Wij gaan voor onze eerste..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Women, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja ik heb geklust ahhaha maar ik vind het gek allemaal hah. Wel fijn dat het werkt daar hahaha. Ja ik ga klussen is beter om de paar dagen he? Las ik ergens..
    Asuka 5 dagen tot je nod spannend ahha

2. bloempje4

bloempje4 Lid

2 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend van de pijn zeg! Hoop dat het gauw minder wordt meis!
    Hopelijk is het eitje dan nog goed en kunnen jullie lekker gaan klussen hihi. X

Ik zie trouwens dat de oprichtster hiervan geen account meer heeft haha.

3. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hoi hoi. Ik heb maandag duidelijk mij ei gevoeld. Hihi. Dan zou ik maandag over 2 weken ongi moeten wotdrn. Zou wek fijn zijn. Dan hrb ik duidelijkheid

4. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    Vanmorgen bij de assistente geweest, en daar was een zeer licht streepje op de test en ze twijfelde omdat die ban ons van de week wat duidelijk zichtbaar was. En heeft gevraagd of ik n bloedtesten mocht doen en die ook gedaan en mag vanaf n uur of 3 bellen

5. Asuka

Asuka Niet meer actief

Spannend Pkuiper! Heb je al gebeld?

6. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje bloenpje4..ik zit aan de pijnstillers dus een stuk minder als gisteren alleen met lopen maar hopen dat t ei het nog doet haha we zullen het zien.
    @pkuiper al nieuws?

7. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    Sorry voor mijn late reactie, was vandaag met mijn mams en nicht van mijn mams op stap naar kasteel haarzuilens.

Ja heb gebeld, en er is niks uitgekomen, dus zeggen niet zwanger. :(
    Ze zei t kan zijn dat er wat gezeten heeft maar dat weten we ook niet. Dus t enige wat je kan doen is afwachten. Ik appte mijn man, en die vond het ook jammer natuurlijk, maar wilde niet dat de nicht van mijn moeder wist dat het om zwangerschap ging, nou uiteindelijk wel gezegd, ik zei tegen ma er is niks uitgekomen uit de test. Ja bij mij duurde t ook een aantal weken, ik had ook te weinig hcg en de huisarts zei ook je bent niet zwanger en Na de 3e of 4e x terug bij de huisarts was ze dus wel degelijk zwanger. Mijn ma zegt ook kan alle kanten nog uit, zolang de menstruatie wegblijft is t afwachten.
    Ook al houd je rekening met negatief op dit moment t komt wel ff rot binnen.

8. Asuka

Asuka Niet meer actief

Oh bah, wat stom die onzekerheid. Natuurlijk blijft het rot binnen komen. :( Dat heeft iedereen! Je zit natuurlijk niet zomaar op dit forum.

Sterkte, ik blijf voor je duimen, ik hoop dat je moeder gelijk heeft.

9. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    :( wat jammer. Wacht nog even af het kan idd alle kanten op zolang je niet bloed en niks voelt.
    Sterkte ermee ik duim ook voor je x

10. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    Dank je wel Asuka en Sje7.
    Het kan idd nog alle kanten op zolang ik nog niet bloed. Dus wij wachten gewoon weer af.

11. bloempje4

bloempje4 Lid

2 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat rot voor je meid! Vervelend om in die onzekerheid te blijven.. Je blijft er toch in gedachten veel mee bezig.
    Veel sterkte en een knuffel!

12. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    @ Bloempje 4,
    Dank je wel, ja je blijft er wel wat mee bezig maar ik heb zoiets van we wachten wel weer af, Zolang er geen menstruatie is kan er nog van alles gebeuren. Zegt mijn moeder :) Dus wie weet.

13. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey asuka.. bijna testen he! Spannend. Laat me weten als je getest hebt. Zolang ik nog niet bloed heb ik ook nog beetje hoop haha.
    Fijne dag

14. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haii hoe is het met iedereen? Nog nieuws?
    Ik ben nog niet ongesteld maar kan nog komen moet nog week wachten. Ik snap het niet meer haha.
    En asuka al getest?

15. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    Bij mij blijft het nog steeds uit denk morgen weer een test doen

16. didi79

didi79 Bekend lid

10 nov 2014
    552
    312
    63
    Vrouw
    West Brabant
    Hoi pkuiper, ik duim voor je hoor... Het lijkt me wel vervelend om geen duidelijkheid te krijgen, maar er is hoop zolang er geen menstruatie op gang komt!
    @sje7, hopelijk ook voor jou snel meer duidelijkheid!
    Dit weekend bij familie op bezoek geweest en gespeeld met nichtje van half jaar. Zo'n schatje... Dan groeit de wens toch echt wel...

17. bloempje4

bloempje4 Lid

2 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden!

Dat laatste weekje duurt volgens mij altijd het langst met wachten..
    Ik hoop dat jullie niet ongesteld worden.
    pkuiper, misschien morgen meer nieuws?
    Fijn om met je moeder hierover te praten.. zij heeft natuurlijk ook met deze gevoelens gezeten.

Ik ga het dit weekend met sinterklaas vertellen aan de familie.
    Ik word een beetje gek in mijn hoofd met van alles denken en ik wil het zo graag vertellen!
    Iedereen vraagt zich ook af waarom we zo snel een huis gaan komen en ik vind het moeilijk om mijn mond te houden.
    Met sinterklaas worden er natuurlijk altijd wat wijntjes gedronken, waar ik normaal ook gek op ben! Maar liegen is niet mijn specialiteit haha.
    Ben erg benieuwd hoe iedereen gaat reageren!

Fijne avond! x

18. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    @ Bloempje4 ja hoop ik ook inderdaad, en het is idd fij, die zei ook al ik zou vrijdag testen dan is je man ook thuis S morgens, ik zo ja morgenochtend ook, dan doe je morgen en vrijdag de test.
    Ik hoop echt snel op duidelijkheid.

Ja, ik zou het ook niet voor me kunnen houden zou het ook meteen van de daken willen schreeuwen.
    Maar leuk zeg het weekend bekend te maken.

19. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Hier druk in de weer met ovulatie testen haha hopen dat ik me ei snel vind :)

20. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai jezzebel ik ken jou van een ander forum? Of het begin van dit forum haha. Ik ben nog steeds niet onge.. nog maar ff wachten. Rare steekjes onder maar niet zo pijnlijk en soms een felle steek en week gevoelige tepels hahaha
    Laaang wachte

Deel Deze Pagina