*rent naar de wc om te kijken* Nee nog steeds niets te zien.. Vervelend zeg die onzekerheid, hopen dat je snel duidelijkheid krijgt..
Haaaai Meiden, Weer terug uit limburg en gelijk weer even hier kijken. Heerlijk weekend gehad, leuk feest gehad gister met mijn ouders. ook zij hebben het heel leuk gehad. Verder scheen lekker het zonnetje dus wat wil je nog meer. En nu weer lekker thuis. We moeten vanavond onze bank de kamer uit zetten. Morgen komt onze nieuwe bank joehoe! We hebben nu een witte en die was al binnen een week vies. We hebben hem nu 3 jaar dus kun je nagaan hoe die er nu uit ziet. Morgen komt dan eindelijk de bank, zwart en leer. heeeeerlijk. Betekent alleen wel dat we om 7.00 uur al klaar moeten staan want ze kunnen hem leveren tussen 7 en 12 smorgens. Behoorlijk balen want we houden beide zo van uitslapen en niet van vroeg opstaan. maar goed. Tis voor een goed doel. Hier lopen er al veel tegen het einde van de maand. Spannend! Hoop dat we heel veel babynieuws krijgen over een paar dagen! Duimen! Spannend lkg: hoop voor je dat het innesteling is. Dat zo leuk zijn! Hier eingelijk niets, alleen pijn in mijn onderrug maar verder lekker zijn gangetje. Liefs Tamara
@ saskia: ik hoop ook dat er morgen lekker wat af is. Toen ik vrijdag op de weegschaal stond was het iig wel. Maar ja in de weekenden sta ik me wel wat te snoepen toe omdat ik het anders niet volhoudt. @ lkg: het is zeker fijn om je ergens op te kunnen focussen. Maar het liefste werd ik nu al geholpen. Dan wist ik tenminste wanneer ik ongeveer resultaat zou kunnen gaan verwachten. Ik ben dan mss niet zo lang gestopt, maar de wens is er wel al 7 jaar. Super als jullie een bod gaan doen. Het is jullie gegunt. @ saskia: haha Ik moest ff lachen om hoe je het schreef. @ tamara: leuk, een nieuwe bank. Wij hebben nu bijna 2 jaar een ijsblauwe bank. Gelukkig wordt dat iets minder snel smerig als een witte bank. En natuurlijk fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad. @ hier: vandaag weer 1,5 uur gewandeld (gisteren bijna 2 uur!) en mogelijk heb ik mijn ei gevonden! dat houdt in: als mijn tempverhoging blijvend is. Ik hoop het zo.
Leuk Tamara, ik hoop dat ze er morgen vroeg zijn zodat je niet voor niets vroeg opstaat.. Dan heb je tenminste ook nog wat aan je dag Spannend Zethu, ik zal voor je duimen hoor!
@ Lkg: haha ik werk in de zorg, met verstandelijk beperkten. Dus daar horen weekenddiensten er helaas bij. Wat spannend, misschien het je dus gewoon wel een innesteling gehad! Ongi zou wel heeel vroeg zijn! Ben benieuwd, ga zeker voor je duimen! @ Tamara: leuk! Nieuwe bank! De onze komt als het goed is ook over een weekje. Dan heeft het 12 weken geduurd (pff lang wachten!) dus mag wel vort. We gaan morgen ff bellen hoe het er mee is want hebben nog niets gehoord en 't zou uiterlijk 12 weken duren. @ Ilona: Even zand over ons meningsverschil..... Ik zie een heel licht streepje! Ik hoop dat je over 4 dagen een dikke streep hebt staan en je zwanger bent!
Goedemorgen ladies! Zoooo wat zijn er een hoop pagina's bijgekomen! (met als resultaat dat ik het dus gewoon niet meer weet ) Dusss: hoe was jullie weekend dames? Wat was het weer heerlijk he: ik kan helemaal blij worden van dat zonnetje! Even een update: heb nog steeds m'n eitje niet gehad... Denk dat het te maken heeft met dat ik ziek was.. Maar hij komt eraan, ik voel het Zijn er al testers? Ilona: ben erg benieuwd of je streepje dikker wordt! *duim duim*
Goeiemorgen meide, Ik heb vanmorgen weer een testje gedaan (ik kon het niet laten) en ik begin langzaamaan blij te worden. Ik ga straks nog naar de kruidvat om de 2 voor 5 euro te halen, want dan weet ik het helemaal zeker. Wat denken jullie?
Dag dames, daar was ik weer na een heerlijk weekendje weg! We hadden een mooi huisje. leuk park in de bossen en het was heeeeeeeeerlijk weer! Dus lekker gefietst en gelopen. Maar ook uit eten geweest dus ik heb de weegschaalconfrontatie vanmorgen maar even overgeslagen. Verder gaat alles zijn gangetje alleen is de hoofdpijn, na een week afwezigheid, weer terug. Das wel minder. Maar vanavond ga ik naar mijn masseuse dus hopelijk weet ze de boosdoener weg te masseren. @ gedoe rondom Ilona. Ik ben het eens met Linda, Zethu e.a. Maar ik zie dat het alweer opgelost is. Ach, zet een stel meiden bij elkaar en er wordt vanzelf wel een keer gekrabt en gesnauwd. Vooral als we richting de NOD gaan. @ Ilona, ik heb net je foto's zitten bestuderen. Maar waar staat dat streepje dan? Ik zie nix hoor. De streep als je zwanger bent moet toch net zo dik zijn als die test streep? Maar goed, misschien gaat het nog goed komen. Ik wil je alleen maar waarschuwen dat omdat het anders zo tegen valt straks.
