Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ djuke: ik stuur je zo dan een pb met wat ze bij mij op de lijst heeft gezet. Het is wel wat aangepast aan mij.
    Ik ken dat wel hoor, als ik met een rammelende maag naar de winkel ga dan kom ik ook (bijna) altijd met dingen thuis die ik niet mee had moeten nemen. Al heb ik gisteren met rammelende maag nog snel groente gehaald en heb ik geen snoep gekocht
    En iedereen wil komend weekend mooi weer denk ik :D

@ nienke: wat lief van je mannetje zeg!

2. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Djuke: Lekker dat je naar de Veluwe gaat, het ziet er goed uit voor het weekend qua weer, maar het kan wel een beetje koud worden, maar dat heeft daar toch ook weer zn charme denk ik.
    Wij gaan over 2 weekjes ook naar de Veluwe in een huisje!
    Heerlijk is het altijd daar, lekker wandelen, fietsen, openhaardje aan, ik vind het geen straf.

@ hier: Nog steeds lekker rustig (nou ja rustig) aan het wachten op zondag want dan ga ik er een testje aan wagen.
    Verder is het hier al lekker weekend!
    Vanavond naar een concert van Racoon met zn tweetjes, dus dat komt best goed!

3. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    @Ilona: laat je weten hoe Racoon was? Wij gaan 19 april! We zouden eigenlijk eerder gaan maar de zanger was ziek... Alvast veel plezier!

4. Pinguïns

@ Hemeltje: Ik ben pas ook naar hun theatertour geweest en dat was echt goed! Dus vandaar dat we ook naar een ander concert wilden gaan.
    Ik laat je zeker wel ff weten hoe het was!
    Hoe is het verder met je? Druk aan de klus?

5. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    :D moet eigenlijk echt lachen hoe het er hier aan toegaat. Het wordt netjes gezegd maar eigenlijk komt het erop neer:

Eej! Hoe is't? nog geneukt? :D Maareh, ja we zijn lekker aan de klus. Heb er m'n nieuwe project van gemaakt om er weinig aandacht aan te geven en voel ook opmerkelijk weinig dus dat gaat goed. Heb mezelf al ingefluisterd dat m'n cyclus misschien wel anders is omdat ik ziek ben geweest..

6. Pinguïns

Haha ja he? Ik vind klussen een leuk woord, maar inderdaad hahaha.
    Ja het is toch wel een belangrijk deel van een zwangerschap he hahaha.
    Wie weet hoe je cyclus loopt, het lichaam is een groot mysterie helaas...

7. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    *Proest*.. misschien moeten we dat in het vervolg maar gewoon vragen dan ;)

Hier verder geen nieuws.. ben vanaf gisteren maar weer gestopt met de ovu-testen voor deze ronde. Dat kost me anders veel te veel. Ik heb geen idee of/wanneer m'n ei is geweest. Op dag 20 was de ovu-test donkerder dan de andere dagen.. maar of toen m'n ei ook echt geweest is weet ik niet echt zeker. Ik ga er maar vanuit dat dat zo is, en toen hebben we niet geklust.. dus dat zou betekenen dat ik ongeveer volgende week donderdag ongi wordt.. We zullen zien..

@ Ilona: Veel plezier bij Racoon! Lijkt me leuk!
    @ Djuke: Lekker naar de Veluwe! Ik hou daar altijd heel erg van! Hebben wij het weekend na ons trouwen ook gedaan en we zeggen steeds dat we het nog een keertje moeten doen. Je kan in het park 'Hoge Veluwe' gratis van die witte fietsen pakken.. kan je lekker door het park fietsen, echt een aanrader!

8. Pinguïns

@ LKG: Dankjewel! Komt helemaal goed!
    Heb je foto's gemaakt van je ovu testen? Welke testen had je?
    Hier hoop ik aanstaande donderdag juist niet ongesteld te worden, zondag ga ik een testje doen want dan is mijn mannetje erbij.
    Ik hoop op goed nieuws, aan de hand van ons klus patroon zou je wel zeggen dat het raak zou moeten zijn want we hebben het 12 dagen achter elkaar gedaan hahahha.
    Waar kun je die witte fietsen pakken? Want wij gaan over 2 weekjes ook, dus is misschien wel een goed idee!

