Wij gaan voor onze eerste..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Women, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok.. ik had net iets geks? Moest plassen en had een beetje buikpijn dacht ongesteld. Beetje druk erop wee-achtig ofzo??
    Daarna met afvegen sorri alvast een dikke sliert slijm hing eraan????wat is dat dit is de eerste keer zoals dit :s is het iets ergs?

2. Asuka

Asuka Niet meer actief

@Yvjuh, aaaah, das ook flauw ja, helemaal hyper natuurlijk. Mag ik vragen waar je bloedtestje voor heb laten doen?

En fijn dat het zo herkenbaar is :)

@Sje: was het doorzichtig slijm? Kan best dat je je eisprong hebt gevoeld. Zoek even op cervixslijm! Dat word klussen. hihihi. :D

3. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gm asuka..ja zo dik? Ik heb eerder wel eens drade gehad met
    Stoppen maar leek net snot :p hahaah vies en ik ga klussen hahaha..

4. bloempje4

bloempje4 Lid

2 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel! Moet er nog heel erg aan wennen hihi.
    Ik zal vanavond een foto uploaden haha!

Ik had tijdens het ontpillen ook die verschijnselen! Hoofdpijn, misselijk, krampjes.. erg vervelend.

@sje dat zou inderdaad goed dat slijm kunnen zijn!
    Hahah inderdaad heel veel klussen nu! ;)

5. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    @ bloempje 4 van harte gefeliciteerd.

Ook wij hebben vanmorgen getest , het vreemde is direct na t testen was er niks te zien. Ik had het idee dat ik een blaasontsteking kreeg, en ff NAR de huisarts en uitgelegd gestopt te zijn met de pil en 7 dagen over tijd te zijn nu, en allemaal vage klachten had, had ze direct getest ook voor ons en negatief wat het antwoord. Een afspraak gemaakt voor donderdagochtend, en bij thuiskomst zagen we dus een klein streepje. Zou het dan toch raak zijn.

6. Asuka

Asuka Niet meer actief

Oooh Pkuiper! Wat spanneeeeendd! Jammer dat ie zover buiten de afleestijd is, maar ik gok dat als je er nog eentje doet over 2 dagen dat ie heel goed positief zou kunnen zijn!

Ben zoooo benieuwd! Ik denk echt dat t zover is voor je Pkuiper!! :D

7. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    Dat ziet er inderdaad veelbelovend uit pkuiper! Maar is dat de test van kruidvat? Zie deze veel voorbijkomen, heb hem toevallig ook.. daar staat op dat na de afleestijd hij onbetrouwbaar is..

@Asuka: ik heb ziekte van Raynaud is vandeweek gediagnosticeerd. . Nu afwachten of er reumatische oorzaak is of eventueel andere oorzaken.

@iedereen: HELP! Sinds vanochtend bloeding, best hevig ook en echt uit het NIETS, zonder symptomen/menstruatie klachten!! Mn zwangere collega zei direct dat zij het ook had terwijl ze gewoon zwanger bleek te zijn, tot 2x toe!
    Ik dacht dat de klachten erger zouden zijn als je geen pil slikt, had me erop voorbereid dat vooral de 1e echte bloeding heel heftig zou zijn, maar heb nog steeds geen pijn.. Hoe was jullie eerste menstruatie? En wat denken jullie: ongesteld of toch maar ff testen vandeweek?
    Pfffff bizar dit ook weer! Help?

8. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    Hij is idd van het kruidvat . En zal morgen nog een test doen kan niet wachten

9. bloempje4

bloempje4 Lid

2 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij deze mijn foto!!

Jeetje wat spannend zeg pkuiper.. Ik heb zelf pas 4 dagen nadat ik over tijd was getest.
    Volgens mij is last van je blaas etc ook wel een teken? Tenminste toen ik ging googlen op die schimmelinfectie kwam er ook zwangerschap uit!
    Ik hoop het zo voor je!!!

@Yvjuh hmm... wat vreemd zeg! Het zou innestelingsbloeding kunnen zijn?
    Ik heb mijn eerste menstruatie na de pil ervaren als 10x zo pijnlijk. Had echt enorm veel buikpijn en besefte weer opnieuw dat, dat de reden was waarom ik aan de pil ben gegaan.
    Ik zou even aan kijken hoe lang de bloeding blijft en anders toch een testje doen hoor! Kan nooit kwaad toch..

Bijgevoegde bestanden:

10. Asuka

Asuka Niet meer actief

@Yvjuh: Dat hoeft niet persee zo te zijn he, dat het meer pijn zal doen, ga ik ook altijd van uit, maar hoeft dus niet!

Als je het niet vertrouwd en angstig bent, kan je altijd even je huisarts bellen :)

Zal vast schrikken zijn, pas na zoveel dagen 'ongesteld'. Ben je al een béétje rustig?

