Wij gaan voor onze eerste..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Women, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asuka

Asuka Niet meer actief

@Pkuiper: Ik denk dat je inderdaad net bij de verkeerde clubs kijkt? Kijk bij het vakje Kinderwens > Zwanger worden clubs > Wij gaan voor onze eerste. Als het goed is staat ie daar echt tussen. :)

@Bloempje: Bedankt! haha, Ik ben echt blij dat mijn vriend nog niet flauw is van al dat geklus. Vanaf maandag de 10e tot nu om de twee dagen. Haha. Ik heb normaal al het idee dat ik er méér zin in heb dan hij, maar hij doet nog vrolijk mee. hihihi.

@Yvjuh: Ja daar heb je ook gelijk in, het is ook echt duur. Al zijn die ovulatie testen van zwanger&kids niet zo heel erg duur. Misschien dat ik het ooit nog wel ga proberen hoor, gewoon, om te weten waar mijn ei nou precies zit.

Jaaa, echt erg, ik dacht gister echt ongi krampen te voelen, maar dan had ik vandaag toch echt weer wat moeten voelen, of ongi worden. Lijkt me ook vrij vlug nog. En valse lucht? Als in dat je dingen in je lichaam denkt te voelen wat uiteindelijk dan gewoon een scheetje blijkt te zijn?

Ja hoe voel je je baarmoedermond, eeeeh, gewoon je vinger naar binnen steken. HAHA. ja i know, vies om het zo te zeggen. hihihi. Je kan als t goed is achteraan je vagina een uitstulpsel vinden, wat rond is, met een deukje in het midden. Althans, zo voelt die van mij nu. Op internet staat dat als je niet vruchtbaar bent, het voelt als je puntje van je neus. Momenteel is die van mij heel zacht, en er komt heel leuk eiwitachtig slijm mee naar buiten. Voelt echt heel raar/leuk/interessant, Ik was er echt helemaal hyper van dat ik het überhaupt kon vinden en voelen, heb er een aantal dagen over gedaan.

Ik heb inmiddels ook testjes in huis gehaald, word er helemaal kriegel van dat ik ze gekocht heb. En ik heb me dood geschaamd. ik kocht ze bij de Kruidvat, maar heb ook gelijk een pakje sigaretten gekocht. Voornamelijk voor mijn vriend, ik rook niet zoveel meer (doe mijn best om te stoppen) Die vrouw zal wel gedacht hebben, stelletje aso's hahaha. Heb er op dat moment helemaal niet bij nagedacht. erg he :schaaaaaam:

Hoe heb je dat uitgelegd trouwens, zonder te zeggen dat je gestopt bent? haha

@Sje, ja dat zou zomaar innestelingsbloed kunnen zijn, je weet maar nooit. Ik ben echt super benieuwd naar je test zodra je gaat testen! :D Ik heb wel (bijna) de strip afgemaakt, op 3 na. dus kreeg daarna wel een duidelijke onttrekkingsbloeding.

2. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha hey hey. Ja ik wil niet te blij zijn voor ik straks teleurgesteld word. En was vandaag echt misselijk en ik ben nooit ziek of heb klachten met ongesteldheid ofso. Maar ons lichaam is raar en alles kan dus ik denk dat ik morgen een testje waag (kan niet wachten hihihi ) en anders volgende week toch even naar de dokter.. was er al geweest met mijn symptomen dus ze zei kom volgende week maar met plasje kijken we ernaar. Ben ook benieuwd zal t zeker laten weten. Hoe is het met jou asuka?

3. Asuka

Asuka Niet meer actief

Ik ben benieuwd, als het mogelijk innestelingsbloed is denk ik niet dat je morgen al kan testen. Maar als je het eenmaal getest hebt, kan je er misschien weer wat meer geduld voor opbrengen. :p

Misselijkheid is ook een symptoom van het ontpillen hè. Ik ben ook nooit misselijk, maar de laatste dagen echt veel. Ik wijt het aan het ontpillen. Daarnaast is het ook zo dat je zo vreselijk veel aan het opletten bent op je lichaam dat je elk pijntje ook wel voelt.

