Wij gaan voor onze eerste..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Women, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Women

Women Niet meer actief

Ja wauw maar k druf nog niet te genieten

Mijn vent is er zo ... Dan vertel ik het
    spannennndd hij had al een gevoel dat het raak zal zijn

2. Pepper86

Pepper86 Nieuw lid

18 nov 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd:):):)

3. bloempje4

bloempje4 Lid

2 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    @pkuiper wat snel! Wat fijn dat je familie voor jullie klaar staat! Ik hoop dat de toekomst veel positiviteit voor jullie gaat brengen.😊

Women van harte!! Super!!! Lekker van genieten!

Ik heb morgen mijn nod. Ik heb al een paar dagen zere tepels en ik herken het gevoel van een opgeblazen gevoel. Maar ik heb nu de hele tijd krampjes waardoor ik denk dat ik toch wel ongesteld word. Wachten duurt laaannnggg hihi

4. Women

Women Niet meer actief

Dank jullie wel dames

Nu jullie nog!!

5. maximell

maximell Actief lid

15 okt 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag bij de dokter geweest, hartstikke zwanger!! Al het geduim heeft geholpen!! Ben zo blij!! Hihii

6. Asuka

Asuka Niet meer actief

Gefeliciteerd Women en Maximell! Wat supertof voor jullie :)

Ik ben inmiddels nu 1DPO haha. Nog een paar minuutjes en dan 2DPO. Als ik überhaupt een ovulatie heb gehad natuurlijk....... haha. Bah, ik word het liefst gewoon of nu ongesteld of over twee weekjes een positieve test. Dan weet ik iig dat ik min of meer nog werk. haha.

Hoe is het met jou Yvjuh?

7. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Woman en Maximell
    Erg he asuka, de vraag of je nog wel werkt haha ik had vorige week een duidelijke negatieve test.. Sindsdien de gekste symptomen! Roze in mn afscheiding, buikkramp, steekjes onderbuik, soms misselijk (niet in ochtend), al aantal dagen last van tepels, nog nooit gehad, rommelbuik.. Mn vent denkt dat het al raak is maar die snapt weinig van al dit soort dingen haha maar ik dacht dat ik het ontpillen wel gehad had, en na die test was ik er niet meer zo mee bezig.. dus zit nu weer volop in twijfel! Volgende week maar weer testen voor de zekerheid denk ik..
    Jij iets gevoeld wat op ovulatie kan wijzen?

8. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Wat spannend allemaal. Ook wij gaan voor een eerste wondertje.
    Zijn er dames wie het hebben verteld aan naasten dat er gestopt is met de pil? Ik ben 11 jaar aan de pil geweest. Lang over gepraat met mijn vriend en uit eindelijk besloten om er voor te gaan.

9. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    @ Women, van harte gefeliciteerd, geniet van je mooie zwangerschap.

@ Bloempje4 Ja dank je wel, gaat echt hard, had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. De kastenwand is zo goed als af de kast die naast de kledingkast geplaatst is daar worden nu deuren in gehangen, en de lades onder de kledingkast is al klaar zag ik net.
    Mocht dinsdagmiddag alle kleding in de kledingkast leggen, dus alles gesopt te hebben en de kleding teruggehangen in de kast. Is er net weer wat gezaagd aan de kast die er tussen gemaakt is. Wat zouden jullie doen, alles wat in de kledingkast achter de deuren zit wassen of niet en de kast opnieuw soppen?
    Ik hoop ook voor jou dat je snel een positieve test in handen hebt.

@ Maximell, van harte gefeliciteerd geniet van je zwangerschap

@ Lief87 nee wij hebben het niemand verteld dat wij met de pil gestopt zijn, ik zit er behoorlijk lang aan, vanaf mijn 12e of 13e heb ik het geslikt. Door medische redenen werd het mij vorig jaar een paar maanden aangeraden tijdelijk te stoppen om te kijken of het door de pil of andere dingen kwam. Nou kwam beduidend door de pil de misselijkheid en duizeligheid die ik had.

Nou ik heb vanmorgen toch nog maar een test gewaagd en helaas mijn man en ik zagen er niks op. En tot op heden heb ik nog geen klachten dat de menstruatie eraan zit te komen.
    Had toch zo gehoopt dat de cyclus die ik vorig jaar had door medische redenen direct tussen de 26 en 28 dagen lag. Dat die nu ook weer zou zijn en dan zou ik gisteren mijn menstruatie weer moeten hebben. Ik wacht nog even een paar dagen af en anders waag ik er nog een testje op. Sorry voor het lange verhaal.

10. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Wauw woman en maximel gefeliciteerd! !

Ik ben nig steeds niet ongesteld. Ook geen last van symptomen. Normaal wordt ik misselijk voor ik ongi moet worden. Heb wel heel veel witte afscheiding. Ga volgende week woensdag nog een x testen.

11. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Maximell waauuwwiieee!! Gefeliciteerd :) Ooh wat ben ik blij voor je! Hopelijk mag je mij binnenkort ook feliciteren :)

Momenteel 3 dagen voor NOD .. Retespannend! Heb niet echt last van symptomen meer.. Gisterenavond wel heel veel maagzuur gehad (komt bij mij nooit voor) en vanochtend wat misselijk geweest.. Bijna geen afscheiding meer en alles wat er komt is lichtgelig.. Ik denk dat ik ongi ga worden, maar normaal gesproken heb ik drie dagen voor mijn ongi toch echt wel last van mijn borsten; is nu ineens niet meer zo... Raar! Ik hoop het vol te houden tot maandag en dan te gaan testen als ik niet ongi ben geworden...

