Wij gaan voor onze eerste!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Tamaradb, Nov 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Nee hoor Zethu achtervolgt mij :) , en je volgens mij weet je al een hele hoop van mij hihi.

@ Nienke 18: Nou echt heel vervelend, overdag vind ik een tampon wel fijner. Maar snachts had ik altijd gewoon voor de safe een maand verband om, tot ik opeens smetplekken kreeg en ik elke maand maar denken wat is dit nu weer. Nu lig ik snachts met een handdoek tussen me benen in bed. :) . Zie mezelf alweer helemaal waggelen.

Owjaa Zethu ik typ wel eens lange berichten hoor :p Maar meestal zijn ze kort maar krachtig

2. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @tante mars: Dat is geen prettig idee inderdaad. Ligt het aan het spul wat er in maandverband wordt gebruikt? Kan me er weinig bij voorstellen maar denk wel dat het niet prettig is.

Hebben jullie trouwens ervaring met die aanbieding van babyboomshop, met betrekking tot die starterspaketten en er dan één gratis krijgen als je het principe op een forum plaatst?

3. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

4. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @ ilona: bedankt voor de info, is ook wel logisch ook. Je komt hier ten slotte om je ervaringen te delen en niet om reclame te maken voor één of ander product.

5. Djuke

Djuke Bekend lid

Zo dames, leven jullie nog na de NSD? Ilona in ieder geval wel maar haar aanstaande was er slechter aan toe lees ik. :)

Wij hebben ook geklust maar ik had alleen geen positieve ovu-test. Manlief vroeg heel schattig of ik dan wel wilde klussen en of het niet beter was om even te wachten tot een positieve test had. Nou, dan maar geen positieve test, wij hebben fijn geklust. Doen we het vanavond toch nog een keer? 8)

Weekendplannen: wij hebben morgen een uitje omdat mijn collega 25 jaar in dienst is. Gaan we naar Amsterdam, bootje varen en eten. Net kwam er een mailtje dat de A2 afgesloten wordt dus misschien blijven we nu slapen. Anders kom ik gezellig bij jou, Lkg! ;)

Zondag wordt waarschijnlijk een lekker hangdagje. Beetje paardrijden, beetje nix doen.

6. Lkg

Lkg Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    1,010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Djuke: Gezellig.. :D We hebben een logeerbed dus komt goed uit ;)

@ NSD: Geen succes hier.. Gisteren beetje hitsig smsje gestuurd naar vriendlief.. met als strekking dat ie me gerusssstttt wakker mocht maken als ie thuis kwam.. maar goed hij was kwart over 1 thuis, ging half 2 naar bed maar deed geen aanstalten verder. Hij stuurde vanochtend een email: "ben je boos?". Hmm ik ben helemaal niet boos, beetje teleurgesteld, maar dat hij dat stuurt geeft denk ik wel aan dat hij wel voelt dat ik er mee zit enzo.. Dit weekend gaan we weer eens naar het noorden.. ons trouwalbum is klaar dus die gaan we ophalen :D:D:D. Mooie bijkomstigheid is dat we de 2 uur in de auto er naar toe genoeg tijd hebben om eens goed te babbelen ;)

@ Weekendplannen: Trouwalbum ophalen dus, en nachtje bij m'n ouders slapen.. verder lekker rustig aan doen.

7. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ nienke: lekker tapas!

@ tante: Ja hoor meestal is het kort en krachtig. En een heel enkele keer lang. De enige keer dat ik je echt lange berichten heb zien typen zijn volgens mij toen met je mk. Maar toen had je ook heel wat te vertellen. Ik vind het nog steeds gek dat het kan trouwens!

@ djuke: ik leef nog :D En krijg gewoon goede zin van het zonnetje. Dadelijk eens een heerlijk lange wandeling maken.

@ lkg: wel lief dat hij je wel nog een mailtje heeft gestuurd om te informeren

8. Margha

Margha Fanatiek lid

Nov 19, 2008
    1,950
    25
    48
    Zethu
    hoe gaat he met afvallen?

Maandag weer naar de HA om te bespreken wat nu verder.

Liefs

9. Pinguïns

Haha Djuke, ik had hem goed te pakken hoor!
    En vanavond doen we het gewoon vrolijk nog een keertje.
    Als het deze maand niet raak is dan weet ik het niet meer!

Hoi Nienke: Graag gedaan, ik heb zelf de ovutests van babyboomshop, maar ik ga volgende maand (als dat nodig is) over op de dsensitest want ik ben niet zo heel erg tevreden.

@ Lkg: Leuk dat je je trouwalbum mag gaan halen!
    Ik trouw vandaag over precies 4 maandjes!
    Inderdaad de rit ernaartoe gebruiken om het aan te kaarten en er eens goed over te praten.

@ Hier in het weekend: Mijn ventje moet morgen voetballen, daarna gaan we naar de verjaardag van mijn zusje! Verder op zondag niet zo heelveel plannen, dus lekker rustig aan!

10. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ margha: nu ik me weer wat vrolijker voel heb ik absoluut geen moeite met het snoep te laten staan. Eergisteravond werd ik nog gek van mijzelf dat ik zo'n trek had. Maar gisteravond had ik helemaal nergens last van!
    Dadelijk weer wandelen. Dit weer maakt dat zowiezo wel een stuk makkelijker en leuker!

11. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    Grrr #-o heel bericht getypt... weg :(

Nja nog maar een keer dan:
    @ Margha: Ik blijf het toch raar vinden dat een gyn advies geeft om maar 3 mnd aan de pil te gaan. ik weet niet of ik zelf daar mee akkoord zou gaan.. heb je al eens gedacht om een andere gyn te vragen wat haar advies is?

@NSD: haha kunnen we dr niet gewoon een hele week van maken :D haha sinds mn vriend thuis is van die cursus moet ie elke dag, en hijs eigenlijk nog niet echt bij gekomen van die cursus.. achja! moet ie maar niet weg gaan in mijn vruchtbare periode :p
    Vanmorgen trouwens weer een positieve test, dus vanavond mag ie dr toch weer tegen aan haha.

@ Ilona: hahah ja dat heb ik ook: als het nu niet raak is, dan weet ik 't niet meer hoor :)

@ Lkg: wat jammer datie niet echt is ingegaan op je sms..
    Wel fijn dat ie door had dat je het niet echt leuk vond van 'm..!
    Maar wat je zegt; in de auto is misschien wel een goed moment om er over te praten..kan ie in ieder geval niets anders doen dan luisteren hihi ;)

12. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38

NOD
    * Stier11: 17 maart, 8e ronde
    * Saskia1982: 22 maart, 7e ronde
    * Zethu: 26 maart, 3e ronde
    * Ilona2802: 26 maart, 2e ronde
    * Lindvnr: 27 maart, 4e ronde
    * Djuke: 27 maart, 16e ronde
    * Tamaradb: 31 maart, 6e ronde
    * Margha: 31 maart, 9e ronde
    * Lkg: 1 april, 4e ronde
    * Hemeltje83: 4 april, 5e ronde
    * Tante Mars: 5 april, 36e ronde
    * Vinkje: 9 april, 12e ronde

Zwanger
    * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009
    * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009
    * Vrouwtje: Zwanger in ronde .., uitgerekend ..

Negatieve test
    * Charpi: 19 januari, 1e ronde

Niets gehoord van:
    * Nensi84: 14 maart, 2e ronde

[ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img]

Zo; moest onze lijst 11 pagina's terug zoeken! :confused:

13. Pinguïns

Hihi ja Linda, het gaat hard hier!
    Ik zag dat Calani er nog op stond, maar ik dacht dat die was weggegaan...
    Het is gewoon raak voor ons deze maand, gelukkig kunnen we dicht bij elkaar testen dus kunnen we elkaar steunen!

14. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    Hmm wel? haha wist ik niet meer.. mgoed, hij is aangepast :)

En dat wordt dan wel spannend idd, Djuke ook dezelfde dag als ik.. veeeel duimen hihi.

15. Pinguïns

Maart wordt een babyboom in onze club hoor denk ik!
    Ik hoop het in ieder geval wel!
    Als ik me nou maar kan inhouden met testen...
    Ik heb met mijn vriend afgesproken dat we op de 24e gaan testten, want dan is hij vrij.
    Als het raak is dan zal het toch wel zichtbaar zijn?

16. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    Hmm nou volgens mij is het dan eerder niet zichtbaar als wel...
    Ik test in ieder geval niet meer voor mijn NOD, alleen op of erna..
    Maar ik deed dat in het begin ook, te vroeg testen. Als het dan na een paar rondes vroeg testen elke keer niet is en je dan ongi wordt.. wordt het steeds minder leuk om vroeg te testen..

17. Pinguïns

Ja dat is ook wel weer zo, maar ja we blijven toch vrouwen he?
    Ik heb al zoveel geduld :)
    We zien het wel, ik heb trouwens gisteren mn eisprong niet echt gevoeld, mn temp was wel 0,1 graad lager, maar dat zegt ook niet zoveel.
    Ik ga over 2 uurtjes nog eens kijken hoe de ovutest eruit ziet want dan weet ik het zeker...

18. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: ik vind het prima dat de NSD een NSW wordt hoor. Ik ben er altijd wel voor te vinden ;) ;)

maarre die lijst.... Hoeveel zou ik nu over mijn NOD heen gaan? Zullen we eens een gokje wagen? Mijn ei heb ik iig nog niet gehad

En testen, doe ik voorlopig helemaal niet meer.

19. Djuke

Djuke Bekend lid

Ja, een babyboom zou geweldig zijn!
    Maar ik ga niet eerder testen ofzo. Tot nog toe ben ik telkens keurig op tijd ongi geworden dus als ik overtijd ben ga ik pas testen. Scheelt ook weer geld. ;)
    Tja, helaas ben ik wat nuchterder geworden doordat we al zo lang bezig zijn. Wat jij schrijft Ilona, "deze maand moet het het gewoon wel raak zijn," Nou, hoe vaak ik dat wel niet gedacht heb..... :(

Enniewee, ik kom niet om de zielepiet uit te hangen. Tis bijna weekend en het wordt mooi weer!

Maar heel stiekem heb ik de hoop een beetje opgegeven om spontaan zwanger te worden.

20. Pinguïns

Ja dat weet ik wel, maar ik denk dat het goed is om positief er tegenover te staan.
    Zo zit ik in ieder geval wel in elkaar.
    Ik kan me voorstellen dat je na 16 rondes wel iets anders denkt...

Share This Page