Ben ik weeerr 2 dagen voor NOD .. Pff ik weet het niet meer hoor Symptomen lijken zo goed als weg.. Niet eens last van PMS ? Ik snap het niet meer.. Wel licht gevoelige borsten, maar dat is normaal voor mijn ongi veel erger.. 's Avonds en na het plassen wel last van een plekje in mn onderbuik die ik ook echt kan aanwijzen (lijken wat steekjes)... Maar verder ; nothing! Denk niet dat het raak is nu ook echt minimaal afscheiding.. Alles wat komt lijkt lichtgeel/creme/heeuuull lichtbruinig.. Zucchhhtttt.. Ik wil op NOD testen op z'n vroegst.. Wat denken jullie?
Thanks anuska zoek een beetje een actieve groep volgens mij zit ik hier goed zie ook dat er een paar op het punt van bevallen staan spannend hoor en succes meiden ! Ik zit hier op dag 2 van mijn cyclus .... was even vergeten hoeveel pijn een menstruatie kan doen pfff zijn er hier meiden met onregelmatige cyclussen ?
Hallo dames ik heb hulp nodig. Ik ben 31 okt. 2014 gestopt met de pil. 1 en 2 nov. Sex gehad. Veel symptomen/klachten Rommelende darmen, zeurend gevoel links ,lang staan is vervelend, borste branden beetje,misselijk soms en errg moe Vandaag bruin lichtrose met afvegen.word ik ongesteld of moet ik afwachten? X sjee
@sje7 ik denk dat je nog even af moet wachten nog het kan van alles zijn kan met ontpillen te maken hebben kan ook betekenen dat je ongesteld gaat worden ... ik had zulke klachten van het ontpillen ... als het niet door zet kan je volgende week voor de zekerheid een testje doen
Dank jullie wel dames voor jullie felicitaties Ik ga ervan genieten K laat jullie hierbij lekker verder kletsen Jullie mogen mijn topic overnemen Succes dames met zwanger worden
Hoi hoi ik hoop dat ik nog bij het clubje mag. En had nog een vraagje hihi als ik dus nu ongesteld word kan ik nieuwe dan cylcus aanhouden?werd het wel regelmatig ben tussentijds al eens gestopt. Xx hoe gaat het met jullie al nieuws?
@Sje: grappig, we zijn tegelijkertijd gestopt met de pil! Heb je de strip afgemaakt? Heb je nadat je gestopt bent nog een ontrekkingsbloeding gehad? zo ja wanneer? En je zegt vaker te zijn gestopt tussendoor, kan je je nog herinneren hoelang je cyclus toen was? @Monic: Haha ja, ik heb natuurlijk geen idee wat er in je buik om gaat, maar volgens mij had ik mij al niet meer kunnen inhouden twee dagen voor NOD. Ik ben echt ontzettend benieuwd naar je test vanavond/morgen/overmorgen! Ik zal voor je duimen. @Lief: Ja klopt! ik wil het het liefst ook tegen iedereen schreeuwen. Je moeder zag het al helemaal aan je? Mijn moeder heeft denk ik ook al wel vermoedens, want ja, waarom vraag ik anders hoelang haar cyclus was en de 1000 andere vragen die ik ook had. Ze vroeg nog: ''Dus, hoeveel weken ben je en wanneer ben je uitgerekend?'' hahaha. Ik zei ''neeeeeh, dan drink ik nu toch geen wijntje als ik zwanger was geweest, ik ben gewoon nieuwsgierig!''.... Nou nog hopen dat ze het heeft geloofd, vast niet! Ik wil inderdaad die vraag ook niet, en er zijn een aantal mensen waarvan ik echt hen gezicht wil zien als het eenmaal gelukt is. ' En inderdaad! 'We' zijn officieel een clubje. Yaaay. En volgens mij zit je er al in Sje! hahaha.
Hoi hoi. Ik ben ook al een x eerder gestopt. Toen was ik steeds ongrsteld. Steeds maar 1 week er tussen. Nu al 5 weken helemaal niets ook grrn last van tekenen dat ik ongi moet worden maar al wel 2x negatief getest..
