Hoi meiden, hier weer even een kort berichtje. Niet zoveel te melden, hopen dat de aankomende dagen snel voorbij gaan zodat ik snel mag testen!
Net even de muizen schone hokjes gegeven en paar foto's gemaakt van een paar leuke jongen Denk dat ik vanavond maar eens vroeg naar bed ga, me baas zei net op msn dat we morgen al om half 7 beginnen op het werk..
haha ja lijkt dr wel op.. hier een relaxte zondag; zit al een uurtje of 7 film te kijken met mn vriend haha. Hebben een pirates of the caribbean marathon hahah Ook wel eens lekker; helemaal níks doen!
Dag dames! Hebben jullie ook een fijn weekend gehad? Wij wel! Zaterdagmorgen werd ik wakker met een kramp in mijn buik --> eisprong! Dus manlief wakker gemaakt en aangespoord tot actie. Vond ie geen probleem Het gekke is wel dat ik pijn in mijn buik krijg als we rond de eisprong klussen. Dat is me nu al een paar keer opgevallen. Van die ongi-achtige steken. Vind ik wel een beetje raar. Gisteren hebben we lekker met de kleine meid van mijn beste vriendin gespeeld. Die is 5 maanden en zooooooo ontzettend leuk en lief! Ben helemaal vlieft... OP een gegeven moment was ze in mijn armen in slaap gevallen. Zat mn mannetje helemaal vertederd te kijken want hij vond het een mooi plaatje. Ik met baby. Gisteren heb ik trouwens voor het eerst gefietst met de wielrenfiets! Goed he! Maar een klein stukje, km of 8 want ik had ook al paardgereden maar ik voelde het goed! Allemaal in het kader van het Grote Afvalplan he! @ Roosje: welkom hier!
Goedemorgen dames! Tja hier inderdaad druk weekend gehad en ook nog eens ziek Vrijdag begon het al een beetje maar toch het hele huis flink onder handen genomen en 's avonds getraind. Zaterdags moest ik wedstrijd fluiten en coachen en toen voelde ik het pas echt goed: warm-koud enz. En toen we thuis kwamen ja hoor: koorts. Zondag toch nog wedstrijd gespeeld want ja het was belangrijk en het ging ook wel, helaas wel verloren. En daarna nog lekker uit eten want m'n mannetje was jarig. Nu nog niet helemaal in orde maar goed, wel aan het werk. Ook nog ruzie gehad met de overbuurvrouw trouwens...oh ik kan haar wel wat! In het kort kwam het erop neer dat ze al een klem had gekocht voor onze katten.. Niet normaal!
Een klem voor jullie katten? Nou jaaaaaaaa, wat een w**f! Onze kat zit ook altijd te po-epen bij de buren maar die vinden haar (en terecht ) helemaal geweldig dus daar hebben we mazzel mee. Tja, je hebt nou een maal geen invloed waar ze gaan zitten. En binnenhouden is geen optie. Maar jammer dat het zo moet lopen! Enne, beterschap he!
Je zou bijna een klem voor haar kopen, zei doet ook dingen die je liever niet hebt. Een kat bepaalt nou eenmaal zelf waar hij of zij wil poepen. Hier verder ook een druk weekend gehad. Vandaag thuis gebleven, want heb erge last van buikpijn. De griep heerst bij ons op kantoor, dus zal wel de aanzet tot zijn.
Nou inderdaad dat heb ik haar ook haarfijn uitgelegd: als 1 van mijn katten gehavend binnenkomt zet ik eigenhandig bij mevrouw de klem op d'r neus! Tja, als ze net zoals wij rustig over een oplossing wilde denken was er niks aan de hand geweest! Maar goed, mijn mannetje is een stukje minder wraakzuchtig en wil vanavond wel bij mevrouw aan de deur een oplossing aanbieden... Ik ga dus niet mee want ik ben bang dat ik om haar te jennen zelf nog even ga lopen schijten in d'r tuin! GRRRRR
*proest* dat zou wat zijn hahahah.. Ik hoop in ieder geval dat het goed komt en dat je mannetje de buurvrouw tevreden kan stellen vanavond! En beterschap! Hier verder een lekker weekend gehad. Zaterdag ons trouwalbum opgehaald en we zijn er echt heeeeelemaal blij mee Het is echt supermooi geworden, en we waren allebei zo trots In de auto verder niet meer gepraat.. of naja.. wel gepraat, maar niet waarover ik moest praten Het was zo gezellig en ik wilde de sfeer niet bederven.. Gisteravond op bed hebben we daarintegen wel een 'gesprek' gehad. Meneer had weer eens geen zin en toen werd ik een beetje pissed. In het kort komt het er op neer dat hij na 22 uur 's avonds geen zin heeft omdat hij dan te moe is.. en toen ik zei dat hij nooit zin had zei hij dat dat niet waar was, maar dat hij altijd zin heeft op momenten dat ik niet thuis ben Nou daar kan ik dus niets mee.. en ik was ook wel een beetje beledigd eigenlijk. Maar goed, als hij dat zo voelt dan moet ik dat maar respecteren, dus ik probeerde te denken over een oplossing en ik stelde voor om wat vaker samen een avond vrij te houden zodat we meer tijd voor elkaar hadden, en dat dat betekend dat hij soms nee moet zeggen tegen afspraken en dat ik iets minder zal gaan klimmen. Dat vond hij volgens mij wel een goed idee. Dus ik vroeg of hij het een goed idee vond om komende vrijdag allebei vrij te houden, en toen zei hij heel kattig: nou dat weet ik nog niet hoor. Toen heb ik me heel verdrietig omgedraaid en heb niets mee gezegd.. en toen is hij gaan slapen . Ik heb trouwens ook wel uitgelegd dat het misschien komt omdat ik een vrouw ben, en meer dat gevoel van 'ik wil zwanger worden' heb. Heb nu verder nog niets van hem gehoord.. dus ik zie wel. Heb voor deze maand de hoop in ieder geval al opgegeven, en ik heb besloten dat hoeveel zin ik ook heb, dat ik hem misschien maar beter 2 weekjes met rust moet laten en maar actie van zijn kant af moet wachten. Hij vond sex nu als een verplichting, want als hij geen zin had zou ik teleurgesteld zijn.. en juist daardoor had hij weer geen zin.. Goed, beetje onsamenhangend verhaal denk ik, maar goed.. bedankt voor het lezen in ieder geval ik heb m'n *klaag*uurtje weer ff gehad
Belachelijk zeg, een klem gekocht.... pfff het is duidelijk geen dierenliefhebster.... Hopelijk zijn jullie kat(ten) zo slim de klem te ontwijken.... Beterschap verder hemeltje! Djuke, lekker he zo'n klein wondertje in je armen..... ik kan daar ook intens van genieten! Fijn dat jullie je eisprong goed hebben kunnen benutten! Ik ga weer duimen draaien hoor! Hier goed afvalnieuws: de eerste 1,7 kilo is eraf!