11. Asuka

Asuka Niet meer actief

Mooie test Bloempje! :) Realiseer je je het al? Hihi

12. didi79

didi79 Bekend lid

10 nov 2014
    552
    312
    63
    Vrouw
    West Brabant
    Mijn eerste menstruatie viel me ook best mee, had het erger verwacht! 6 dagen en niet extreem veel bloed, wel iets meer dan met nuvaring. Was na 119 dagen na stop nuvaring.

13. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    @yvjuh& didi
    Mijn eerste menstruatie na stoppen met de pil vond ik ook mee vallen mijn 2e cyclus was 60 dagen .. die was iets heftiger ...maar nog goed te doen 3e viel flink tegen hihi

14. bloempje4

bloempje4 Lid

2 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee nog geen besef... Ik had het ook niet nu al verwacht.
    Maar ik merk nu wel dat ik helemaal blij wordt als ik al een beetje op internet aan het surfen ben naar mooie spulletjes hihi!

Yvjuh wat een naar bericht dat je de ziekte Raynaud hebt. Ik was vergeten daarop te reageren. Ik hoop dat het om een lichte vorm gaat..

15. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    Nou gelukkig zijn er meer die het als minder heftig hebben ervaren.. toch blijf ik het vreemd vinden dat ik helemaal niets voel ervan.. komt toch aardig los haha
    En Asuka het was vooral schrikken omdat ik geen symptomen had, het was er in eens.. ik zat er natuurlijk wel al 23 dagen op te wachten haha ik blijf in twijfel hangen.. Vraag me af of je vanaf t moment dat je stopt met ac ooit stopt met twijfelen haha
    @bloempje: weet niet of er lichte en zware vorm is, wel primair en secundair en dat moet de bloedtest uitwijzen (houdt in zonder bijzondere reden of door andere reumatische aandoenigen). 4 dec weet ik meer.. pff was wel ff schrikken toen de HA had gebelt haha
    Hoeveelste ronde zat je eigenlijk bloempje?

16. Asuka

Asuka Niet meer actief

Ik ben blij dat je weer iets rustiger bent hoor Yvjuh, snap ik heel goed dat je schrok! Zou ik ook hebben, en die twijfel uiteraard ook. Maar, als dit een paar daagjes aanhoud ben je weer met een nieuwe cyclus begonnen, en kan je weer tellen! Je volgende cyclus zal vast een stukje korter zijn. (hoop ik) :) Je werkt nog zullen we maar zeggen hihihi. ;)

Ik heb inderdaad ook even over de ziekte van raynaud heen gelezen. Ik hoop dat het allemaal gaat meevallen voor je! :)

17. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeimorgen.. ik heb een paar berichten gemist zie ik.
    @yvjuh zal wel even schrikken zijn omdat het een naam heeft. Ik heb er ook even overheen gelezen, ik ben apothekerass. Maar nog niet over dit soort reuma gehoord. De behandeling schijnt goed te zijn. Xx

@bloempje dat is een duidelijke test. Dat is de mooiste tijd beseffen,spulletjes uitzoeke!heel spannend en leuk..nu nog op het 'wachtbankje'voor het geslacht van het kindje hihi.
    Geniet er van! X

@asuka hoe gaat het met jou? Mag ik vragen welke datum jij aanhoud? Ongesteld of testen. Ik snap me lichaam niet zo goed :p dacht vruchtbaarslijm. Ik heb ovu testen thuis zodat ik dacht kan ik miss zien of er een eisprong is en ongesteld worden. Maar die gaf gisteren geen positieve streep?

Xxx

18. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    Ook heb ik vanmorgen weer een testje gewaag en met 20 minuut was er weer een licht streepje te zien

19. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Spannend pkuiper hier is mijn menstruatie weer over jeeehj kunnen we weer beginnen met baby dansjes :) wet alleen niet wanneer ik ga met ovulatie testen ivm lange onregelmatige cyclussen

20. bloempje4

bloempje4 Lid

2 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yvjuh jeetje dat is wel even schrikken! Spannend dan 4 december..
    Ik hoop dat het een menstruatie is en je aan je cyclus kunt beginnen. Hopelijk ben je dan gauw zwanger.
    Het was mijn tweede ronde.. Daarom had ik het totaal niet verwacht.

@pkuiper.. Ik las gister iets over dat de tests van de kruidvat na een aantal minuten niet meer betrouwbaar zijn? Misschien een idee om van een ander merk te proberen?

Wij waren al van plan om te gaan verhuizen, maar hadden nooit verwacht dat het zo snel zou gaan. Nu dus gauw het huis te koop zetten en volgende week 4 andere huizen bekijken. Zoveel nieuwe dingen.. ook wel spannend!

Deel Deze Pagina