Ja hier is alles wel goed hoor, ik blijf ook alles in de gaten houden, nu nog rustig afwachten tot mijn blind voorspeelde NOD.

4. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha zou leuk zijn als we beide positief testen. En nee je hebt gelijk als het innesteling is geweest kan ik niet 2 strepen zien. Haha maar ik vind t spannend :p hopen dat je ook niet ongesteld word :D. Kletsen hier maakt me wel iets rustiger en lekker verhalen lezen.

5. Asuka

Asuka Niet meer actief

Ja precies, hier alles lezen en kletsen maakt mij ook een stukje geduldiger. :)

6. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    Goedenavond,

Ik zat inderdaad verkeerd te zoeken dank je wel Asuka

7. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    @Asuka: Ja ik denk dat ik het ook ooit ga proberen die ovu testen, als mijn cyclus regelmatig is en ik precies wil weten waar mn ei is :)
    Misschien was je kramp een eisprong kramp?!
    Nouja valse lucht in de zin van: veel buikkramp en veel lucht wat ik kwijt moet of zelfs mij ontglipt haha lekkere verhalen hebben wij hier ;) ik ga het een keer opzoeken hoe dat zit met die baarmoedermond, toch wel interessant ;)
    Hahaha mooi verhaal van de Kruidvat!! Maar tis echt verleidelijk om elke dag te testen als je ze in huis hebt! Ik heb gelukkig nog veel geduld zoals je eerder al las, maar word er wel zenuwachtig van hoor.. heb namelijk 2 testen in 1 pak, dusja die 2e roept me! Haha
    Hoe ik het uitgelegd heb.. ik floepte het er dus uit en zij vroeg of er reden voor was.. dus ik dacht oeps en nu.. ik zei ik werd niet ongesteld.. maar nu is het weer helemaal in orde hoor :S Géén idee of ze het gelooft want erg geloofwaardig kwam t er niet uit met het rode hoofd wat ik vast erbij kreeg hahah
    Succes met verder klussen en geduld hebben! En respect voor je vent hoor haha ;)

8. bloempje4

bloempje4 Lid

2 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Asuka, haha ik moet wel erg om je lachen!!
    Grappige situatie.. Ik vind het zelf ook lastig om die testen te kopen.
    Ik was vorige week op een treinstation waar ik anders nooit kom, dus ik dacht nou daar maar een testje kopen waar niemand me kent hihi!

@Yvjuh ik heb ook twee tests in een pakket genomen. Is behoorlijk prijzig allemaal en dit is het voordeligst.

Ik ben nu drie dagen over tijd,, maar ik heb nu eigenlijk nergens last van. Morgenochtend ga ik testen.. spannend hihi.

9. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heyy bloempje wat spannend laat je het weten? Hier nog geen bloed te bekennen minder klachten nu? Ik wacht tot volgende week..pfff een eeuwigheid.
    Bloempje ik hooop op een posi test spannend!!
    Xx

10. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trouwens bij de action 2 testen voor 1.50 en ovulatie testen 5 voor 2.50.. stukken goedkoper en net zo goed!

11. Asuka

Asuka Niet meer actief

@Pkuiper, Geen probleem! :)

@Yvjuh: Ik denk niet dat het een eisprong kramp was, het was echt een zeurige kramp, en heb t nog steeds wel een beetje, achhh, we zien het wel. :D

Haha, ja ik snap wel dat die tweede test je al roept, is ook al weer een tijdje geleden, wel even laten weten als je weer gaat testen he! Ik kan op z'n vroegst eind november testen, dus ik zit al helemaal in spanning tot het zover is. Misschien volgend weekend..
    Heb er toch 4. ;)

Hahaha, ja moeders prikken daar te makkelijk door heen ben ik bang. Zal me niets verbazen als onze moeders het allang door hebben. :p

@bloempje: Ik woon praktisch in de binnenstad, dus iedereen kent me hier toch al, en ik ga niet helemaal met de trein ergens heen om een test te halen... Dus ik moet ook wel... haha. scheelt dat ik geen familie of veel vrienden hier heb die ik kan tegen komen. Heb jij dat wel? Ik ben super benieuwd naar je test morgenochtend!

