Hihi ja echt wel! Ik zat van de week eigenlijk al een beetje in de rats, want ik dacht dat ik misschien nog geen eisprong had, maar duidelijker dan dit gaat ie niet worden denk ik! Mijn mannetje mag vanavond weer, heb hem al gewaarschuwd hoor hahaha
whahaha wat een onderwerp. Mij maakt het echt niet veel uit. Mijn man heeft helaas last van ochtend humeur. Ik heb het een keer geprobeerd s'ochtends nou en dat heb ik geweten. Hij was de hele dag nukkig. En ik maar afvragen waardoor dat kwam. Seksen is toch leuk ?!?!? any way. Hij alles uitgelegd en ik dacht echt oooooooooooooooh. Ja als je geen ochtend humeur hebt dan weet je niet hoe dat voelt. Hij gelijk.... je moet maar denken als jij je eerste ongi dag hebt. mmmmm daar had hij een punt. Dan ben ik namelijk echt niet te genieten en dan haal ik al zijn ochtend humeurtjes in Wat grappig dat er zoveel te gelijk lopen. Op naar een ware baby boom!
Tamara: Het is te hopen dat er inderdaad een babyboom gaat gebeuren deze maand. Zou mooi zijn! Ben benieuwd hoor!
@ djuke: Jij zit met net zo veel spanning rond je baan als ik dus. Ik hoop het beste voor je uiteraard. @ spul van ventje: ik vind het ook stinken, maar ik douch me altijd 's ochtends. @ ilona: die knalt er zeker vanaf. Had hemeltje toch gelijk, het is nationale klusdag! @ hier: ben heerlijk te voet naar het arbeidsbureau gegaan. Sturen ze me naar huis: vul maar thuis via internet in Nog ff bij de verhuurder langs geweest. Eindelijk naamplaatjes besteld zodat mijn vriend ook op de deur staat. En toen via een omweg teruggelopen. Ben al met al weer dik een uur weggeweest! Was net op tijd binnen, begon weer te druppelen. Echt van die vieze miezelregen.
Zeker weten druk aan de klus. Ben je lekker een uurtje op pad geweest, lekker hoor, goed voor de lijn! Sinds het weeer wat lekkerder buiten wordt gaan mijn vriend en ik ook regelmatig een eindje wandelen want er mag wel een beetje vanaf hoor! Spul van ventje stinkt hier niet zo, meestal als we geklust hebben savonds dan ga ik na ongeveer 20 minuutjes te hebben gelegen toch ook wel eventjes in de douche...
Ikke ben 21! om even in te haken op gister . Hoop ik toch niet de jongste ? @ All, ik moet echt even bijlezen, ben aardig ziek van de ongi overal pijn niet leuk meer. En als het dan ook eens minder zou worden maar nee nog om de 5 a 10 min een tampon vol, en ook nog allergisch voor maandverband. Dus helemaal bah. Ik lees alles ff rustig bij .. Liefs
spul van me ex stonk trouwens erger als die van me manneke. Als ik dat rook ging ik soms wel eens over mijn nek ale:
Ik stap ook onder de douche na de tijd. Eerst ff peukie en wat drinken dan ff douchen enzo. En stinken brrr me ex had ook van dat stink spul iel! Mijn manneke's spul ruik je niet . Maar doe toch altijd de volgende ochtend het beddengoed in de was . Ben van alles bang dat het gaat stinken. Hoe bedoel je smet vrees.
Wahhaha hmm nou volgens mij heb ik het getroffen; 't spulletje van mijn vriend stinkt helemaal niet Enne, Woeheoee! ik ben niet de jongste! hhi,tante mars, ik denk dat we er van uit mogen gaan dat jij toch echt de jongste bent! Hee maar jij bent dus al 3 jaar bezig? Dan ben je wel vroeg begonnen zeg.. en al lang bezig.. zucht.. @ Hemeltje: whhahah oke, goeie vraag. Nou bij mij is dat wel duidelijk; ik ben ook een avond sexer! hahah ik ga echt mn wekker niet vroeger zetten.. dat hebben we een paar keer geprobeerd maar dat werkt niet, dan zijn we allebei lam en doezelen we weer in. En ik ben ook nogal eens licht humeurig 'sochtends.. en dan moet ik geen gefriemel aan mijn lijf hebben. gewoon heel rustig wakker worden, en niet teveel vragen.. dan wordt het humeur erger. Nee ik ben echt helemaal voor de avonden! Lekker daarna tegen elkaar aan liggen en in slaap vallen.. We doen 't wel eens ooit 's ochtends, maar dan echt alleen in de weekenden als we kunne uitslapen en lekker kunnen blijven liggen na de sex. @ Zethu: bleh, twas ook een lange vergadering, liep nog uit waardoor ie 3 uur duurde! Werd nog gevraagd of ik 4 uur meer wil werken (32 uur dan ipv nu 28) maarre dat ga ik denk ik mooi overslaan..vind het zo eigenlijk wel best. Ik werk 28 uur en wanneer het druk is hier, kan 32 uur werken en mijn overuren laten uitbetalen. Werk al 4-5 dagen gemiddeld en heb echt geen zin om hier dalijk 6 dagen te zitten! No way! Vergaderign was best heftig, zeker nadat mn baas weg was; we gaan met het hele team naar een vertrouwenspersoon binnen de organisatie omdat er met onze baas gewoon echt niet is om te gaan! HEEL verhaal, en vast niet heel interessant voor jullie haha, maar goed; zo zijn jullie toch 'n beetje op de hoogte @ Tamara: Ik stem voor een babyboom! @ Ilona: woehoe! Positieve ovutest! Trouwens; jeeezus wat heb jij dr al een hoop testen tegenaan gegooid! hahah! Nee, jouw eitje viel volgens mij écht niet te missen! hihi. Hij is trouwens wel echt mooi donker zeg! Mijne worden nooit zo donker als de controlestreep, maar gelukkig is het wel duidelijk als mn ei dr is @lkg: wat fijn, die reactie van je man! Hij wil dus ook gewoon heel graag! Maak 'm ff duideljik dat je toch nog een kans hebt vandaag...dus dat het een heel goed idee zou zijn om voor de zekerheid er ff tegen aan te gaan! Zeg gewoon letterlijk tegen die man van jou: Lieverd, ik ben óntzettend geil! Ik wil alles met je doen, wat jij wil! Dat kan een man toch niet weerstaan?! (ahhah aangezien we toch sekspraatjes hebben nu, mag ik dit best zeggen toch?! )
@ linda: bah, zo'n lange vergadering. Die hebben wij gelukkig nooit! Ik ben mijn vriend vandaag ook al de hele tijd hints aan het geven dat ik wil. Maar hij hapt niet. Hij is ff aan het darten (gaan zelf zo kijken) Komt ie de kamer in: oooooooooooooooneeeeee hundred and eeeeeeeeeeeeeeeighty! Ik zo, super: sexen? maar nee hoor.
