@bloempje4, ik heb zoiets ook gehoord, en ook andere verhalen , de andere testen heb ik ook bewaard en zouden dan ook later kunnen verkleuren zegt mijn man. Ik wacht de huisarts morgen gewoon ff af.
@Pkuiper, maar al je andere kv2v5 testen blijven helemaal mooi wit toch? Mijn KV testen blijven ook gewoon spierwit. Kan je straks nog een fototje plaatsen van al je testen? kunnen we met je meespieken of ze al oplopen. hihihi. Morgen weer eentje! @Sje: Ik hou een NOD aan van een normale cyclus. dus 28 dagen. Dat betekend dat ik 2 december kan testen, is ie 2 december negatief en geen ongi, doe ik er in het weekend nog eentje, en anders word het wachten tot ik ooit ongesteld zal worden...
@ asuka, Ik zal ze plaatsen die van vandaag heb ik niet op de foto gezet, omdat die hetzelfde kleurtje heeft als gisteren. Ga morgenochtend ook nog een testje wagen voor ik naar de huisarts ga, en dan neem ik ze ook mee. Dus afwachten maar maar ik bind me nergens aan vast. Degene waar ik nog niks heb opgeschreven is van gisterochtend
Ja, die andere KV testen blijven allemaal mooi wit inderdaad. Zien die van gister en vandaag uit het zelfde doosje? Als je later vandaag nog een foto hebt met ie vandaag erbij, laat je die ons ook zien? ^^ Na 20 minuten is te lang ja, wil je ook niet teveel hoop geven, maar het lijkt er zo erg op dat het raak is. Ik ga heel hard voor je duimen, met die test van morgen er nog bij moet je toch wel duidelijkheid hebben denk ik! Spanneeeeeend!
Die test van vanmorgen kwam uit een ander doosje. Ik dacht die ga ik er nu niet bij zetten is exact hetzelfde, ik ga morgenochtend nog een test doen voor ik naar de ha ga. Ik durf geen hoop te hebben, hoop dat hij met een bloedtest komt misschien, maat ik wacht wel af
ik zie inderdaad ook een licht streepje! Ik ga heel hard voor je duimen en wie weet biedt een bloedtest meer duidelijkheid!! Alvast heel veel succes morgen!
@ bloempje4, Dank je wel, ik weet niet of ie dat gaat en wil doen. Ik wacht wel af, maar ik ga van het negatieve uit dan kan het alleen maar meevallen
@asuka thanks ik hou ook zelfde datum aan. Heb je nog klachten of iets geks? @pkuiper ik duim voor je x
Ja nouja, niks geks, wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden. maar dat heb ik al vanaf het weekend. ^^ Jij dan?
Ik denkdat ik zaterdag even naar de action ga en ovulatie testen ga inslaan hahaendatik gewoon maandag al begin
Dank jullie wel allemaal. Ik denk dat ik morgenavond op het forum ben. Dan laat ik wel weten hoe of wat. ligt eraan hoe laat ik thuis ben en anders wordt het vrijdag. Degene die nog moeten testen heel veel succes.
Succes PKuiper, spannend!! Ben erg benieuwd! Bedankt allemaal voor de steun, ik ben er nog redelijk nuchter onder ookal heeft het een naam idd.. ik wacht 4 dec af en dan zie ik het wel, tis gelukkig niet heel ernstig, maar meer vervelend. Vooral omdat er geen genezing voor is, alleen behandeling tegen pijn en klachten. Ik ben nog steeds volop aan het menstrueren, en dat zonder een enkele klacht, niet eens 1 puistje (terwijl ik bekend ben met acne)! Met de pil had ik overal wel 10x meer last van! Als het zo blijft ga ik nooit meer aan de pil haha maar voor nu ga ik er maar van uit dat het mn menstruatie is en ik ga weer tellen alleen alsnog geen idee wanneer ik nu eisprong zal hebben, maar wel zekerheid dat het allemaal nog werkt haha Succes allemaal!
*digiknuffff Yvjuh* Heb je er heel veel pijn van? ik hoop echt dat het niet al te ernstig is. En, nou, hopen op zo'n menstruatie periode elke maand, geen pijn geen puistjes, heerlijk. hihihi. Ga je het proberen te vinden? je eisprong? Ondertussen wachten we allemaal op Pkuipers uitslag. hahaha.
@Yvjuh Wat fijn dat je geen pijn hebt! En geen puistjes... lijkt me ook heerlijk haha! In de pil zit dan toch behoorlijk veel troep he! Ik hoop dat je, je cyclus vanaf volgende maand goed kunt volgen en over twee weken een eisprong hebt. Ik ben benieuwd hoe het bij de ha is gegaan pkuiper! Is duizeligheid ook een symptoom van zwangerschap? Ik dacht misschien ijzer te kort? Maar ik slik foliumzuur, misschien hogere dosis. Na de was op hangen moet ik echt even gaan zitten..
Hier even een berichtje van mij, Ja was natuurlijk benieuwd dus heb eerst een test thuis gedaan, en helaas bleef deze Omo wit, bij de huisarts uitgelegd en dingen besproken, hij denkt zelf dat ik niks tot geen ontpilverschijnselen kan hebben, omdat ik vorig jaar moest stoppen met de pil vanwege medische redenen, dat was september tot halverwege januari. Ook vertelde ik hem dat bij het stoppen van de pil mijn menstruatie zo heftig was zoals ik dat vroeger had voor ik de pil begon te slikken en dat vorig jaar niet had, zei hij dan zou dat best je eigen menstruatie geweest kunnen zijn ipv van ontrekkingsbloeding. Hij zei het wijzen allemaal idd op zwangerschap, heb de test van woensdag laten zien en hij zei ja een streepje is een streepje ook al is hij licht, ga er ff mee naar de assistentes, en die zeiden ook ja zwanger, maar ik zei ook waarom is het dan dat die test die ik erna gedaan heb gister Omo wit, ja het kan hcg zijn. Dat je te weinig hcg hebt. Dus morgenochtend met ochtendurine erheen en een test doen, is dat niks gaan ze kijken of ik misschien een bloedtesten krijg
Wauw jeetje zeg! Wat spannend!!! Kan ik al voorzichtig zeggen gefeliciteerd!? Hihi de dokter vindt het dus ook op een zwangerschap lijken. Jeetje jullie zullen vannacht wel niet kunnen slapen! Ik hoop dat morgen meer duidelijkheid geeft en te weinig hcg zou een goede reden kunnen zijn toch? Ik hoop dat het zo is! Heel spannend! Laat het morgen maar weten. Voor nu slaap lekker en succes morgen!
Nou dames ik kom van de eerste hulp ad vanwege hele dag hevig pijnlijke steken aan de linkerkant onderbuik. Dokter dacht aan eileider ontsteking..doorgestuurd na gyn. Die zei je hebt een eisprong gehad en nu zit t vast dit kan idd pijnlijk zijn.. blauwe plek in me eileider er zit ook ergens bloed opgehoopt. Sta onder behandeling nu dus kan bellen als t erger word en moest wachten met pijnstillers.. Xx
@pkuiper ik hoop dat je positief test!en ja een streep is een streep he.en anders wijst de bloedtest het wel uit! Xx
@sje, dan ben je nu dus hartstikke vruchtbaar, heb je nog geklust deze week? Ga je nog klussen? Je NOD kan je dan ook wel opschuiven. 14 dagen vanaf nu. Pkuiper: Wat spannend! Ik ga heel hard voor je duimen!