Wij gaan voor onze eerste..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Women, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asuka

Asuka Niet meer actief

Veel plezier dit weekend Bloempje! Ben benieuwd naar de reacties.

Ik heb wel getest, negatief. geen ongi. Dus kan nog alle kanten op. Ik heb er een hard hoofd in. Bedankt voor het vragen Sje. :)

2. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ja klopt grappig hè zo komen we elkaar weer tegen :) wachten duurt lang hè ken dat ik heb ook super lange cyclussen hoor Hoe lang is het voor jou nu geleden en was jij pas gestopt met de pil ??

3. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    30 dagen nu maar had me eisprong rond 23 pas door gyn vastgesteld dat het idd gesprongen was dus dan officieel tot de 7de wachten. Dan is het 34 dage.
    @asuka nou geen bloed is moed :D
    Ik weet t ook soms niet meer en wachten duurt lang komt steeds een week bij door t stomme pilgebruik.
    Asuka ik hoop dat de jouwe uitblijft test over een paar dagen nog us wie weet.
    Xx

4. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja 31 okt gestopt. Maar 2 weken later slijm en rose afvegen.
    En dat was t geen druppel bruin rose rood meer gezien.

5. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Vreemd sje7 toch nog even afwachten dan

6. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja gek maja denk dat ik onge word heb hoop deze week. Kan ik aan de volgende ronde beginne hihi.
    Test nog negatief en voel niks behalve gevoelige tepels en steekjes kan ook door die pil komme

7. bloempje4

bloempje4 Lid

2 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel! Hou jullie op de hoogte.

Succes met wachten meiden! pkuiper hoe is het met jou?
    Asuka ik ben heel benieuwd naar jou, hoop dat je ongi uitblijft!
    sje is jouw pijn inmiddels al wel minder?

8. Asuka

Asuka Niet meer actief

Mijn ongi blijft uit ja, maar ook negatieve zwangerschapstesten. Zal wel een lange zit worden, kijken of ik Yvjuh voorbij kan. xD

9. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    Hahaha wedstrijdje doen asuka?:p sterkte met wachten en die testen met rust laten meis!
    Wat een verhalen allemaal weer en succes met vertellen Bloempje, lijkt me zo leuk en fijn!
    Trouwens besef me in ene dat ik ook zon ontzettend last van me tepels had een aantal dagen en de week erop werd ik dus ongesteld!
    Ik ben maar weer in de wachtbank gaan zitten.. kijken of ik me eisprong zal voelen.. Morgen bloedtest uitslag bespreken met HA! Duimen voor positief nieuws (en dan niet in dokterstermen haha)!

10. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey bloempje ja ik voel niks meer haha en nog geen rood hier haha dank je. Hoe is het met jou ? Morgen ga je het bekend maken aan je familie toch? Spannneddd.. laat me weten hoe ze reageerde.
    Ik ga 7 dec testen als die nega is ben ik het gewoon niet .

11. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    @ Bloempje, spannend hoe ze morgen reageren leuk zeg, dat je het gaat vertellen. Dat is echt een leuk Sinterklaas cadeautje voor iedereen.
    Ben benieuwd naar de reacties hoe ze reageren.

Je helaas nog steeds niks, ongesteldheid blijft uit. Grrrrrrr, ben die onzekerheid zat. Maar goed we wachten rustig af. En anders als het volgende week nog zo is bel ik de huisarts op voor een telefonische afspraak die week erop.

12. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    Nou uitslag van HA was goed nieuws, geen aanwijsbare oorzaken.. helaas dus ook niks aan te doen. Heb wel bloedvatverwijders gekregen en voordat ik die ga nemen moet ik zeker weten dat ik niet zwanger ben dus moet ff testje doen.. mijn bloeddruk was ook aan de lage kant, heb ik nog nooit gehad, is dat een symptoom? :p fijn sint weekend allemaal! Hopen dat de sint voor meer dames kadotjes heeft ;)

13. Asuka

Asuka Niet meer actief

@Yvjuh, haha, ok, the game is on :p

Maar zonder gekkigheid: ik ben blij dat je goed nieuws hebt ontvangen ^^

Moet je die bloedvatverwijders heel lang door blijven slikken? Wat nou als je nu nog zwanger raakt straks? Of ga je het hierna veilig doen?

14. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    Ik ga eerst 2 weken proberen en als t bevalt zou ik t in de winter kunnen blijven gebruiken.. zodra ik weet dat ik zwanger ben moet ik stoppen.. Dus weer een onzekerheid vergroter erbij, kan allemaal ;P
    Hoe gaat het bij jou Asuka? Al tekenen van menstruatie? Wanneer ga je weer testen?

15. bloempje4

bloempje4 Lid

2 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je goed bericht hebt gekregen sje!
    Ik hoop voor jullie de komende dagen/weken allemaal goed nieuws.. Duim voor jullie!

We hebben het gister aan mijn moeder verteld. Ik had twee foto's gegeven een van ons samen en daaronder een met een versje over de baby. Ze zag het eerst niet, maar toen ze het ontdekte was ze heel blij en emotioneel! Zo leuk! Kan er nu heerlijk met haar over praten hihi

16. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey bloempje wat leeeuk haha grappig dat ze het niet zag haha
    Ja dankje en geniet van je zwangerschap!
    Xsje

17. Asuka

Asuka Niet meer actief

Yvjuh: Aaah, okay, dus je kan nog wel gewoon zwanger worden zonder problemen. Dat is wel heel fijn. :) Ik hoop voor je dat het allemaal een beetje lekker loopt. :)

Tja, nog geen ongi natuurlijk, en 6 negatieve testjes later... Ik ga zondag nog een testje doen, en verderop volgende week de laatste, daarna ben ik wel even klaar, en kan ik afwachten. Misschien dat ik dag 52 nog haal. hihihihi.

Op welke dag zit jij nu? Ga je ovulatie testjes doen? daar word het nu haast wel tijd voor toch? of ben je net klaar met ongesteld zijn? :p

18. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie ik? Haha ik ben nog niet ongesteld geweest:p
    Heb geen idee maar ga maandag testen en heb nog gesprek met de gyn dus miss even een bloedtest afdwinge hihi
    Xx fijn weekend

19. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha sorri asuka je had het tegen yvjuh 😳

20. Asuka

Asuka Niet meer actief

@sje hihi, ben ook wel benieuwd naar jou hoor. Hoeveel dagen na je eisprong zit je nu?

Deel Deze Pagina