker verwent te worden. Alleen mannetje vind dat niets. Maar ik ben bijna altijd wel in voor seks Ik kan me nog niet inschrijven. mannetje is nu werken. Na werken gaat hij sporten, mss dat ik hem daarvoor ff moet bespringen Ik zie hem al kijken hihi
OOOo ik kan het de hele dag door hahahaha. Mijn man niet die doet het liefst voor het slapen gaan. Dus ik ben een hele dag sekser en mijn man een latertje hahaha. Grappig onderwerp
@ Hemeltje: Ik beneen ochtendsexer, maar mijn vriend is smorgens niet echt wakker dus we doen het meestal savonds. Eigenlijk ben ik dan een altijd sexer hahaha. @ Linda: Okee ik ga strakjes nog een keertje testen maar het gevoel dat mn eitje eraan komt is er ook dus dan zal het inderdaad wel kloppen. Sterkte met je vergadering! @ Tamara: Nieuwe ronde, nieuwe kansen, je weet nu in ieder geval dat je zwanger kunt worden en dat telt ook wel voor iets toch? @ Zethu: Gelukkig dat je je weer wat vrolijker voelt, misschien zijn die ontspanningsoefeningen inderdaad wel iets voor alle meiden hier haha, we zijn een stelletje zenuwpeesjes af en toe.
Jaaaaaa, kom maar op met die ontspanningsoefeningen. Naar mijn idee had ik geen stress maar kennelijk was het nieuws toch wat harder aangekomen. Ik kreeg nl. te horen dat ik maar om me heen moet gaan kijken omdat mijn baan niet meer zeker is. Dit ivm de fusie (welk poppetje komt waar) en de recessie (daaaaaaalende melkprijs). 1 april hoor ik meer. De kans is wel groot dat mijn kontract niet voortijdig wordt open gebroken (loopt augustus 2010) af maar toch.... Enniewee, weer naar leuke onderwerpen! Mijn manlief en ik zitten qua klusgedrag totaal niet op 1 lijn. haha. Hij is een echte ochtendsexer en ik heb 's-ochtends dan ook regelmatig last van ongewenste attenties. Inmiddels weet ie dat ie mij vooral moet laten slapen als hij zijn leven lief heeft. 8) Ik ben meer een avondsexer om dan lekker voldaan in slaap te vallen. 's-Ochtends sexen, dan voel je de hele dag die viezigheid nog tussen je benen. bleeeeegh! Ja, dames, als we het nu toch over de details gaan hebben!
Whahaha.. geniaal die verhalen hier.. Ik moet helemaal lachen Ik ben een altijdsexer, maar aangezien ik elke ochtend om half 7/7 uur opmoet komt het meestal op de avond neer. Daarna ff lekker douchen met z'n tweeen en dan lekker slapen Ik vind het spul van manlief altijd een beetje stinken en als ik 's ochtend sex heb heb ik het gevoel dat iedereen me kan ruiken de hele dag en dus iedereen weet waar ik m'n dag mee begonnen ben Ben ondertussen aan het mailen met m'n mannetje en toen ik stuurde dat we deze maand m'n ei hadden misgelopen (ok ok is helemaal niet zeker, maar naja.. ik dacht eens kijken wat zijn reactie is) mailde hij terug: Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... wanneer was je ei dan?
Wahaaa Djuke wij liggen wel op 1 lijn! Ben het helemaal met je eens! Ik ben 's ochtends al nukkig omdat ik vaak nog lekker lig te dromen en dan dat gefriemel aan m'n lijf bah! Doe mij maar 's avonds en dan nadien lekker snurken! Maar hoop voor je dat je gewoon lekker je baan mag houden hoor! Ken het gevoel: mijn contract loopt 1 mei af en ik weet nog steeds niet of ik mag blijven!
@Lkg: haha dat is gunstig! Misschien is ie vanavond dan wel te porren! Hmmmm heb dan wel gelijk een beeld van jou die 's ochtends op het werk aankomt en dat mensen elkaar vragen wie er nou weer seks heeft gehad: haha Ach joh: je kan het altijd op iemand anders steken toch LOL (nee snap het helemaal; ik heb vooral een hekel aan het haasten nadien omdat ik er toch echt m'n wekker niet voor zet)
Nou, idd! Stinkiedinkie! Bleeeeeegh! Maar wel lief dat je mannetje zo reageert. Waarschijnlijk heeft ie helemaal niet in de gaten gehad wanneer jij je ei hebt. Die komt nl. niet altijd braaf in het weekend. 8)