Nou je ziet ze beter in het echt dan op de foto... Ik ga strakjes nog ff naar het kruidvat om die andere tests te halen. Ik denk trouwens dat mn eitje iets later geweest is dus zou mn NOD ook weleens vrijdag of zaterdag kunnen zijn dus we wachten het nog maar eventjes af. Je hebt het getroffen met het weer van het weekend, lekker hoor! En een keertje uit eten mag best wel hoor!
Joehoeoeo.. leuk dat iedereen zo'n lekker weekend heeft gehad zeg Heerlijk he! Hier nu toch echt echt echt ongi.. bleeeh.. niet fijn, maar wel super dat de cyclus deze keer maar 30 dagen is.. ben ik heel heel blij mee Heb voor de nieuwe cyclus maar het gemiddelde genomen van de andere keren.. dus dat is 35 dagen.. maar ik heb goede hoop.. @ Zethu: En al gewogen? Ben heel benieuwd! @ Ilona: Ik zie eigenlijk ook geen streepje Maar goed, dat is ook heel moeilijk op de foto te krijgen denk ik.. het gaat er om dat je hem zelf ziet En Djuke, hij hoeft niet even donker te zijn hoor! Een ministreepje betekend ook zwanger hihi.. Ik duim voor je Ilona!
@Djuke: oooow jaaa jij was lekker een weekendje weggeweest! Fijn dat het zo lekker was; en daar hoort gewoon lekker eten bij hoor! Duss nu weer lekker veel bewegen en dan komt het vanzelf weer goed! @Ilona: tja, ik zeg eerlijk ik ben echt heel slecht in die dingen aflezen dus zie ook niet zoveel maar gelukkig zie je in het echt het beter! Over 2 dagen zou je hcg verdubbeld moeten zijn dus zou je streepje beter te zien moeten zijn: ben benieuwd! Oh ja en van de discussie begrijp ik dat die is opgelost: gelukkig. Denk dat het voor de volgende keer handig is als iemand zich gewoon even voorsteld voordat er heel verhaal komt... Maar goed het is weer in orde dus we gaan gezellig verder!
@Lkg: he, balen en gefeliciteerd tegelijk! Fijn dat je weer zo lekker positief bent: dat is echt een supereigenschap! (wij gaan wisselen denk ik: ik zat altijd op 30 dagen en het wordt hier nu sowieso al 33/34 dagen...)
@ Ilona: hmm bij die 4 dagen voor NOD zie ik wel een heel licht streepje.. bij die van 3 dagen voor NOD niet... maar goed wat wil ook nog niets zeggen! En het belangrijkste is natuurlijk dat 'm in het echt wel ziet! @ Tamara: en...is de bank dr? @ Lkg: Blegh, ongi... van de andere kant idd; wat een fijne korte cyclus! Nu is het natuuurlijk even gokken wanneer je eitje komt.. want je gebruikt geen ovu testen meer toch?
NOD * Saskia1982: 22 maart, 7e ronde * Zethu: 26 maart, 3e ronde * Ilona2802: 26 maart, 2e ronde * Lindvnr: 27 maart, 4e ronde * Djuke: 27 maart, 16e ronde * Tamaradb: 31 maart, 6e ronde * Margha: 31 maart, 9e ronde * Hemeltje83: 4 april, 5e ronde * Tante Mars: 5 april, 36e ronde * Lkg: ..., 5e ronde Zwanger * Annelies: Zwanger in ronde 4, uitgerekend 10 oktober 2009 * Tirz: Zwanger in ronde 3, uitgerekend 28 oktober 2009 Negatieve test * Charpi: 19 januari, 1e ronde Niets gehoord van: * Nensi84: 14 maart, 2e ronde * Stier11: 17 maart, 8e ronde [ img]http://www.daffodille.nl/shop/images/T/konijn-roze.jpg[/img] Ik heb vinkje uit de lijst gehaald, zag namelijk in een ander topic dit bericht staan:
@ Hemeltje: hmm das ook niet leuk dat je cyclus nu weer langer duurt. Waarom kan ons lichaam niet gewoon gewoon doen.. brr.. hoop dat je ei wel snel komt! @ Linda: Vandaag ook weer aan het werk of lekker vrij? Ik gebruik nog wel ovu-testen hoor Geen 4 per dag ( ) maar 1tje per dag. Maar die geven nog niet echt duidelijkheid. Als ik de ovutesten moet geloven was m'n ei 10 dagen geleden. Kan natuurlijk wel, maar wel erg snel ongi dan. De teststreep wordt ook nooit zo duidelijk als de controlestreep (zie album) dus echt veel zekerheid geeft het helaas niet. Misschien doe ik wel iets verkeerd hihi.. Ik ga gewoon volgende ronde maar weer verder.. we zien wel. @ Tamara: Voor niets vroeg opgestaan of waren ze lekker vroeg? Wij hebben ook een witte bank.. die hebben we nu 3 jaar, maar gelukkig kunnen alle hoezen ervan in de was hahah.. wat dan ook al regelmatig gebeurd is
He lkg, nee vandaag ben ik lekker vrij gelukkig Vannacht had ik bereikbaarheidsdienst en pff.. werd om 12 uur snachts gebeld dat een bewoner van ons werd bedreigd, dat er mensen door de straat reden en stopten en aan de deur rammelde.. Dus ik de politie gebeld...nou die deden dus niets! die konden pas komen als ze echt aan de deur stonden op het moment dat ik belde. Er kon niet eens ff een auto door de straat heen komen rijden om te surveilleren. Belachelijk! En nu belt mijn collega net dat ze ook nog de politie gebeld heeft en die zegt dat er van mijn hele telefoontje niet eens een melding gemaakt is! Echt, Belachelijk! En die bewoner die redt zich wel maar hij heeft ook nog zijn zoontje van 1 daar wonen... en daar maakte ik me dus wél zorgen om! Mgoed, uiteindelijk geregeld dat zijn familie hem opgehaald heeft en hij niet thuis sliep...
