Wij gaan voor onze eerste!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tamaradb, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

O hihi ik had nog niet in je album gekeken, dat is al een mooi buikje hoor!

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ff snel: hier alles oke :D ff bijgelezen maar niet echt de tijd (en zin :oops: ) om een heel lang bericht te zetten. zit lekker met mn mannetje op de bank, xfacter te kijken hihi :)

@ Ilona en mamaflower: uhh kennen we mamaflower? omdat ze zegt 'hier weer 'n berichtje' ? want als jullie elkaar kennen en wij hier allemaal niet, is misschien persoonlijk bericht een idee?

3. Pinguïns

O nou sorry...

4. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Hoe gaat het hier met iedereen?

Ik had gister de hele tijd het gevoel dat ik ongi werd/was, niet zo prettig als je op een vergadering zit..
    Vergadering liep ook nog eens 2 uur uit.
    Ben uiteindelijk tussendoor maar even naar de wc gevlucht, maar toen was er niets te zien..
    Heb nu dus het gevoel dat ik vandaag ongi ga worden.

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ? uhhh vanwaar zo'n reactie?
    Ik maak toch geen verwijt of bedoel dr niets rots mee..
    Jammer dat je meteen zo geprikkelt reageert... maar oke.

@ Saskia: Blehh..een vergadering is al niet fijn, maar 2 uur langer is helemaal erg!
    Laten we hopen dat je ongi weg blijft!

6. Pinguïns

Wie ben jij om te bepalen wie hier wel of niet iets mag posten?
    Ik krijg nu ineens een heel naar gevoel bij deze club, dus ik neem bij deze afscheid!

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Sorry?!?! Zie jij ERGENS in mijn bericht staan dat iemand hier niet mag posten? Ik zeg zojuist dat ik er totaal niets rots mee bedoel en dan komt er vanuit jou zo'n reactie.
    Klinkt eerder alsof je een of ander excuus zoekt om hier niet meer mee te hoeven praten.
    Maar goed, als jij dr klaar mee bent, ook prima. Veel succes verder.

8. Pinguïns

Hier staat dus echt duidelijk dat het niet gewenst is dat hier iemand post die jullie niet kennen.... :(
    Ook een beetje raar dat je insinueert dat ik een reden zoek om niet meer te hoeven posten.
    Sorry hoor maar zo zit ik niet in elkaar, want als ik ergens geen zin meer in heb dan zeg ik dat gewoon...

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    nee, er staat duidelijk of HET EEN IDEE IS om een persoonlijk bericht te sturen..

Maar vind het raar dat je in eens helemaal klaar bent hier en een naar gevoel hebt bij de club, alleen omdat ik vraag of dat een idee is.
    Daarnaast heb ik dat toch gevraagd en niet de andere meiden van deze club.
    Dus dan zou je een naar gevoel bij mij moeten hebben, en niet bij hen.
    Maar zoals ik zei, je moet zelf weten wat je wilt doen, maar nogmaals; het was totaal niet bedoeld als een aanval of om te beslissen wie hier wel of niet kan posten.

10. Pinguïns

Waarom zet je dat dan neer?
    Als je neerzet of het een idee is dan laat je merken dat je het niet leuk vindt als er iemand post die jij dan toevallig niet kent.
    Dit forum heet toch niet het Linda-forum?

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Pffff mijn god. Het maakt totaal niet uit wat ik zeg.
    Heb nu al 2 keer gezegd dat ik het niet bedoelde zoals jij het begrepen hebt. Jij wilt dat niet aannemen en blijft er over door gaan.
    Daar heb ik geen zin in.
    Zijn nu al genoeg berichtjes over en weer gegaan.. t is wel klaar zo.
    Kijk maar wat je dr mee doet maar denk dat niemand hier zit te wachten op nog meer berichtjes over en weer van jou en mij.
    Laatste keer: Ik heb het niet zo bedoeld, sorry dat jij dat anders begrepen hebt.
    Als jij je idd niet meer fijn voelt hier, dan spijt me dat en wens ik je verder veel succes met zwanger worden.

12. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Om heel eerlijk te zijn vind ik het ook een beetje raar dat iemand die hier nooit post opeens een persoonlijk berichtje naar één van de dames hier zet, dat zou idd ook in een persoonlijk bericht kunnen..
    Maar misschien zie ik het wel verkeerd en wil ze wel gewoon mee doen met ons cluppie ;)

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: haha geen zin om hier iets te zetten? Heeft iedereen denk ik wel eens.

@ saskia: pffffffffff een vergadering op zaterdag die ook nog eens 2 uur uitloopt!

@ ilona: ik had wat dat betreft vrijdagavond precies hetzelfde gevoel als linda en saskia toen er een berichtje hier stond van mamaflower alleen voor jou. Ik had alleen ff geen zin om er iets van te zeggen.
    Wat je er mee doet moet je zelf weten. Het voelt alleen raar aan. Ik had door dat bericht gisteren gelijk geen zin meer om iets hier neer te zetten.

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik vind persoonlijk ook dat dat beter via PB kan maar wie ben ik om daar over te oordelen. Ieder zijn mening

ik moet nog steeds bijlezen :oops: .

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    pfiew, thnx meiden..
    Ik was al bang dat ik de enige was die het wat raar vond maar gelukkig niet..