12. maximell

maximell Actief lid

15 okt 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat hoop ik ook Monic!! wanneer ga je testen? ben benieuwd!!!

13. bloempje4

bloempje4 Lid

2 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maximell gefeliciteerd!! :D

Pkuiper ik zou zelf de kleding uitkloppen en de kast soppen. Maar dat is mijn idee hoor haha!

Ik heb nu ook nog eens een schimmelinfectie en ik voel de ongesteldheid aankomen denk ik. Veel kramp en last van mijn rug. Hoop heel erg dat dit bij de zwangerschapssymptomen hoort hihi.

14. Asuka

Asuka Niet meer actief

Haha, ja, het is denk ik ook omdat ik er vreselijk op let, maar ik heb wel wat buikkrampjes, steekjes in mijn onderbuik, misselijkheid en iets wat op elastisch cervixslijm leek gehad.

Ik ga er maar van uit dat het allemaal te maken heeft met ontpillen, maar natuurlijk zou het super zijn als dat al met mijn ovulatie te maken zou hebben. Ik ga begin december pas testen, na 2 december (althans dat is het idee, haha :D )

Hoeveel dagen ben jij nu 'over tijd' ?

15. Asuka

Asuka Niet meer actief

Spannend, veel succes! :)
    Ik heb het verteld aan 3 vriendinnen, twee zijn ook vriendinnen van elkaar, en ik kon me niet inhouden, 1 zit hier ook op het forum. haha. Familie weet niets, en andere vrienden ook niet, die komen het ook niet te weten, tot ik een aantal weken zwanger ben. Ik heb iets langer dan 8 jaar de pil geslikt.

16. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    @Asuka.. ja klinkt wel als de symptomen, maarja je weet wat voor gekkigheid je lichaam allemaal kan doen in deze periode haha
    Ik zit nu op een 46 dagen lange cyclus tot nu toe.. (of natuurlijk 18 dagen overtijd ;).. blijft hopen haha)
    Succes met wachten! Ga je ovulatie testen?

17. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Hey meiden mag ik mee kletsen met jullie ik ben 26 en eind mei gestopt dit jaar met de pil zit nu op cyclus dag 1 ik heb lange onregelmatige cyclussen helaas maar ben heel lang aan de pil geweest zie positieve testen voorbij komen gefeliciteerd meiden !! Hoop dat de andere dames en ik snel mogen volgen :)

18. Asuka

Asuka Niet meer actief

@Yvjuh, Ik ga geen ovulatietesten doen, althans, niet deze 'maand' Ik denk dat ik of net mijn eisprong heb gehad, of nog net ga krijgen, dus heel veel zin heeft het denk ik niet. Misschien later wel. Even afwachten. Ben jij van plan ovutestjes te gaan gebruiken?

Ja ik wist ook niet precies hoe ik het moest vragen, ik vind iig dat je cyclus/overtijd nu wel lang genoeg heeft geduurd hoor. hihihi. Ik hoop dat je lichaam snel wat laat weten. :) Duim voor je!

Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven mijn baarmoedermond gevoeld. haha. ben er helemaal hyper van. Hij voelt ook nog open ook, dus vandaag, zoals al geplant, nog even klussen. Ik vind mijn slijm vrij 'wit' het is wel rekbaar, en 'doorzichtig' maar wit. Nouja, ik weet het niet. Ik ben er écht te druk mee nu. 't blijft ook te spannend.

@Jezzebel, Gezellig, klets maar lekker mee! :)

19. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    @ Bloempje4
    Ik zag in de kledingkast zelf geen stof of zaagsel liggen gelukkig, dus dat heb ik zo gelaten :) Maar de kast die ernaast gekomen is, moest aan de plank een stukje gezaagd worden anders kon de deuren er niet in. Dus ja die moest ik wel weer even opnieuw schoonmaken. Had namelijk geen zin in extra werk aan te halen hifi.

Wat balen dat je nu een schimmelinfectie hebt zeg. Hoop dat je er gauw vanaf bent. De klachten die je hebt kunnen zwangerschapssymptomen zijn ja. Wat het lichaam al niet met je kan doen he.

Nou hier nog steeds geen menstruatie ook geen buikkrampen die erop kunnen wijzen. Wil nu zekerheid hebben. Maar ja geduld is een schone zaak, en wij wachten nog wel even af.

@ Jezzebel88
    Natuurlijk mag je mee praten, wat gezellig. Welkom en veel klusplezier

20. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    @Asuka:
    Klopt ik vind het ook allemaal heel erg spannend! Voor mn moeder kon ik het niet geheim houden die kon het zo wel aan mij zien dat ik aan het glunderen was. Dus als het eenmaal zo ver is zou ik het ook niet heel lang verborgen voor haar kunnen houden haha. Heb wel verteld dat ik met Kerst de pil laat staan, ze weten niet dat dit eigenlijk begin oktober al was en dat we met kerst echt voor het eggie gaan haha! Verder weet niemand het. Maar het liefst zou ik het wel van de daken willen schreeuwen haha!
    Wil het verder ook aan niemand vertellen anders krijg je elke maand de vraag of het al gelukt is haha!

Deel Deze Pagina