@Linda: nou ja zeg! Dat geloof je toch af en toe niet he! Zie het al voor me bij ons: er komt ergens rook uit, bel de brandweer: nee sorry we komen pas als er echt vlammen te zien zijn.. Het zou niet gekker moeten worden! Gelukkig hebben jullie het zelf kunnen oplossen.
heej meiden ben ik weer van weg geweest ik heb me vorige maand voorgenomen om er even niet meer zo mee bezig tte zijn wert helemaal gek van het getress.. zoals jullie dus al weten was ik vorige maand 3 dagen overtijd en kreeg iik dus hevige menstruatie op dag 31. dokter gebeld en het kon een miskraam zijn maar dus ook gewoon menstruatie dus ik weethet niet. ik ga gewoon van uit dat het de menstruatie was en dat het door het stressen iets of wat was uitgelopen. nou deze maand dus helemaal niet mee bezig geweest en heb dus ook alleen maar 1,5 weken na de menstruatie 2 x geklust. want manlief was voor zijn werk weg. nou had ik zelf ook 31 dagen aangehouden.. maar nou tot mijn grote verbazing merkte ik gister dat ik al op dag 35 nu zit ik w8 tot vrijdag miss dat het weer uitloopt of zoo.. het lijkt me sterk dat ik door 2 klussen ( de zelfde dag) zwanger ben geraakt en ook nog wel 1,5 weken na mentruatie .. dus gewoon lekker w8en tot vrijdag.. hihi pffff wou er me dus egt ni mee bezig houden en sinds gister begin ik weer met broekloeren pffff maar hoe is het hier verder? nog zwangere bij? ALL THE NEW PEOPLE WELCOME! p.s. ik ben van de lijst
Hai Meiden, Nu weet ik weer waarom ik zo gek werd op mijn mannetje. Hij zei gister avond. Blijf jij maar lekker liggen ik ga er wel om 7 uur uit. En dat heeft hij gedaan. 9.15 uur kwamen ze met de bank, dus hij staat al helemaal op zijn plek nu. Wel heel lief van mijn man dat ik mocht blijven liggen. Ik had het hele weekend al slecht geslapen en ik was zo ontzettend moe. En hij had goed geslapen dus hij wilde het wel doen. Zo schattig. @ Ilona: Ik zie het streepje wel. Heeeeeeel licht maar ik zie hem. Hoop dat het raak is. Misschien dat je nog 2 daagjes moet wachten voor een duidelijke test. @ LKG: Balen zeg dat je ongi door is. Maar wel fijn dat je cyclus aan het verkorten is. maar goed tis elke keer toch balen die @ Djuke: Leuk weekend gehad? Ja het weer was echt heerlijk. Ik wordt er ook altijd heel vrolijk van als eindelijk dat zonnetje weer schijnt. @ Linda: Volgens mijn komen nensi en ik weet die ander effe niet, niet meer hier. @ Zethu: Hoe gaat ie met de kilootjes? Hou je het nog een beetje vol? @ Hemeltje: balen dat je ei nog niet geweest is. Ik wist niet dat als je ziek bent dat dat invloed kan hebben op je cyclus. Zo leer ik nog eens wat. @ Djuke: Balen zeg dat die hoofdpijn weer terug is. Hoop dat het niet zo lang duurt als de vorige keer. @ Saskia: Hoe is het bij jou? Zie dat je ook bijna mag testen. Verder hier niets bijzonders. Alleen slaap de laaste tijd heel slecht, Elke keer wakker en zo. Wordt er echt moe van. En nog steeds pijn in mijn rug. Maar vanavond krijg ik een massage van het mannetje dus hopelijk is het dan weg. Liefs Tamaar