Wij gaan voor onze eerste..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Women, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L1nn3k3

L1nn3k3 Lid

5 sep 2014
    14
    0
    0
    Ik ben in april gestopt met de pil en hebben begin augustus besloten echt voor een kindje te gaan. Ik had een eerste cyclus van 41 dagen, de tweede duurde 75 dagen. Nu zit ik op dag 39 van mijn derde cyclus na het stoppen met de pil.
    Ik ben benieuwd hoe lang we er over gaan doen. Ben er wel erg mee bezig...

2. L1nn3k3

L1nn3k3 Lid

5 sep 2014
    14
    0
    0
    Ik gebruik overigens alleen foliumzuur. Ik probeer mijn lichaam goed te leren kennen aangezien ik erg onregelmatig ongesteld ben. Ik houd mijn cervixslijm goed in de gaten en voel bijna dagelijks de stand van mijn baarmoeder. Gelukkig voel ik mijn eisprong heel goed, het is te hopen dat we dan op tijd zijn geweest...

3. miekje1991

miekje1991 Actief lid

8 aug 2014
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk dat er inmiddels al een aardig clubje zich hier heeft aangemeld. Ik ben het boek natuurlijk en zeker aan het lezen. Het gaat over NFP en vooral over de symptomen die je waar kunt nemen aan je lichaam. Heel interessant om te lezen wat er allemaal gebeurt en daardoor ga ik er ook meer op letten. Het is een methode die je kan gebruiken om wel zwanger te worden, maar ook als je het niet wilt.

4. Yvet

Yvet Actief lid

10 sep 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriend en ik gaan ook voor ons eerste kindje. Op 17 augustus was mijn laatste pil. Heb nu allemaal vreemde kwaaltjes (ontpillingsverschijnselen of zwanger?!). Het is afwachten...

5. lovelive

lovelive Lid

21 mei 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Hoi,

Leuk om te lezen dat er zo veel in het zelfde scheutje zitten ;) ik ben 24 jaar en wij willen ook graag een kindje.
    ik ben vorig jaar als gestopt met de pil omdat ik er niet lekker van was. Nu vanaf april echt bezig.. het leek er deze maand op zo te zijn maar helaas ongesteld... volgende keer beter.

Succes allemaal

6. fransebully

10 sep 2014
    15
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Huisje boompje beest
    hoi hoi

wat leuk om te lezen hoe iedereen last krijgt van kwaaltjes, en zo naar een wondertje uitziet!

wij zijn eind aug gestopt met de pil nu afwachten

7. miekje1991

miekje1991 Actief lid

8 aug 2014
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien wel leuk om van elkaar te weten waar je in je cyclus zit? Hier is de menstruatie net voorbij dus afwachten wanneer ik vruchtbaar ben. Heel veel succes!

8. metans

metans Actief lid

28 aug 2014
    354
    113
    43
    Vrouw
    ooik wij gaan voor onze eerste, 2 maanden geleden gestopt met de pil! spannend allemaal hoor!!!

9. Nicky1990

Nicky1990 Actief lid

14 sep 2014
    130
    0
    0
    ook wij gaan voor de 1e net gestopt met de pil.
    wil eerst er niet te veel nadruk op leggen, pas als het na 6 maanden ofzo nog niet lukt er echt meer mee bezig zijn.

10. Women

Women Niet meer actief

Hoi dames

Daar ben k weer, we zijn al ongeveer 3 weekjes verder
    Hoe is het met jullie?
    Hoe zit het met jullie cyclus?

Ik zit op 8 dpo dus nog een weekje en dan mijn NOD
    (Hoop natuurlijk van niet)

11. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    gezond leven en lekker genieten!
    :D

12. sodrro

sodrro Lid

13 sep 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Lees net mee in dit topic en wil graag wat meebabbelen. Ik ben sinds juli gestopt met mijn pil, 2 normale cyclussen gehad en deze maand een latere eisprong gehad.
    Volgens FF zit ik vandaag op 7 dpo en mijn temp. is van 37,3 naar 37 gegaan (innestelingsdip?).
    Vandaag voelde ik me heel de dag al misselijk maar daar mag ik me ni te hard op concentreren.

