Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    haha Linda: wat dacht je het is zo rustig hier is zet m'n reactie gewoon 2 keer! ;)

2. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Jeetje, inderdaad wat rustig vandaag :) Heeft niemand iets beleefd, of hebben jullie juist zoveel beleefd dat je het te druk hebt voor het forum?

Hihi.. ik heb niet zoveel beleefd. Gisteren fijne avond gehad met m'n mannetje. Ik ging er niet vanuit dat hij zin had om te klussen.. dus ik was me op een gegeven druk aan het klaarmaken om naar bed te gaan.. maar toen kwam hij terug van een uurtje sporten toen uhh.. is het toch nog erg gezellig geworden :D haha, en het was zelfs al na 10en.. ;)

En het weekend is nog veeelste ver weg om daar al aan te denken haha.. ben nog maar net op de helft van de week.. heb nog 2,5 dag te gaan.. :(

Misschien moeten we weer een leuke vraag verzinnen :D Uhmmm.. iemand een idee?

3. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @ hemeltje: Ook wij zijn gewoon bezig met klussen, als het goed is komt mijn eisprong dit weekend. Ik doe nog geen testen of iets dergelijks dus precies weten doe ik het niet.

Verder ben ik al drie dagen thuis en weet niet echt wat e r aan de hand is, heb erge koppijn en ben met vlagen misselijk. Ik blijf slapen, maar daarna wordt de koppijn alleen maar erger, dus in slapen heb ik ook geen zin. Ga morgen maar weer werken, misschien dat dat een beetje helpt, aangezien de aspirine me in de steek laat.

@ weekendplannen: zaterdag gaan we skiën in snowworld, wat ik best wel spannend vind. Ben drie jaar geleden op skivakantie geweest en ben toen de tweede dag gevallen en had mijn meniscus gescheurd. Sindsdien niet meer wezen skiën.
    Zondag hebben we familiedag van de kant van mijn mannetje.

4. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi meiden,
    Inderdaad lekker rustig hier zeg!
    Komt door het mooie weer denk ik!
    Heeft er iemand nog van stier gehoord?
    Want die mocht de 17e toch gaan testen?

@ Lkg, je manmnetje is goed bezig, houden zo!

@ Weekend: Ik ben vrijdag vrij, dus dat begint al goed! Morgenavond gaan we naar een concert van Racoon in de Watt in Rotterdam.
    Zaterdag mee met mijn mannetje omdat hij moet voetballen en verder lekker niks!

5. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi meiden, ikke is stiekem wel even blij dat het hier een beetje rustig is, dat scheelt mij heel veel bijlezen... :oops:

Lkg, fijn dat je mannetje toch wel ermee bezig is op zijn manier... probeer zoveel mogelijk tijd samen door te brengen op de klusmomenten, al weet je dat natuurlijk zelf ook wel....

Nienke, beterschap meid!

Zethu en Djuke, gewoon lekker blijven bewegen hoor, meer spieren is alleen maar goed... enne Djuke wieweet geeft de weegschaal volgende week wel een goed resultaat aan? Zullen we maandag als weegdag nemen?

Ilona, ik zou ook wachten tot op je NOD om te testen, maar toch wens ik je toitoitoi toe hoor!

Egoberichtje:
    Hier, gaat het een beetje op en af.... ben super blij dat met het zaad van mannetje niets mis is, maar word er nu wel heel erg op gewezen dat het nu aan mij ligt.... als ik had geweten dat het slikken van de pil zulke gevolgen had, dan had ik al heel wat jaartjes eerder gestopt met die krengen.... Geef mij ajb ook snel een cyclus, zo wachten is echt verschrikkelijk, ik wil ook meeklussen voor het echie.... ook samen met jullie in spanning zitten elke maand en niet zoals nu al 3 maanden wachten op de eerste tekenen van een naderende ongi.... Ok, ik temperatuur nu wel braaf elke morgen, maar echt vrolijk word ik daar nu ook niet van..... want nu word ik er weer extra mee geconfronteerd dat ik geen eisprong heb.... Ach, ja over 3 maanden mag ik weer terugkomen bij de huisarts....
    Einde egoberichtje....

6. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Hee Charpi.. ik begrijp echt heel erg goed dat je gefrustreerd raakt van alsmaar wachten.. en dat je niet eens weet hoe lang dat wachten nog moet duren. Ik klaag al steen en been dat ik vind dat ik te lang moet wachten terwijl mijn cyclus krapaan 40 dagen was de afgelopen twee rondes :oops:

Ik kan soms best wel verdrietig worden als ik er aan denk hoe jij en wij allemaal eigenlijk steeds teleurgesteld worden. Een kennis van mij is nu ongeveer uitgerekend van haar tweede, maar ik weet dat ze voor de eerste 14 maanden is bezig geweest. Ze houd een babysite bij, en gisteren ben ik weer eens gaan lezen hoe ze beschrijft dat ze er achter kwam dat ze zwanger was van de eerste.. echt ik kon wel janken. Die blijdschap en verwondering.. dat zou ik echt ieder van ons zo graag gunnen. Ik hoop binnenkort zo'n verhaal van één van jullie te lezen!

Hmm ik ben een beetje in een emo-stemming geloof ik :)
    Whahaha.. goed, nog een dik half uurtje dan kan ik lekker naar huis en vanavond kan ik al m'n frustraties weer kwijt op de klimwand haha..

7. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi Charpi,

Ik kan gewoon niet wachten hahaha, ik ben erg ongeduldig.
    Tot nu toe gaat het wel, ik weet dat we goed geklust hebben, dus daar ligt het in ieder geval niet aan.
    Ik test zondag pas, dan zit ik 4 dagen voor NOD. Er zijn er zoveel die dan al positief testen.

Balen dat het bij jou nog niet zo wil vlotten, wat dat betreft heb ik gewoon geluk gehad dat het in 1 keer weer normaal ging lopen.
    Je moet het jezelf niet kwalijk nemen dat je de pil zolang hebt geslikt, want waarschijnlijk wilde je toen geen kleine. Jouw tijd komt echt nog wel en ik hoop ook heel snel. Helaas is dat het enige waar je geen invloed op hebt.

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Woehoe! Lkg is van bil gegaan! :whistle: hihi! ff serieus: Fijn dat je mannetje initiatief nam gisteravond! Vind ik ook altijd erg fijn, als het initiatief vanuit mn vriend komt. Was afgelopen nacht ook weer :D
    Heb hem daar wel ooit eens op aan moeten spreken hoor.. toen kwam het toch vaker,of bijna altijd, van mij af en dat maakte me best onzeker..Voelde voor mij alsof ie niet echt zin had.
    Nou ben ik nogal een onzeker typje..magoed..
    Nu neemt ie vaaak 't initiatief, dus praten doet gewoon wonderen :D

@ Charpi: pff ik zou dr ook de balen in krijgen als je zo lang moet wachten. maar komt goed, voor de 100 dagen is tie dr, zeg ik! Dusss...dat zou midden april moeten zijn... ben benieuwd.

@ Ilona: hmm nee niets gehoord van stier.. ben ok wel benieuwd!

9. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ik hoop dat je gelijk krijgt Linda, al schieten de dagen richting de 100 al heel erg op hoor! :(

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ja idd..... maar ik vind dat het gewoon maar eens moet komen, vóór die 100!
    Heb je eigenlijk al pillen of vitamines of iets? die een eventuele cyclus kunnen opwekken of zo?

11. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ik slik puur mama van VSM voor de nodige vitamientjes en natuurlijk het foliumzuur, verder neem ik niets.... moeder natuur moet het echt zelf doen hier.....*zucht*

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Hmm oke...
    want waar is teunisbloemolie ook alweer goed voor? meen dat ik eens gelezen heb dat dat ook íets met een cyclus doet, maar geen idee meer wat....

13. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ik heb ook geen idee Linda....

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    http://www.zwangerschapspagina.nl/about ... highlight=

Lees anders hier eens? Wie weet een goede tip om daar mee te beginnen?
    Lees zo snel even heel veel goede ervaringen!
    Ook sommige waar het niet bij helpt, maar ja, baat 't niet.... dan schaat 't niet! En ik denk dat het zeker de moeite waard is.. toch? :)

15. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ik ben er een beetje huiverig voor eerlijk gezegd... bedoel de dokter is er ook niet over begonnen en die zei dat ik het beste gewoon de natuur zijn gang kon laten gaan.... en de verloskundige raadde het ook iemand af hier op de site....

16. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Kan me voorstellen dat je er stevig van baalt Charpi, wachten is al vervelend en als je dan zelfs moet wachten voor je echt kan beginnen is het helemaal erg :(

Zelf heb ik al een aantal dagen een soort borrelend gevoel in me maag, was al voor me eisprong dus zal verder wel niets betekenen..
    Morgen ga ik op cursus, ben heel benieuwd want ik heb totaal geen idee wat ik moet verwachten :p

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Oke, moet het naturlijk niet doen als je je er niet fijn bij voelt!
    Al met al komt die ongi gewoon voor dag 100! ;)

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ hemeltje: Ziet er idd rustig uit als je om 12 uur de eerste bent die iets op een dag zegt.

@ weekend. Ik heb nog geen plannen. Wandelen natuurlijk. Maar verder nog niets voor.

@ lkg: iets meegemaakt? Tja, brief gehad van werk over CAO verhoging (ja dat kan in deze tijd nog) Krijg bruto 55 euro per maand meer :D
    Maar jij ook lekker wat meegemaakt he :D Lekker zeg dat het ook na 22 kan!

@ nienke: beterschap. Wij hebben trouwens een week later familiefeest van mijn kant :D

@ ilona: nee niets van stier gehoord.

@ charpi: is goed maandag weegdag! Zal ik de duivels op je af sturen? Kan je ook iedere maand met ons meedoen (al denk ik dat het bij mij iedere 2 maanden is) Maar ze moeten toch wel voor dag 100 er zijn hoor, anders wordt ik boos op ze, en ze zijn al eens eerder bang voor me geweest!

19. Djuke

Djuke Bekend lid

Zooooooo, wask weer! Gisteren ben ik met het heerlijke weer de hele dag op pad geweest. Beetje kletsen met boeren en mooie koetjes kijken. En lammetjes en paardjes! Ja, ik heb het wel naar mijn zin gehad. :D
    Vandaag weer de hele dag op kantoor, das wel weer afkicken.
    Maar gelukkig waren dr weer een hoop berichtjes hier in het clubhuis dus kon ik mijn dag rustig beginnen door lekker bij te lezen.

Eens kijken of ik alles een beetje onthouden heb:

@lkg: super dat jullie weer in een positieve vibe zitten!

@zethu: kom maar met die etenslijst! Die kan ik wel gebruiken! Een tijdje terug ben ik weer begonnen met Sonja Bakker maar daar kwam al snel de klad in.

@Charpi: ik vind het wel wat raar dat de huisarts zegt dat de natuur haar gang moet gaan. Een vriendinnetje van mij werd ook niet ongi en die bleek wel degelijk iets te hebben. (kweet niet meer hoe het heet). Zij kreeg toen clomid voorgeschreven en is nu zwanger van een tweeling! Het heeft 1,5 jaar geduurd maar tis wel goed gekomen.
    Dus hou moed! Ik zal tegen mijn :evil: zeggen dat ze maar gezellig bij jou op bezoek moeten gaan!

Enne, lief dat jullie allemaal zo meeleven met mijn gewichtgevecht! Gisteravond had ik even een dipje. Ik was alleen thuis en ging met een rammelende maag boodschappen doen. Oeioeioeioei! Dat was foute boel natuurlijk.
    Maar vanavond heb ik les met met mijn paard en das altijd Zweten & Afzien.

Weekendplannen? Jazeker! Wij gaan met mijn broertje en zijn vriendin en mn zusje een weekendje naar een huisje op de Veluwe. Lekker wandelen, fietsen en spelletjes doen! Duim maar voor mooi weer!

20. nienke18

nienke18 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.197
    0
    0
    Consultant
    Boskoop
    @Djuke: Heel veel plezier van het weekend. Ik hoop voor je dat het lekker weer wordt van het weekend, zodat jullie lekker kunnen lopen en fietsen ed.

@Charpi: Heel frusterend als je maar niet ongesteld wordt. En ik maar zeuren dat het bij mij 6,5 week heeft geduurd voordat de menstruatie om de hoek kwam kijken. :oops: Ik snap hoe je je voelt, ben je eindelijk zover dat je aan het klussen wilt beginnen, komt het enige dat je normaal vervloekt maar niet op gang.

Verder gaat het hier alweer een stuk beter, mocht van mijn mannetje niet gaan werken. Die zei blijf jij nog maar een dagje thuis. Die ene dag kunnen ze je ook nog wel missen. Heel erg lief van hem.

Allemaal alvast een fijn weekend.

Deel Deze Pagina