@ jezzebel, Fijn dat je het gezellig gemaakt hebt gister, wel balen dat de smiley weg was vandaag. Ik ga straks nog een ovulatietest doen. Denk wel dat we gelijk oplopen wanneer is jou NOD dag?
30/31 december .. heb altijd maar 1 dag een knaller dus moet wel kloppen dan ... twijfel alleen of ik nog een keer me best moet doen vanavond of morgen pas weer
@ jezzebel, dan zitten we vrij dicht bij elkaar in de buurt mijn NOD moet 4 januari zijn volgens mijn berekening haha. Ik zou er gewoon voor gaan je weet het nooit
Beterschap Sje! gaat het inmiddels al een beetje beter? @jezzebel; ik snap wat je bedoeld ja, vind het zelf ook maar een raar woord. Baby-dansje klinkt leuk! Heb jij nog kunnen 'dansen' Pkuiper?
@ jezzebel, wat is LF als ik vragen mag. Sorry dat ik dat niet weet. @ asuka, weet niet of het slim was gisterochtend en gisteravond. Dus hebben het alleen bij gisterochtend gelaten. Moet eigenlijk nu een ovulatietest doen maar hoef nog niet naar tt toilet, dus dan doe ik het maar iets later hoop dat dat geen kwaad kan.. Maar wij gaan zo ie zo een baby-dansje doen wanneer we zin hebben verder hoor hihi
Hallo dit is seriues de 4de keer dat ik een bericht typ hahaha het kwam niet aan ofso...maar ik ben beter vanaf donderdag al haha dankje wel pkuiper en asuka. Hoe is het met jullie? Grappig woord babydansje haha Hebben jullie zin in de feestdagen? Ik wacht op me ei kan ik ook dansje wagen haha P.s en pkuiper lf is lutuele fase dus vanaf je eisprong tot je menstruatie die is gemiddeld 14 dagen X
Hoihoi! Ik heb ook al eventjes niets meer laten horen, maar leuk om te lezen van de ovulatie testen. Dan kunnen jullie hopelijk met z'n drietjes het nieuwe jaar in! Hihi Heel spannend.. Ik duim voor jullie! @pkuiper is je moeheid al iets minder? @sje veel beterschap! Allemaal leuke plannen voor de feestdagen? Ik ben vrijdag voor het eerst naar de verloskundige geweest. Vond het best wel spannend. Ze gingen allerlei standaard vragen stellen en verder niet zoveel bijzonders. 5 januari mag ik voor een echo 😁 veel zin in! Geniet nog lekker van jullie zondag!
Hey bloempje wat leuk om van je te horen!. Hoe voel jeje? 5 januari is nog ff maar zo voorbij spannend dan heb je ook een echo? Grappig dat er nu een mini-jij in je groeit haha. Ik hoop ook dat ik zo het nieuwe jaar in mag gaan en ben helemaal beter gelukkig! Dankje Jij ook fijne zondag
@ sje, dank je wel. @ jezzebel, ik ben nog nooit met berekenen bezig geweest eigenlijk, nu wij voor een kleine bezig zijn, lijkt het wel alsof je wat meer met dagen bezig bent. Zo ben ik gestopt op 17 oktober met de pil, en al naar de huisarts geweest en bloed wezen prikken vorige maand omdat mijn menstruatie uitbleef en wel 1 dikke positieve test in handen had en de dag erop iets minder dik en bij de assistente twijfelachtig, gelijk die dag bloed wezen prikken en helaas kwam daar niks uit, dus moest weer wachten, had 19 november mij. NOD, en ben uiteindelijk 6 december ongi geworden. En had vorige week dinsdag die dikke positive ovulatietest in handen, dus voor de nieuwe ronde bezig, en ben bang dat er deze ronde niks uitkomt. Omdat ik zaterdagnacht een blaasontsteking gekregen heb, en nu antibiotica gekregen heb. Maar de huisarts dacht zelf dat ik geen last had van ontpillen omdat ik vorig jaar een maand of 4 a 5 moest stoppen en ik in oktober wat normaal de stopweek zou zijn wel het echte mensturatiegevoel van vroeger had. En mij. Cyclus vorig jaar direct tussen de 26 en 28 dagen lag. En de assistente zei ook het kan zijn dat er wel iets gezeten heeft maar dat weten we niet. Toen had ik ook allerlei klachten die bij een zwangerschap hoort. En nu nog nergens last van eigenlijk, ja af en toe echt enorm misselijk tot t ge oel van overgeven maar het niet wil. @ bloempje, nou de moeheid blijft hoor, maar daar heb ik ook al heel lang last van. Zo heb ik tijden dat ik echt slecht slaap of wakker lig, of niet kan slapen. Dat geloof ik graag dat het spannend was, maar wel leuk zeg. Wat leuk zeg 5 januari een echo. Wij geen de dag voor kerst naar mijn ouders met kerstkadootjes onder de boom en zijn mijn ouders zoveel jaar getrouwd. 1e kerstdag naar mijn zwager en zijn vrouw en kinders en mijn schoonouders komen en zijn broer. He geen idee of we daar mee eten of niet, niks over gehoord nog, heb daarom lekker ragout in huis staan omdat je vaak al zoveel eet met die dagen, en 2e kerstdag houden we echt voor onszelf, willen we wat doen gaan we wat doen, willen we lekker niks doen doen we lekker niks en jullie.