9. Djuke

Djuke Bekend lid

Ja, super he die fietsen! Dat doen wij ook altijd. En dan tegen sluitingstijd naar een wildobservatiepunt om hertjes te kijken. Vorige keer was er een hele kudde, zo bijzonder!
    Alleen waren onze fietsen gejat toen we weg wilden gaan! Gelukkig lagen er nog een paar in de bosjes die niet goed fietsten. Zijn we daarop maar richting de uitgang gehobbeld.

We zijn nu 2x in het bilderberg hotel geweest in Garderen. Echt een aanrader. Niet duur en een super hotel! Maar nu gaan we naar De Leemkule in Hattem. Dus das echt het noordelijkste puntje van de Veluwe.
    Waar gaan jullie heen Ilona? (het was toch Ilona?) :oops:

En dat woord voor klussen.... Wahahaha, Hemeltje, wat ben je lekker direct!

10. Djuke

Djuke Bekend lid

Die staan en masse bij de ingangen van het park. Wel goed kijken of je geen hobbelexemplaar hebt. Die kans is vrij groot. :)

11. Pinguïns

Wij gaan naar Eerbeek, naar Landal Coldenhove. Heerlijk park is dat!
    Wij zijn ook weleens in hett Golden Tulip in Garderen geweest, was ook heerlijk.

12. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Tja Djuke: that's me! :D

13. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    @ Djuke: Leukkk! Wij waren toen in het Bilderberg hotel in Wolfheze, dat ligt aan de zuidkant van de Hoge Veluwe, bij Arnhem in de buurt. We zeiden toen al tegen elkaar, we gaan snel nog een keer en dan naar de noordkant! Wij wilden dan ook een naar een Bilderberg hotel dus dan is Garderen idd wel erg leuk denk ik! Ohhh ik krijg helemaal zin in vakantie zo :D

14. Djuke

Djuke Bekend lid

@lkg: Jaaaaaa, gewoon lekker doen! Weekendje Veluwe, kan best tussendoor. En het Bilderberg heeft altijd leuke aanbiedingen.
    Groot Heideborch moet je dan hebben in Garderen, echt top! Is die ene wat in Wolfheze?

@ Ilona: Coldenhove! Nou, die had ik dus echt bijna geboekt alleen hadden ze alleen maar huisjes over waar je mag roken. En dat vinden wij vies. Maar het is dus een aanrader? Dan onthou ik m voor de volgende keer!

15. Djuke

Djuke Bekend lid

Hihihi, ikke ook hoor! Zaterdag hadden wij een etentje van mn werk. Komt er een collega naar mijn man en die vroeg of ik thuis ook zo direct was. :)

16. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Hihi wat moet jij gelachen hebben!

17. Pinguïns

Coldenhove is echt een heerlijk park. Wij vinden het ook niet zo leuk dat er gerookt mag worden, maar dat houdt ons niet tegen hoor!
    Er stond trouwen op www.hogeveluwe.nl een hoop info over het nationaal park, misschien wel leuk!

18. Djuke

Djuke Bekend lid

Heej! Ik had een heel verhaal getikt en nu is ie niet geplaatst...

Enniewee.
    @Ilona: ja, het park is echt een aanrader. Je kunt zoveel zien en doen. Dat is dat entreegeld wel waard. Alleen al die landschappen, je staat verbaasd dat je in Nederland bent!
    Zijn die huisjes in Coldenhove wat? Of ook leenbakker meubilair? ;)

19. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Lekker hoor Djuke, ik duim zeker voor mooi weer! :D

Heel veel plezier vanavond Ilona!

Dit weekend hebben we vergadering en clubdag van de dierenvereniging in Barneveld, even lekker een dag ertussenuit.
    Wie weet zie ik nog een paar leuke beestjes om mee naar huis te nemen :p
    Verder ga ik er misschien dinsdag een testje aan wagen, maar weet het nog niet zeker..

20. Pinguïns

Saskkia spannend!
    Ik hoop voor je dat het raak is, mijn duimen draaien vanaf nu voor je hoor!

Hoi Djuke,

De inrichting van de huisjes is simpel, maar knus.
    Wij zijn vorig jaar rond deze tijd geweest en hebben toen een hoop wild gezien, ook bij ons huisje kwamen we toen een hele grote das tegen.
    Het is dus zeker de moeite waard om erheen te gaan.
    Je kan er ook lekker fietsen, naar bijvoorbeeld terlet (24 km heen en terug) en naar de posbank, ook een lekker stukkie.
    Ga je morgen al weg?

Deel Deze Pagina