Hoi Tamara, ik hoop voor je dat de pijn in je rug snel overgaat... Ik zie het streepje hier ook, ik hoop maar dat ie duidelijker mag gaan worden. Ik slaap de afgelopen 2 nachten heel slecht en ben flink verkouden. Ook heb ik recht onder mn navel allemaal prikjes... @ Hier: Gisteren was er hier net buiten het dorp een auto ongeluk gebeurd met een auto met 4 jongeren erin. Die was ondersteboven in de sloot terecht gekomen. Wij hadden net een nieuwe camera gekocht en die kun je hel ver inzoomen. Dus we hadden foto's gemaakt. Hoor ik vandaag dat mijn stiefbroer achter het stuur zat....
Oei Ilona: hoe gaat het met hem dan? Hoop dat het niets ernstigs is! @Sakina: heeeej das lang geleden; snap heel goed dat je ff rustig aan hebt gedaan hoor! (toch vind ik het nu wel spannend voor je) @Tamara: wat lief van je mannetje! Balen dat je zo slecht slaapt; maar als je ook last hebt van je rug is je matras dan nog wel goed? Hopen dat je vanavond na je massage beter slaapt!
Wonder boven wonder stapten ze alle 4 nagenoeg ongedeerd uit. Als je ziet hoe het ongeluk eruit zag, had je wel wat anders verwacht...
heej ja hemeltje is cker lang geledenjaa.. en ja voor mij is ook wel spannend nu hih al wou ik de stress vermijden maar helaas hehehe,, maja ben al overtijd dus heb voor nod niet gestrest want had ni egt in de gaten gehouden wanneer is ongi moest worden eheh
@Ilona: nou gelukkig maar! @Sakina: ja haha daaar gaat je goede voornemen om niet te stressen! Maar goed; nu hoef je nog steeds niet te stressen hoor... Je prikt een datum waarop je wilt gaan testen/ of je wacht gewoon... Enne we kunnen wat roze goed gebruiken hoor; dus we hebben goede moed!
@ hemeltje: jij ook nog geen ei gehad? Ik achteraf gezien ook niet. Gisteren dacht ik het ff, omdat ik de dag ervoor wel heel veel eiwitkleurig slijm had gehad en gisteren mijn temp hoger. Maar vandaag was de temp weer laag. Dan zoeken we nog maar ff door he! @ djuke: ik zou ook de confrontatie met de weegschaal dan niet aangaan hoor. @ ilona: ik zie denk ik net zo weinig als Djuke en hemeltje op je foto's. Ik was al bang dat het aan mij lag. Oei, dat is dan wel schrikken als je hoordt dat het je stiefbroer was. @ lkg: balen van de ongi, maar gelukkig dat je cyclus nu niet zo lang is geweest. @ linda: wat een gedoe zeg vanacht. Die dame/heer aan de telefoon heeft dus klaarblijkelijk geen zin gehad om te werken. @ tamara: wat lief van je mannetje zeg! Die van mij heeft meer moeite als mij met vroeg opstaan, ik hoef daar niet op te rekenen. Hopenlijk is je rugpijn snel over na die massage. @ sakina: welkom terug. Ik ken het wel hoor: voornemen er niet te veel mee bezig proberen te zijn, maar vervolgens doe je het toch. @ gewicht: ja, ik heb me gewogen, maar helaas iets meer als afgelopen vrijdag. Gelukkig nog wel 1 kilo minder als vorige week. Het is voor mij ook niet te doen om in het weekend niet te snoepen. Dan houd ik het niet lang vol. En het is natuurlijk niet de bedoeling dat als ik die 8 kwijt ben dat ik dan helemaal ga stoppen. Ieder kilootje meer is meegeholpen.
hehehe ja ni stressen is makkelijker gezegt dan gedaan,, ik zou het liefst morgen al willen testen maar ben bang dat het gewoon negatief is en dat ik deze week dan gewoon ongi wordt zelf zat ik te denken aan vrijdag dan ben ik cker een week overtijd .. miss wel meer want ik weet nou ni of ik gewoon nog een syclus heb van 29 of 31 dus ja is het 29 dan ben ik woensdag al een week over tijd is het 31 dan is het vrijdag pas dus ik weet t ff ni mer hehe
@ zethu nou ik heb het goed volgehouden heehhe ik heb er helemaal niet aan ged8 goed he heheh maar denk ook dat het komt omdat ik maar 2 x geklust heb en ja daarna kon gewoon ni dus ja dan had ik al van kan ni deze maand,, maja nu overtijd te zijn hehehe ga ik tog weer denken van zou die ene x dan genoeg zijn geweest?
