Als 't langer duurt dan verwacht,

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lievekind, 14 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Hoi mama's (to be)!

2 oktober 2014 zijn manlief en ik trotse ouders geworden van een zoontje! Als je het mij vraagt is niets zo mooi als het hebben van kinderen. Onze wens is altijd geweest om onze kinderen vlug op elkaar te krijgen! (we vind 3 wel een mooi getal, past nog zo mooi in de auto haha) en dus zijn wij al erg snel na de geboorte van ons zoontje opnieuw begonnen om in verwachting te raken.. na 3 maanden om precies te zijn..

Maar inmiddels zijn we 9 maanden verder en helaas, nog niet zwanger!! Ik kan hier behoorlijk mee zitten en daarom zou ik het erg leuk vinden om met lotgenoten ervaringen te delen en elkaar moed in te spreken!

Ik klets ook nog mee in een ander clubje waar het ook altijd onwijs gezellig is, maar daar zijn inmiddels meer zwangeren dan niet-zwangeren (1 inmiddels al bevallen!!) en hoe onwijs gaaf ik het voor hun allemaal vind dat het hun al gelukt is, ik merk dat het me steeds zwaarder valt om over al die zwangerschapskwaaltjes en dergelijke te lezen..

Ik ben 23, mijn man 29 en wonen in de omgeving van R'dam. We wonen momenteel in een leuk appartementje en hopen begin volgend jaar een huisje te kunnen kopen met een tuintje en een poes! ;)

Ik hoop dat er een paar meiden zijn die het leuk vinden om met mij hier te kletsen!

Lfs,

2. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Hallo!! Ik ben sinds januari bezig... Heb in juni een miskraam gehad maar tot heden nog geen positieve test in mijn handen gehad helaas...

Ik ben trouwens 26 en mijn vriend is 31 :)

3. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Hoi!!

Ik zit in ronde 24na een mk, nog steeds voor een eerste kindje
    Een deze dagen is mn nod, hopelijk niet door naar ronde 25😋☺️
    Ik zit ook in een ander groepje, maar praat ook hier graag mee☺️

Veel succes met zwanger worden hopelijk is het snel raak bij jullie allemaal!!!

4. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Hoi meiden! Gezellig! Sjonge jullie zijn al lang bezig zeg!! :( Dan mag ik helemaal nog niet klagen! ;) Spannend tanteTrien!! Ik duim voor je! zit je al in de mmm?
    Ik lees dat jullie beiden ook al mk hebben gehad! wat verdrietig! Ik mag van geluk spreken dat nog niet te hebben meegemaakt!

5. Zeedauw

Zeedauw Actief lid

30 aug 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom ook lekker mee kletsen. Wij zijn nu 8 rondes bezig, maar dat is ondertussen al wel meer dan een jaar. In ronde 6 waren we zwanger en hebben we helaas een miskraam gehad met bijna 6 weken en afgelopen augustus weer een miskraam met bijna 5 weken(ik wist die zwangerschap gewoon dat ik zwanger was. De klap was/is dan ook erg groot dat het mis ging.) Vorige keer heeft het een half jaar geduurd voor ik weer een normale cyclus had, afgelopen keer was ik maar 3 dagen later en nu heb ik mijn eisprong weer op normaal moment gehad (heel erg dankbaar voor) =]

6. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Hoi zeedauw! welkom, gezellig dat je mee komt kletsen!! Jij ook al 2 miskramen! 😦

7. Zeedauw

Zeedauw Actief lid

30 aug 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja helaas =[ Ik hoop echt voor je dat je het niet mee maakt. Ik vind het erg zwaar, over 7 dagen zou mijn uitgerekende datum zijn. Ik vind deze maand dan ook erg heftig. Maar goed.. vandaag weer ongesteld geworden, heb weer een cyclus van 28 dagen. Hopelijk wil het snel weer lukken en gaat het voor de verandering wel een keer goed =]

8. TanteTrien

Welkom meiden!!

Nee hoop ook niet voor jullie dat jullie ooit een mk mee maken
    Is echt niet leuk, mja het is uiteindelijk de natuur
    En daar doe je niks tegen😔

9. Lievekind

Lievekind Bekend lid

15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    hebben jullie wel eens je innesteling gevoeld? en kan dit al na 4/5 dagen na de eisprong? Gisteravond voelde ik steeds steken in mn baarmoeder, links.. of is dit nog. te vroeg?

ik voel me zo anders dan vorige rondes! ik heb deze maand goede moed! dat is alweer even geleden!

10. nicolletjuh

nicolletjuh Actief lid

4 sep 2008
    319
    0
    16
    Hier zijn we aant hopen op een 3de, augustus 2014 gestopt met de pil , juli 2015 zwanger maar helaas was het niet goed en ben ik in augustus gecurreteerd.. Eind sept ongesteld en nu nog steeds aan het wachten op een posi ovutest! Dit was miskraam nummer 4 en doet me toch meer dan ik dacht... Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger..

11. TanteTrien

Jeetje nicolle, sterkte💐

Ik ben inmiddels sinds zaterdag in ronde 25😔

Hoe gaat het bij de rest van de meiden??

Deel Deze Pagina