Ik heb nu echt met vlagen last van testdrang, gaat nergens over, waarom zou ik nu al willen testen? Ik ga volgend weekend wel een testje wagen denk ik. dan is zit ik tussen 9 en 16 DPO, denk ik... geen idee precies helaas.

12. bloempje4

bloempje4 Lid

2 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanmorgen getest ennn.... ZWANGER!!
    Kan het nog totaal niet bevatten.. M'n vriend en ik zaten elkaar eerst een kwartier aan te staren haha! Ben zo blij!

En nu weer gauw aan het werk haha

13. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    @Bloempje4 Wowwwww! Gefeliciteerd!!! Lekker genieten!!
    @ Sje, bij jou al meer bekend?
    @ Asuk en bij jou?

Ik begin aankomende donderdag met foliumzuur slikken spannend! Nog 4 weekjes en 4 dagen te gaan om echt te beginnen met klussen :).

14. Asuka

Asuka Niet meer actief

Gefeliciteeeeeeeeeerd bloempjeee! Wat fijn! :) Lekker genieten! Laat je ons je test ook nog even zien? kunnen we met je mee genieten. haha. :D

Ik heb sneaky ook 'n test gedaan, om mijn testdrang eventjes weer tot rust te laten komen, natuurlijk negatief, want er valt gewoon nog niets te testen, maar ben nu wel weer rustig. hihihi.

15. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hey bloempjeee gefeliciteerd!!!! Haha wat leuk!
    Bij mij geen nieuws nog misselijk beetje maar kan door ontpillen komen.. ik slik ook al foliumzuur just in case
    Ik ook getest ook negatief hihi
    Asuka ook rustiger nu? Ik ook haha
    Ik hou 28 tot 1 december aan dat ik ongesteld moet worden dan testen als het negatief is weer dan is het niet zo.
    Xx

16. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Bloempje!
    Wauw.. zit nu op cyclusdag 50.. en nog totaal geen symtomen van menstruatie.. wat duurt het wachten lang zeg, bah!

17. didi79

didi79 Bekend lid

10 nov 2014
    552
    312
    63
    Vrouw
    West Brabant
    Ik hoop voor je dat het niet zo lang duurt als bij mij, ik moest 119 dagen wachten op eerste menstruatie begin november. Totaal geen aanwijzingen dat het ging komen en ineens was het er, 2 dagen nadat ik bij ha was geweest en bloed had laten prikken. Uitslag bloed was nog niet eens binnen! Vandaag smiley op cb ovulatietest, dus klussen!!

18. Asuka

Asuka Niet meer actief

@Yvjuh: Jeetje, dag 50 alweer. Ik hoop voor je dat het echt snel gaat gebeuren. *Digiknuf!*

Ik heb ergens een voorgevoel dat het voor mij ook heel lang gaat duren.. Geen idee waarom, dat gevoel heb ik gewoon. Maar ik heb ook vreselijk veel last van stemmingswisselingen, denk het ene moment, och, ik ben gelijk zwanger, het andere moment dat het nog 10 jaar gaat duren. hihi. Ik zit nu op dag 21.

@Didi: Veel klusplezier! :D

19. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha asuka dan zit ik ook op dag 21 en zo voel ik me ook hihi
    Nou word een laaaange week hou me op de hoogte.
    X

20. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    Tnx didi en asuka! En nee hoop t ook niet! Klusze didi! En ik had hetzelfde rond die periode asuka, ontzettende wisseling in gedachten zoals jij ook beschrijft, maar dat ontpillen doet een hoop met je heb ik gemerkt..
    Nog zoiets moois, 4 dec moet ik nr HA voor uitslag bloedtest (voor iets totaal anders). Had ik vanochtend gemiste oproep van HA.. ik dacht ow god dat kan niet goed zijn, ze hebben iets bijzonders in mn bloed gevonden waarvoor ze me direct moeten bellen!! Zwanger ofzo ;) maar was niks uiteindelijk.. pfffff BIZAR!

Deel Deze Pagina