Ow ja ik bedoelde morgen.. mocht het namelijk een twijfelgeval zijn kan ik oudjaarsdag nog 1 doen Maar Jezz , je NOD is pas morgen, is het dan niet wat vroeg om te testen gezien je rondes? Of hou jij een andere cyclusduur aan?
Yvjuhxx ik ga ook morgen testen heb ovulatie testen gebruikt ... mijn Lf is 13/14 dagen dus nod is 30/31 december morgen is het precies 2 weken geleden dat ik een smiley had op de digitale van clear blue
Hier een negatieve test maar dat vermoeden had ik al aangezien mijn lichaam mij altijd onwijs in de maling neemt
Hey dames, ik dacht nou die test zal wel weer omo wit zijn, maar of ik slaap nog, of ik zie toch echt een mini streepje.. is er iets wat een test kan beinvloeden? Heb bijv gisteravond babydansje gedaan of ik dacht dat ik mijn eisprong voelde. . misschien dat dat ook voor een streepje zorgt? HELP!!
Nee Asuka hou op hoor! ! Gebeurd toch wel vaker zon vage test en dan de volgende weer omo wit?! Omg ik ben helemaal van mn pafje af, weet niet wat ik moet doen! Haha
Die is echt wel duidelijk! Laat het je partner zien!!! En anders zet je 'm ook nog even in de ovulatie en zwangerschapstesten forum, als je nog meer bevestiging wil. Echt gefeliciteerd, ik ben oprecht blij voor je. Zit hier met n big smile haha.
Ik lees net terug dat PKuiper ook een lichte positieve test had en ook niks was.. mijn partner snapt er geen reet van haha ik ga morgen nog een test doen, is die positief haal ik geljjk zo een die aantal weken aangeeft.. mocht het nou zo zijn, hoe doe ik dat morgen met roken en drinken?! Pffff wat een timing ik heb mijn vrienden gedwongen om bij ons oud en nieuw te vieren omdat ik nog 1x goed los wilde gaan! Hahaha Dankjew voor je enthousiasme Asuka, super lief! Digiknuf!
Ik heb 'm ook nog aan een vriendin laten zien, die zegt ook dat ie echt wel positief is hoor! Die van Pkuiper was iets lichter, deze zie ik meteen. Streepje kwam gewoon binnen de tijd? Hij ziet er nog niet opgedroogd uit. En joh, dat jij nog geduld hebt, ik had allang nu nog een test gedaan. Hihi. En je hebt nog geen bloedbaan met je kindje, je kan nog best een keertje een glaasje nemen, ik zou het zelf alleen niet durven. Joh als je zwanger bent is het maar een kleine moeite om te stoppen met roken. Ik ben een maand geleden gestopt. Heb het in een week afgebouwd naar niets, dat kan jij ook! Knuffff!
Hahahaha die Asuka!! Ik heb hem ook ff op dat forum wat jij zei gezet, ben benieiwd.. ik ga zo toch nog paar andere testen halen heb ik besloten! Maar het zal toch geen nut hebben om met middagurine te doen als de ochtend al zo vaag is?
Als je gewoon even (2 uur) niet drinkt en straks nog een plas doet zou t nog wel kunnen. En ik vind m echt niet zo vaag hoor! Je hebt bij de kruidvat ook een early test. Die is lekker gevoelig. Ik had je een pbtje gestuurd trouwens
Yaaay, volgensmij heb ik minder duidelijke streepjes gezien op de etos testjes op dit forum! Maar ik vind dit soort testjes altijd wel een stuk moeilijker, de kv2v5 is altijd gewoon of streepje, of geen streepje. Haha. wanneer ga je weer een kv2v5 doen? *doet een blij dansje met je* ^^
Morgen ga ik een clear blue doen, met het aantal weken, zat ik te denken.. begin het namelijk nu wel stiekem te hopen
Hallo dames, Graag meld ik mij ook aan 😃 één deze dagen mijn ei, ben druk opzoek 😇 Morgen het roze jaar in 2015 , iedereen er zin in?? 😉 Ik ben trouwens 27
✩ Klein NOD-lijstje! ✩ -Jezzebel88, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5, 31 december -Pkuiper, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2, 4 januari -Yvjuh, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2, Zwanger??? -Asuka 24 jaar, 1e kindje, ronde 2, 10 januari -Sje7, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2, 13 januari -Didi79, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2, ??? -Kinderwens2014, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3, 14 januari ✿ Zwanger! ✿ - Bloempje4 uitgerekend juli 2015 (?)
Je staat er bij Kinderwens2014! Welkom! Gebruik je ovulatie testjes? @Yvjuh: Spannendddd! Ik ben echt zó benieuwd, Doe je ook nog een kv2v5 test? Ik snap dat je begint te hopen! Ik denk dat dat ook echt wel mag!
Haii sorri van het late reageren drukke dagen achter de rug. Mijn ei (slijmdraden sorri) en gevoelige eierstokke en borsten is vandaag of ja het begon vanacht ik werd er wakker van haha en heb gewoon me vriend wakker gemaakt voor een dansje ahaha. Dus ik denk over 12-14 dagen mijn nod hopen dat gelukt is. Xx Jezzebel88 wanneer is jou nod? En asuka wanneer de jouwe? Kuiper ik duim voor je zou mooi begin van het jaar zijn! Wens jullie allemaal een mooi 2015 x