Hallo ik wilde vanmorgen al schrijven maar het is niet verzonden.. ik ben vandaag ongesteld geworden haha ben echt blij ! En als dat over is even trug om te kijken of het weg is, maar waarschijnlijk wel
Ik heb al eventjes niets van me laten horen! Ik heb echt 0,0000000 energie.. pfff.. Fijn dat jullie ongesteld zijn geworden! @asuka jij bent het best snel, dat is positief Volgende maand goed klussen. @sje voor jou ook, hoop dat na je ongesteldheid verder ook alles weer goed is meid. @pkuiper, iedereen reageerde verbaasd en heel enthousiast. Ze hadden het nog niet verwacht van ons, maar ze vonden het heel leuk! We hebben sinds september een neefje en ik had een slabbetje voor hem gemaakt met 'ik word grote neef' erop. Iedereen keek elkaar aan.. was heel komisch! Hoe is het verder met jullie? Fijn weekend allemaal! X
Hihi, Bloempje, ik zal inderdaad flink klussen deze maand. Super fijn dat er goed is gereageerd op je zwangerschap! En leuk bedacht om je neefje iets te geven. haha. Hoe voel je je verder buiten dat je energieloos bent op dit moment?
Hoi dames. Ook ik ben na ruin 50 dagen eindelijk ongesteld. Toch fijn dat alles nog werkt haha. Leuk bloempje dat iedereen goed reageery. Hou ons op de hoogte
Haii aahw bloempje veel slapen en rusten dan groeit t beebje goed! Ja ik vond het best fijn haha me natuurlijke ongi hoor vooral na die pijn en die stomme cyste wat waarschijnlijk door die pil komt.en het is alweer voorbij ook 2 dagen geduurd en gister nog een beetje .. en hoe is het met jou asuka?
Dank jullie wel meiden! Ik voel me verder goed! Had het allemaal erger verwacht na het lezen van sommige verhalen.. Ik heb wel weinig trek en soms na het avond eten wat misselijk, maar daar blijft het bij @sje wat fijn dat het zo snel voorbij is! Kun je weer met een nieuwe periode beginnen @asuka ik ben ook benieuwd hoe het met jou gaat! en imona fijn dat je ongesteld bent geworden.. nu kun je kijken naar je eisprong.
Inderdaad Imona, fijn dat je ongesteld bent geworden! @Bloempje en Sje: Het gaat hier helemaal prima. Sinds vrijdag niet meer ongesteld, en ik voel me echt goed! Hoe gaat het met Yvjuh en Pkuiper?
Sorry dames, even niets laten horen van me. Erg drukke tijd gehad, en nog steeds. Daardoor eigenlijk ook weinig bezig met zwanger worden enzo.. wel een test gedaan ter preventie voor die medicatie en die was negatief. Verder gaat het goed wel wat klachten van die medicijnen, duizelig en raar hoofd. Fijn van alle dames die ongi zijn geworden volgens mij weten we nu allemaal dat we nog werken, toch? Ik zit alweer op dag 21.. erg benieuwd hoelang deze cyclus duurt.. van mij mag hij 9 maanden duren
Goedemorgen allemaal, Ja hier gaat het goed. Ontzettend druk en moe. Sorry dat ik even meer op de achtergrond ben, lees wel zo nu en dan even alles door. Had zelfs geen zin in de kerstversiering te doen zo moe. Maar goed zaterdag de ster toch maar voor het raam gehangen zo moe ik was, en zondag wilde we de kerstboom neerzetten maar vond hem te wankel, en ik ben Dane echt een zeur, heb gister daarom mijn man maar naar het werk gevracht en samen met mijn mams op stap geweest voor een boom, dus als mijn man zo even thuis is gaat hij de lichtjes erin hangen. En dan gaat hij vanmiddag werken dan ga ik hem verder versieren, hoe moe ik ook ben. Normaal wacht ik tot man thuis komt van zijn late dienst maar weet niet of ik het vandaag vol ga houden. De rode boze wolf is vanaf donderdag weggebleven hihi. Dus weer volop aan de klus, en afwachten maar. En hoe is het verdr met degene die zwanger zijn en degene die nog in de wachtfase of klusfase is. Hoop dat iedereen snel de positieve test in handen heeft
hier gaat het heel goed hahaha eindelijk op dag 27 een positieve ovulatie test druk met werken verder
@ jezzebel gefeliciteerd. Hier even een berichtje van mij net een ovulatietest gedaan en denk dat hij niet positiever kan zijn als deze. Dus dat is een klusfase nu. Tot wanneer kan ik uiteindelijk klussen? Aangezien ik het nu voor de eerste keer zo'n test probeer. En er geen verstand van heb
@Yvjuh: Ja, ik hoop ook op 9 maanden niet ongesteld. haha. Jammer van de bijwerkingen van de medicatie, heb je er veel last van? @Pkuiper: Zo jeetje, die is wel duidelijk ja! Ik zou gewoon elke dag of om de dag klussen. En tussendoor nog een ovulatie testje misschien? @Jezzebel88: Veel klusplezier!
@pkuiper @asuka Ik vind klussen geen leuk woord sOlli ik heb gisteravond met manlief een baby dansje gedaan vanmorgen geen smiley meer vanavond nog een keertje voor de zekerheid en dan hoop ik op een dubbel roze vuurwerk streepje hihi
@Asuka, dank je wel, helaas was hij vannacht laat thuis en had hij geen zin meer, grrr. Maar goed tis jammer maar je moet er geen verplichting van maken. Nu kreeg hij te horen dat hij wat later mocht beginnen en mijn ochtend kon niet meer stuk haha. Ik ga gewoon vanavond nog een testje doen ben nu wel benieuwd hoe het werkt haha. @ jezzebel, ja ik had hetzelfde, heb het van anderen van dit forum. Maar dat is ook leuk een babydansje. Hihi Hoop ook voor je dat ie vanavond weer een smiley weergeeft. Succes
Hallo ik zie dat iedereen weer bijna op het wachtbankje zit haha ik hoop dat het gelukt is. En rose het nieuwe jaar in mag gaan !haha nou ik weet niet wanneer me ei komt ik heb vanaf de dag na me ongi tot nu flink de griep en ik ben nooit ziek dus denk dat me ei uitgesteld word heb ook nog niks gemerkt. Is vandaag minder maar vervelend. Gok dat me ei rond 24ste is of 28ste als het weer een cylcus van 37 dagen is..zal aan de ovu testjes gaan. Groetjess