Heyy yess zit erin hihi. @ asuka wat en warm welkom!leukk ahha. Nou even antwoorden je vragen (sorri voor de laate reactie) Nee ik heb de pil strip niet af gemaak midden in de strip gestopt ben nogal impulsief. Maar ik vergat hem zo vaak dat ik dacht och maakt t ook uit het mag gebeuren!! Mijne was 29 dagen soms 30 maar echt regelmatig kon in mijn agenda zetten. Ik heb een ontrekkingsbloed gehad van 1 dag druppels een paar haha. 2 dagen na stoppen. P.s ik heb nu supermini licht rose met afvegen?ongesteld? Xx
@Pkuiper: We zitten nu tussen de zwanger worden clubs, had je dat al mee gekregen? Het beheer heeft dit topic verplaatst @Imona, lastig ja, dan is het steeds afwachten en hopen. Meer kan je helaas niet doen. (ja blijven testen, maarja. ) @Sje: Jeetje, ja dan zal je veel geduld moeten hebben tot je ongesteldheid doorzet, of zover bent dat je een testje zou kunnen wagen. Je kan natuurlijk altijd een testje doen, dan weet je in iedere geval eventjes(!) zeker dat je niet zwanger bent (of wel). Maar sommige mensen vinden dat zonde van het geld, of hopen dan te erg dat ze toch zwanger zijn. Moet je echt even voor jezelf invullen. Ik gok dat ik in nu vruchtbaar ben, vandaag meerdere keren echt eiwit-achtig cervixslijm ontdekt. Dat betekend dan ook automatisch dat mijn NOD schuift, maargoed. Morgen weer klussen. spanneeeend. ^^
Onder deze naam of aan andere naar Asuka Ik kon hem niet vinden tussen de clubs en dan zwanger worden clubs
Ah.. ik begreep al niet waarom ik het niet meer kon vinden hihi! @pkuiper gelukkig! dat scheelt weer wat schoonmaak werk toch Ik zie bij jou staan dat je 4 dagen overtijd bent? Ja schimmelinfectie is echt vervelend! Ik hoop dat het nu bijna over is. Ik werd vorige maand donderdagnacht ongesteld en nu nog niets te bekennen... Heb vanavond een feestje bij mijn moeder in de buurt, dus ik ben een weekendje bij haar. Durf hier niet zo goed te testen. Ga maandagochtend testen denk ik! Vind het wel heel spannend! Asuka, succes met klussen hihi!!
@ Bloempje4 Ik kan het nog steeds niet vinden. Zit op de iPad en laptop te zoeken. Iemand een tip hoe ik de club kan vinden? Heb gezocht bij clubs en dan zwanger worden clubs aangeklikt maar kan het niet vinden. Ja ik heb helaas nog geen uitsluitsel, kon het niet laten vanmorgen weer een test te doen. Heb nog steeds geen gevoel dat het eraan zit te komen, maar nog steeds met vlagen heel misselijk en hele gevoelige tepels dat als ik ze aanraak. Wat mij wel opvalt is dat de teststreep nu donkerder is Ik hoop ook voor je dat je er nu bijna vanaf bent. Wat leuk gefeliciteerd maak er een leuke en gezellige avond van. Spannend nog ff dus, en als je het moeilijk vind zou ik gewoon testen, kan me ook voorstellen dat maandag nog zo lang duurt. Goed weekend en geniet ervan
@Asuka. Nee ik ben er ook niet zo van, maar ik heb geen haast dus vind het zonde geld. Ik laat de natuur zijn werk doen haha! Ja lang he! En nog steeds geen tekenen van menstruatie, zwangerschapssymptomen zijn ook minder, behalve rare krampjes enzo in onderbuik en onwijs last van rommelbuik en "valse lucht" haha verschrikkelijk! Ooit gehoord dat dat ook een symptoom is.. bedankt voor het duimen! Volgende week weer testen, want dan heb ik alweer 2 weken geduld opgebracht Hoe voel je je baarmoederwand?! Nooit geweten dat je dat zelf kan testen.. Hoe drukker je ermee bezig bent hoe erger je lichaam je voor de gek houdt lijkt wel Ik heb trouwens ook niemand wat verteld maar plotseling zit echt iedereen in mijn omgeving mij uit te horen en gaat het met iedereen over zwanger zijn, pfff! Ik heb 1x mijn mond voorbij gepraat bij een zwangere collega, wel fijn om 1 iemand te hebben! En die test was de 1e test die ik ooit gedaan heb, kon mn mond niet houden bij een vriendin, en dan uitleggen waarom je getest hebt zonder te verklappen dat je gestopt ben hahaha ik zie het maar als een spelletje Leuk dat we een club zijn!!
Hallootjes.. @ asuka. ik ben niet ongesteld geworden gister alleen rose slijm beetje maar niet eens tampon waardig. Alleen met afvegen. Gek? Ik wacht nog even met de test heb ze wel in huis haha. Misschien komt het nog en anders doe ik over een paar dagen een testje. Ben opgestaan met hoofdpijn.. Xx
Wel gezellig clubje hier haha . En asuka spannend dat we op de zelfde dag zijn gestopt hahaha. Sucses