13 dagen maar volgens zo app berekening heb ik rond 25 echt me ei gehad? Ik kan beter niks berekenen ahhaha. Ik voel ook niks dus denk gewoon lange cyclus. Ik ga maandag testen en jij asuka? Is zo spannend ahha
Jij had je ei toen je naar het ziekenhuis ging, dus als je die dag, of die dag er na, aanhoud, en je zit nu op 13 dpo, dan moet je overmorgen ongi worden. Ga testen joh! Ik heb vandaag nog een test gedaan, niets, volgendweek nog en dan is het wel even leuk geweest.
Hier ook even een update van mij. Allemaal leuke dagen gehad? Nou wij kunnen nu wel vertellen wij zijn even uit de onzekerheid, de rode boze wolf is op visite gekomen helaas. Op naar ronde 2
@pkuiper, balen zeg, maar nnu tenminste duidelijkheid! Voor ons spannende week, dinsdag NOD! Heel benieuwd, geen kwaaltjes, dus verwacht geen zwangerschap!
@pkuiper jammer zeg! maar inderdaad genoeg nieuwe kansen deze maand en lekker aan de klus haha! @didi veel succes! laat je het weten?
@Bloempje, Dank je wel, wij gaan gewoon lekker klussen deze maand, en alles komt goed. Hoe reageerde iedereen met Sinterklaas?
@Asuka: hahaha je zei nog tegen mij van wat knap dat ik dat geduld kon opbrengen.. nu snap ik wat je bedoeld, jij bent al 7 testen verder haha! Ik foe geen ovu testen.. ben nu op dag 14 van me cyclus dus mocht ik nu een redelijke cyclus hebben moet ik dus aan de klus Ik moet dinsdag ff testje doen ivm die medicijnen, mja zal wel negatief zijn zo vlak na de rode feestweek.. Heb wel last van krampen in onderbuik (menstruatiekrampjes) en erg moe en soms misselijk.. we zullen zien. Wanneer ga je weer testen?
Haha ja ik zei toch. En dan ben ik niet eens zó erg. Er gaan bij andere mensen misschien nog wel meer testjes door dan bij mij. haha. Spannend, heel veel klusplezier! ^^ Ik hoop dat het deze maand raak is, voor iedereen hier trouwens. Ik ga er niet van uit dat je dinsdag al positief kan testen nee, lijkt me wel héééél vlug. Ik hoef voorlopig denk ik niet meer te testen. Vandaag veel ongi krampen, dus ik zal maandag of dinsdag wel echt ongi worden. Is dat niet zo, dan moet ik woensdag maar weer testen. haha. Maar ik denk dat het wel door komt. Wat ik niet zo erg vind trouwens, want dan zit ik op dag 34. Volgende maand zal wel korter zijn.
Hallo hoe is het? Ik ben vandaag misselijk rare buikpijn met ongi kramp en weer weg heel gek. Zal wel komen denk ik? Ga vanavond testen voor zekerheid hihi
Haha asuka ook al ongi krampen? Hier ook en dan weer weg en dan komt t weer wel gek je zit op dag 35 toch? Ik ook
Ik snap wat jij voelt Sje, dat had ik ook! alleen dat was net iets anders dan normale ongi-krampen. Ik ben trouwens vandaag ongi geworden. ^^ Yaaay ik werk nog. En nog vrij vlot ook, vind ik zelf, na 34 dagen.
Wow das goed wel idd je werk nog opnieuw klusbeurt haha. Ik zal t ook wel worden denk ik morgen of overmorgen..
Zo wat snel Asuke, super fijn! Des te beter kan je uitrekenen wanneer je moet klussen en erge ongi krampen of ook helemaal niks? En met vergelijking van de klachten tijdens AC?
Ik heb twee advilletjes genomen, dus de pijn is volledig weg. Wat eigenlijk ook veel zegt, want normaal krijg ik de pijn dus niet zomaar weg. Dus dat is wel fijn voor mij is het dus ook beter dan met de pil. yay Hoe is het eigenlijk met jou en de pijn verlopen?
Haii ik heb nog eens de dokter gebeld. Want ik ben nog niet ongesteld en ze vond het lang duren. De dokter belde me terug en had van de gyn gehoord(waar ik na toe ging omdat ik zo pijn had) Dat er een omhulsel was gevonden van 35mm kon een cyste zijn maar ze wist het niet moet doet morgen vroeg weer bellen en afspraak maken -.- dat had hijzelf mij niet gezegd toen maar goed. Als het dus een cyste is verklaard waarom ik nog niet ongesteld ben als het leeg is was het een GROOT ei hihi. Maar ben wel beetje ongerust ofso