Ja zoiets heb ik ook gelezen mr wil niet te veel hoop hebben Verschilt bij iedere vrouw K wilde gister een testje kopen mr nog niet gedaan haha vind het zo wel spannend Misschien koop ik em toch vandaag!
K heb trouwens ook last van mijn verstandskies vlees Kan dat een symptoom zijn of is het gwn toevallig
Ook hier weer even meegelezen, mooie verhalen en weer zo spannend! Hier gisteren ovulatie of vandaag (cyclus is 28 of 29 dagen).. Eigenlijk geen last, geen pijnlijke borsten, weinig afscheiding maar wel wat krampen in m'n onderbuik......
Ja het kan zijn dat je tandvlees door een beginnend zwangerschap beter doorbloed en zachter is... Daardoor bloedt het dus sneller.. Maar weet natuurlijk niet of dat toevallig is komen we alleen achter door een testje te doen
Ja woman.. helaas weten we het nooit zeker zonder testje, wil je geen valse hoop geven maar je 'symptomen' beloven wel wat goeds laat je het ons weten als je test hebt gedaan ?#nieuwsgierig
Ik zie een tweede streepje, is dit met ochtendurine? Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd. Ik zou overmorgenochtend weer testen, dan moet die met ochtendurine duidelijker zijn..... Succes, hoop dat die blijft plakken
Nee dit is middag urine morgen ochtend weer testen Hopen dat tie donkerder is Spannendddd😁😁😁
Hoi iedereen, Wij gaan ook voor ons eerste kindje. Eind maart gestopt met de pil. Last van lange cyclussen van soms meer dan 40 dagen. Deze maand voor het eerst aan clomid om mijn cyclussen te verkorten. Dus wordt spannend of het ook aan slaat.
Welkom Pepper, ik hoop het ook voor je, veel success en woman... jaa jaa ik zie iets hoor!! zeker weten, en dat met middagurine?!! hoop dat ie morgenochtend een dikke(re) vette streep is!!!
K had wat lichte krampjes Gevoelige tepels ook nooit gehad alleen 1 keer Soms misselijk nu niet meer Maagzuur terwijl k dat nooit had Na het opstaan niet meer terug kunnen slapen Last van verstandskies vlees 1 keer echt opgeblazen buik, ik dacht echt wauw wat een buik k moet echt afvallen haha
Nou die buik gaat nog veel dikker worden!! hahaha nogmaals gefeliciteerd, ga er lekker van genieten, weet je vent het al?