@ hier: blehh..ben aan het werk en heb al vanaf 2 uur geen zin meer hihi. (ben begonnen om 2 uur ;) )
    Zijn mn schoonouders en schoonzus toevallig op bezoek bij mn vriend, moet ik werken :( Zitten zij lekker in een café waar mn schoonbroer werkt te drinken en kletsen... zit ik hier... :(
    Maar goed, dat hoort dr bij...

@ zethu: Hee ik las laatst dat je alweer meer afgevallen bent! Ben benieuwd naar morgenochtend als je weegt! :D
    en wat fijn dat je met die vriendin een goed gesprek hebt gehad en er een goed gevoel aan over gehouden hebt! :D Super!
    Bij mij gaat alles ook weer als vanouds met mn vriendinnen.
    Ze nemen het nu zoals het is en geven me ook echt het gevoel dat ik dr weer bij hoor. Gisteren met zn allen op stap geweest in eindhoven en naar de film. Was weer gezellig :D

16. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Blehh werken op zondag :(
    Ik heb net even de beesten verschoont en gevoert, huishouden gedaan etc..
    Het ziet er buiten nog steeds erg lekker uit, denk dat ik maar even naar buiten ga ;)
    Morgen weer werken, denk dat we om 7 uur beginnen maar dat zal ik vanavond nog wel even navragen bij de baas.

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ linda: bah, werken op zondag. Heb ik bij mijn vorige werk ook heel vaak moeten doen. Ben blij dat ik daar weg ben!
    Ik ben ook benieuwd hoeveel er morgen vanaf is. Vandaag en gisteren erg lang gewandeld en veel (heel veel) water gedronken. We wachten maar af he :D

@ saskia: bij ons ziet het er niet zo geweldig meer uit zonnetje gaat regelmatig schuil achter dikke wolken die soms zelfs grijs zijn.

18. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Spannend morgen Zethu, ik hoop dat er morgen lekker wat vanaf is :)

Hier begint het nu ook te betrekken, helaas..
    Noujah op me werk is het wel mooi weer :p
    Voordeel van werken in de kas haha

19. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Meiden meiden meiden.. geen ruzie maken :x

Ik ben het wel een beetje met Linda eens.. het berichtje stond er wel een beetje gek tussen.. maar ik ben iemand die niet zo snel zeg wat ie vind, vandaar dat ik er ook niets van zei.. maar meer ook omdat het toch iets eenmaligs leek en ik me er ook niet echt aan stoorde ofzo. Ik had ook niet het idee dat Linda het verkeerd bedoelde Ilona.. dus ik zou zeggen.. trek het je verder niet aan en kom gezellig weer mee kletsen! Ik was juist op het forum gaan kijken of je al getest had en wat de uitslag was! Ben nog steeds erg benieuwd! Hoop dat het raak is! En als ie negatief was, dan hoop ik dat het over 4 dagen positief is.. die kans is dan nog heel groot dusss :D

@ Zethu: Spannend zeg, morgen wegen! Ik vind het echt knap dat je er zo hard mee bezig bent! Misschien ook wel fijn om echt iets te hebben waar je je op kan focussen of niet? Ik duim voor je morgen!

@ Linda: Bleehhh werken op zondag, niets voor mij. Ik ben eigenlijk alweer vergeten wat voor werk je deed :oops: stom he..

@ Saskia: En al ongi geworden? Ik hoop zooo van niet! :D

@ Hier.. ik heb echt een heeeerlijk weekend. Klimfeest ging niet door dus ik heb de hele tijd lekker met m'n mannetje doorgebracht :D Beetje klussen, schoonmaken, film kijken, 2 keer fitnessen, winkelen.. heerlijk. Alleen hij had morgen een vergadering in Brussel, dus hij is daar nu al vast naar toe.. Ach, ik ga vanavond lekker de bedden verschonen, en nog eten dus dan is de avond ook zo om :)
    Verder is hier nog iets heel geks.. ik lijkt wel ongesteld te worden. Heel raar want dat zou wel erg vroeg zijn. Ik snap echt niets meer van m'n cyclus. Ik heb 14 dagen geleden echt geen ei gevonden.. en ik snap dat het iets korter kan zijn.. maar als m'n ei was wanneer ik denk dat ie was dan is dat nog maar 10 dagen geleden. En ik weet het ook echt niet meer, want het is echt heel weinig, en eigenlijk anders dan anders. Het lijkt nu ook alweer gestopt te zijn. Aan de ene kant vind ik het zelfs op een innestelingsbloeding lijken (wat wel zou kunnen want we hebben dinsdag geklust) maar dat lijkt me ook wel heel erg gek.

Phoeiii heel verhaal weer haha, en het komt er toch op neer dat ik gewoon gedult moet hebben.. Morgen zal wel duidelijk worden of het echt ongi is of niet. Ik heb trouwens helemaal geen buikpijn of chagerijnigheid ofzo, wat ik normaal wel heb.. Bah ik haat onzekerheid.

Oh jah, en het huis kijken was trouwens echt superrleuk weer :) Gisteren nog ff door de buurt gereden met de auto, en ik denk dat we volgende week wel een bod gaan doen :) Leuk leuk leuk...

20. Lkg

Lkg Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.010
    0
    0
    Amsterdam
    Oh jah.. ik heb trouwens m'n ovu-testen van deze ronde in het album gezet. Beetje onduidelijke lettertjes, maar de ovu-testen zijn wel redelijk duidelijk. Grappige is dat die 'positieve' ovu-test op dag 19 op de foto een stuk duidelijker lijkt dan in het echt hahaha..

Deel Deze Pagina