@ Linda, Ja ik heb al zoveel getest omdat ik geen idee had hoe mijn cyclus was. Nu zie ik dat het gewoon allemaal keurig op tijd komt, dus ik ga volgende maand lekker wat later testjes doen (als dat nog nodig is natuurlijk). Ik hoop dat mijn eitje snel komt, na bijna 2 weken achter elkaar iedere avond klussen ben ik er wel ff klaar mee haha. @ Zethu: Gewoon grijpen die handel hahaha. @ hier: Lekker op tijd naar bed, best wel moe... Bijna weekend meiden! Hebben jullie nog plannen? Groetjes
hier niet veel plannen, morgenavond naar schoonmama. weekend genieten van het mooie weer door wandelingen te maken. En samen met me mannetje opruimen en poetsen.
Oeeewww Zethu! Oke nou dan ben ik de jongste . Maak me ook niet zoheel veel uit hihi.. En ja waren er erg vroeg bij, denk dat dit mede komt door dat mijn moeder 17 was toen ze dr eerste spruit op de wereld zetten. Ik zelf vond samen met mijn mannetje 18 voor mij en 21 voor hem wel een mooie leeftijd inmiddels zijn we 21 en 24, en nog geen wondertje. Het heeft overigens door mijn leeftijd wel heel lang geduurd voor we bij een gyn konden komen want mijn HA vond me te jong . In januarie toch daar terecht gekomen door een MK. En ben blij dat die stap gezet is en we eindelijk zonnig vooruit kunnen kijken.. Het is allemaal spoedig en snel verlopen in het ziekenhuis en had half feb. de medicatie al in huis. Zo dit ws een heel verhaal solly
Uhm weekend plannen Zaterdag tussen half 1 en 1 uur in het ziekenhuis wezen, voor zieken bezoek van iemand van onze camping mannetje lijd al jaren aan darmk**** en is nu echt op ze eind.. We gaa ndus zo beetje afscheid nemen, hij is erg op mij gesteld en dit is het laatste wat ik eventueel voor hem kan doen. Al hoop ik natuurlijk dat hij er weer boven op komt en we hem weer zien rijden in zijn karretje over de velden van de camping.. Verder gaan we kijken of het stroom en water al is aangesloten in de caravan en gaan we voorbereidingen treffen voor de verbouwing aldaar. .
@ Mars: hhaa heel verhaal? das nog 3 keeer zo kort als dat ik ze ooit maak Weekend..geen idee... uitslapen! en ohja, een verjaardag...Verder weet ik 't nog niet @ Zethu: hahah gewoon die tip gebruiken die ik tegen Lkg ook zei.... dat KAN haast niet anders dan dat 't werkt! hahah
Hee, meiden waar is de kluslijst? Ik moet mijn tijd er ff op noteren? @ linda: tante Mars typt nooit zo'n hele lange berichten. Alleen als het echt nodig is Ik ken tante Mars denk ik inmiddels wel al een beetje. Leren kennen bij NOD januari. Daarna elkaar weer tegengekomen bij het gedeelte vruchtbaarheidsbehandelingen. Ze achtervolgt me gewoon
Inschrijflijst Nationale SeksDag: (hmmm NSD) - hemeltje: 7:25-7:35 wahhaaaaa geintje! (moest wel opschieten om op tijd op m'n werk te zijn) -Zethu: 21:10-21:25 (mannetje is altijd heel snel klaar)
Zo probeer het allemaal een beetje bij te houden hier, maar het gaat in rap tempo. ALs je een halve dag niet geweest bent, zijn er gelijk 2 blz bij gekomen. Heb ze net allemaal doorgelezen. Wat betreft het tijdstip van het klussen is bij ons toch vooral 's avonds, aangezien mijn mannetje zijn wekker om 5:15 staat, is het voor ons 's ochtends geen doen. Hooguit in het weekend. Mijn voorkeur gaat toch ook wel uit naar 's avonds. Lekker na het in bad gaan en dan in een schoon bed en het dan gelijk weer vies maken @ ilona: das fijn zo'n positieve ovulatietest, je mannetje zal eraan moeten geloven vanavond. @ tante mars: lijkt me heel erg vervelend om allergisch te zijn voor maandverband. @ weekendplannen: Zaterdag verjaardag van mijn moeder en zondag lekker uit eten met een stel vrienden op de tapasboot mmmmmm