He Lkg, wat balen zeg dat je gesprek zo is verlopen, dat had je toch anders gehoopt.... dikke knuffel! Denk toch dat jullie er nog eens rustig (afgekoeld) over moeten praten, sex is nu eenmaal een verplichting als je zwanger wilt raken, dat je man zich daar verplicht door voelt klopt ook gewoon, dat is normaal in deze situatie.... maar dat moet een vrijage niet in de weg staan als jullie echt allebei zwanger willen raken, toch?!
Jeetje Lkg: dat is echt balen! Ik denk dat ik echt boos was geweest! Als hij na 22 uur geen zin meer heeft en jij even koppig bent en bijvoorbeel 's ochtends geen zin hebt (denk dat je 's middags allebei werkt) nou dan hebben jullie maar pech? Dat kan toch niet! Knap trouwens dat hij al weet wanneer hij moe is! Je kan hem moeilijk bespringen als je net gegeten hebt... Wel fijn dat je een oplossing hebt kunnen vinden, nu mag je mannetje een paar keer iets opzij zetten...jij moet het straks 9 maanden hoor! @Charpi: gefeliciteerd met je eerste kilootjes!
Bleh..lkg, wat vervelend dat het niet echt aankomt bij je vriend. Ik zou idd ook zo reageren; omdraaien en hopen dat hij iets zegt.. Erg balen als hij dan vervolgens maar gewoon gaat slapen. Heb je al eens gezegd dat je toch alles eraan doet om het hem zo min mogelijk te laten merken wanneer je eisprong is, dus dat je probeerd zo min mogelijk druk op hem te leggen. En dat eigenlijk alle druk op deze manier bij jou terecht komt? Misschien houdt hij wel ff te weinig rekening met jou. niet álles komt op hem neer. in principe alleen maar vrijen met jou, en dat kan ie toch echt niet elke keer zien als een verplichting of als vervelend. Vrijen moet leuk zijn! Zeker als je nog niet zo veel rondes bezig bent. Ik zou denk ik ook eens goed boos of chagrijnig erom worden.. @ de katten: jeeezus was achterlijk mens, die buurvrouw! Mag dat zomaar? klemmen plaatsen voor dieren? Fijn dat je vriend toch vanavond probeert een oplossing te verzinnen...je moet iets natuulijk.. @ Charpi: Goed! eerste kilo's gaan dr af!
@ Lkg, Balen dat je vriend er zo op reageert, maar als hij ook een kind wil zal hij toch wel moeten. Misschien moet je eens aan hem vragen of hij het wel echt wil, want als ik dit zo lees dan lijkt het er in ieder geval niet op. Als mijn vriend zich zou omdraaien en in slaap vallen dan hoek ik hem echt het bed uit hoor, dat hoeft hij echt niet te proberen. @ Hier: nog steeds weinig nieuws. nog steeds aan het hopen op een positieve test volgende week!
@lkg: ik zou er ook van balen als mijn mannetje zo zou reageren, misschien is een goed gesprek met hem inderdaad een goed idee. En aan hem vragen of hij het ook daadwerkelijk wel wilt. Mannen hebben soms geen idee wat voor moeite het eigenlijk kost om zwanger te worden.
Hoi Linda, dankjewel! Ik moet zeggen dat ik me nu beter voel dan vorige maand, want toen had ik al best wel vroeg getest. Ik weet nu dat we op het juiste moment geklust hebben en dat ik een normale cyclus met eitje heb dus ik wacht het wel af, we kunnen verder helaas niks doen. Hoe is het bij jou?
Hey meis, hetzelfde eigenlijk; we hebben op de juiste momenten geklust.. deze keer een aantal dagen achter elkaar.. de vorige keren hebben we elke keer een dag ertussen gelaten. Dus eens kijken hoe het nu is Wat je zegt; iets anders als wachten kunnen we niet doen...maar tis wel spannend!
Hoi Linda, Wij hebben 12 dagen achter elkaar geklust Nu is het afwachten... We gaan denk ik wel voor mijn nod testen want dan is mijn mannetje erbij, anders zitten we op een doordeweeksedag. Dus het zou best eens kunnen dat we zondag al wat weten en dan maar hopen dat het raak is natuurlijk. Aan het klussen zal het niet liggen Ik heb de afgelopen dagen ontzettende last van een opgeblazen gevoel en wat krampjes. Hopen dat het geen zullen zijn die dit veroorzaken..