Dus nu nog wat geduld uitoefenen tot de NOD eraan komt.

13. Women

Women Niet meer actief

Hey wij lopen ongeveer bijna gelijk
    Ik heb ook wat misselijkheid gevoeld maar dacht zal wel
    I eergisteren vreemde kramp gehad!! Duurde eventjes en drna was het weer weg...

Ik voel me vandaag ook grieperig

14. Mupke26

Mupke26 Lid

28 jul 2014
    7
    0
    0
    Verzorgende IG
    Limburg
    Hallo meiden..

ook wij zijn bezig voor ons eerste kindje.. ik ben 26 jaar en we zijn in mei gestopt met de pil.. cyclussen zaten steeds rond de 30 dagen.. vandaag zou mijn NOD zijn.. heb afgelopen week wel last van krampjes gehad maar dit waren niet echt ongi krampjes.. spannend vandaag. . Maar we wachten het af..

xx

15. sneeuwwitje27

3 okt 2014
    5
    0
    0
    #35 sneeuwwitje27, 12 okt 2014
    Laatst bewerkt: 12 okt 2014
    Hoi dames,

Leuk om dit met jullie te delen.
    Ik ben gestopt met de pil in maart jl. In augustus gingen we trouwen dus zijn echt pas in juni begonnen voor het "eggie". Ik was bang gelijk zwanger te raken. Inmiddels slik ik een maand foliumzuur. Mijn cyclus telt 28 dagen. Ben net ongesteld geweest dus wacht nu op m'n vruchtbare dagen. Vanaf deze maand ga ik gebruik maken van ovulatietesten. Ben benieuwd of het deze maand gaat lukken. Zal een mooi kerstcadeau zijn om tegen familie te vertellen 😊

]

16. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik zit nu in mijn 2de ronde ben nu ongesteld.
    Mijn cyclus is nu elke keer 34 dagen en ongeveer op dag 20 mn eisprong voel m duidelijk.
    Veel last van ontpillen
    Haaruitval, pukkels, opgeblazen buik, af en toe hoofdpijn.

17. Birdies

Birdies Actief lid

18 jul 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk om te lezen hoeveel mensen er bezig zijn voor een 1e kindje :D
    Ik ben 27 jaar, ik ben in mei dit jaar getrouwd en eind mei gestopt met de pil. Sindsdien 2x een cyclus van 31 dagen gehad en daarna 1 van 45 dagen. het was dus te vroeg gejuicht dat ik gelijk weer een regelmatige cyclus zou hebben.

Ik heb 7-10 mijn eisprong gehad en nu is het wachten begonnen :D

18. Women

Women Niet meer actief

Ik vind het ook leuk om te zien dat er zoveel meiden reageren die ook allemaal voor hun eerste kindje gaan... Spannenddddd

Wat zijn jullie symptomen na de eisprong? Voor de dames die al de eisprong hebben gehad

Ik had paar dagen geleden last van een rare kramp nooit gehad deed niet heel veel pijn en was ook snel weg

Ik ben nu een week na eisprong grieperig, zit nu op 9 dpo
    Verkouden beetje hoofdpijn zwak
    Kan natuurlijk ook gwn een griepje zijn

Wat voorsymptonen hebben jullie?

19. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik heb na de eisprong buik krampen dikke buik niet lekker in m'n vel gevoelige tepels en vaak plassen.
    na m'n ongi is het weer een stuk minder.

20. sodrro

sodrro Lid

13 sep 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Women: ik heb eigenlijk niet zo veel last na de eisprong, buiten deze cyclus dan. Vrijdag had ik rechts wat krampen maar die voelden anders dan voor de eisprong. Was ook heel kort. Momenteel geen krampen of dergelijke te voelen, soms ben ik wel snel prikkelbaar.
    Gelukkig weet mijn vriend dat hij zich daar niet te veel van moet aantrekken ;)

Deel Deze Pagina