@pkuiper ja iritant is dat hè ... naja ik verwacht vol goede moed door te gaan in 2015 heb precies dezelfde klachten als vorige cyclus ... maarja zit nu 5/6 dpo dus we zien het wel weer...
@ jezzebel, Dat is zeker irritant, ik verwacht ook dag we doorgaan voor de volgende ronde. Heb tot nu toe eigenlijk nergens last van vergeleken met afgelopen maand. Ja af en tie raar draaierig gevoel in me buik lijkt t zo nu en dan of een menstruatie achting gevoel heel zelden en ja misselijk regelmatig maar t is niet t zelfde als vorige maand. Helaas heb ik er weinig vertrouwen in deze maand , dat komt doordat ik vorige week mijn eisprong gehad moest hebben ergens na dinsdag een kan ovulatietest in handen gehad te hebben en helaas woensdagochtend en vrijdagochtend een babydansje hebben kunnen doen. En zaterdag op zondag een blaasontsteking gekregen heb en nu aan de antibiotica zit, gelukkig kan deze geen kwaad met evt zwangerschap stel mocht het wel een beginnende zwangerschap zijn, waar ik deze maand weinig van denk. Dus laten we lekker duimen met zijn allen
Goedemorgen allemaal, Ik wil iedereen hele fijne dagen en een gezond nieuwjaar en vooral een vruchtbaar jaar toewensen.
Lief van je Pkuiper! Maar je hebt toch vast ook wel vóór je ei seks gehad? Als je er een of twee dagen voor sex hebt gehad heb je alsnog een kans toch? Ik heb nu ergens mijn eisprong merk ik aan mijn lichaam, Gister nog bezig geweest, proberen vandaag en/of morgen ook. Ben benieuwd. En uiteraard ook jullie een fijne kerst toegewenst!
@sje ja zo'n bijzonder idee dat er een kleintje in me groeit. soms ook nog heel onwerkelijk.. 5jan ook de echo dus dan wordt het alleemaal echt en kunnen we het eindelijk zien. Voor jullie heel spannende tijden! @pkuiper wij probeerde inderdaad ook seks te hebben voor en na de eisprong. Er zit dus wel een kans in dat het eitje bevrucht is toch? Maar ik begrijp je goed hoor! Het afwachten en continue erover denken maken het soms echt frustrerend. Voor iedereen heel fijne feestdagen en een mooi 2015 waarin iedereen hopelijk een gezinnetje mag worden.
@pkuiper ik denk ook dat ik door ga naar volgend jaar helaas voel me hetzelfde als tijdens voorgaande cyclussen alleen ben ik nu erg moe maar kan ook Door de drukte op mijn week komen . zit op 9dpo mijn NOD is 30/31 december .... stiekem hoop ik op een voor mij alcohol vrije oud en nieuw
@ Asuka, ja daarvoor wel gewoon babydansjes gedaan haha. Veel babydansje plezier. @ bloempje ja hoop van wel natuurlijk, maar we zien het vanzelf wel. @ jezzebel, hoop voor je dat je knallend het jaar uitgasten ingaat natuurlijk met een positieve test. Positief blijven.