@ sakina: probeer anders maar uit te gaan van je langste cyclus. Heb je tenminste de meeste zekerheid.
Whowww Zethu! Echt onwijs knap hoor! Je bent gewoon harstikke op de goede weg! En ik vind het heel goed dat je gewoon afspraken met jezelf maakt. In het weekend wat snoepen, verder niet. Ik denk dat dat ook het beste werkt hoor, anders is het niet te doen. Maar echt super hoe goed het al gaat! @ Sakina: Meis.. niet proberen te stressen. Gewoon rustig blijven. Hou vrijdag gewoon aan in je hoofd als dag.. en tot die tijd gewoon lekker verder leven (ja makkelijker gezegd dan gedaan dat begrijp ik.. maar ik hoop dat het je lukt!) @ Linda: Bah, wat een verhaal.. Politie is soms zo laks.. behalve wanneer je zelf een boete krijgt ofzo @ Tamara: Wat een schat van een vent heb je Blij dat je bank er is en dat ie al staat! Is ie helemaal zoals je verwacht had? @ Ilona: Brr wat een eng verhaal zeg. Wat een geluk dat er niets ergs was! @ Hier.. ik heb nog wel een heel zielig verhaal. Ik zit de hele dag al te twijfelen of ik het zal vertellen of niet.. maar ik doe het toch maar. Eén van mijn vroegere vriendinnen heb ik nog af en toe contact mee via internet. Ze heeft een zelf een kindje van 1,5 en is sindskort gastouder. Ze past een paar dagen in de week op op een babytje van 8 maanden. Nu hoorde ik gisteren een heel erg verhaal Donderdag was ze op het jongetje aan het passen, en toen was ze ff bij zijn bedje gaan kijken en toen lag hij op z'n buikje en ademde niet meer. Ze heeft direct 112 gebeld en gereanimeerd enzo, en later kwam de politie. Hele huis afgezet en de hele dag geinspecteerd, bedje inbeslag genomen.. en vrijdag is het jongetje overleden.. wiegendood. Ik heb echt zo hard gehuild toen ik haar verhaal las op haar babysite. Zoiets is echt je ergste nachtmerrie Zo zielig voor die ouders en voor haar.. pff als ik er weer aan denk moet ik weer bijna huilen.. Phoei...
@LKG: oooo wat een ontzettend erg verhaal. Bah en ook ontzettend k*t dat het bij je vriendin gebeurt. Pfff. hoe is ze eronder? Liefs
@ lkg: bah wat een verhaal. Ik krijg er gewoon de rillingen van! En dat het juist net bij je vriendin moet gebeuren als ze oppast op dat kindje. Vreselijk gewoon. Dadelijk gaan ze haar nog er op aan kijken zeg! Want veel mensen hebben dat toch in zich. Terwijl ze er niets aan kan doen. En tnx voor je lof. Het is soms wel moeilijk om niet aan het snoepen te gaan door de week, maar gewoon niets in huis hebben dan gaat het en idd de afspraak met mezelf dat ik het weekend wel mag werkt voor mij het beste.
Ik spreek haar normaal alleen via internet, en als ik haar toevallig eens tegenkom in de stad.. dus ik heb niet echt contact met haar gehad. Heb haar wel een mailtje gestuurd. Maar uit het verhaaltje op de site lijkt dat ze er echt helemaal overstuur van is. Ze krijgt wel slachtofferhulp gelukkig, maar haar leven staat echt helemaal op de kop.. Toen ik het aan m'n vriend vertelde was hij ook heel erg geschrokken. Hij vertelde direct dat hij een keer op discovery een documantaire had gezien over wiegendood en dat er van die matrasjes zijn die dat tegengaan ofzo. Ik zei dat die vast heel duur waren zei hij dat hij er wel 1000 euro voor wilde betalen.. hij was er echt erg van geschrokken.. Oh en die ouders zijn echt superlief. Ze waren direct naar haar toegekomen dat ze haar niets verweten, en ze hadden haar zelfs nog bedankt voor haar snelle handelen. Zo knap..
Jezus lkg, wat erg pff...en wat knap van die ouders. pff..die gaan waarschijnlijk door een hel nu... en je vriendin ook.. brr...deze verhalen moet ik eigenlijk niet lezen...krijg dr ook helemaal de rillingen van...! @ Sakina: Wat spannend, dat het misschien wel raak is! ben heel benieuwd! Ik test denk ik ook vrijdag...of zaterdag. haha.. even kijken wat lukt @ Zethu: woehoe, weer een kilo kwijt! Kei goed! @ tamara: jaaa, hoe is de bank?