Wij gaan voor onze eerste..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Women, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Hey kinderwens2014 jij ook hier :) welkom

2. kinderwens2014

kinderwens2014 Actief lid

8 nov 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa ik ook hier :D Ook wel leuk om in een groep te kletsen, die voor het eerste geluk gaat!

Ik doe voor het eerst testen indd, zie onder foto. Dacht miss al een knaller gehad te hebben, maar uit advies van andere is dit het nog niet. Dus ik ga vrolijk verder en kijken of er nog één uitknalt ;)

kv2v5?? Kruitvat 2 voor 5 neem ik aan? haha

3. Asuka

Asuka Niet meer actief

Hebben jullie nou allemaal perongeluk Yvjuh's testjes gemist? Wat vinden jullie van Yvjuhs testen? er staan er twee op de vorige pagina's ^^

@Kinderwens: Ja, klopt, dat zijn inderdaad die kruidvat-testjes. :) Ik vind die van maandag best duidelijk, maar zou best nog harder kunnen knallen. Is dit de eerste ronde dat je ovulatie testjes gebruikt?

4. kinderwens2014

8 nov 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt eerste keer ovu testen.. Dus nog even kijken wat ik kan verwachten!

Sorry ik heb niet terug gelezen helemaal. Maar zo te zien is op beide een licht streepje te zien toch?? Zien jullie het ook.. Zwangerschap test zou ik sowieso altijd van clear bleu doen, alleen de normale zeg maar. Die andere is wel prijzig, namelijk 😊
    Spannend hoor, ik ben benieuwd naar je test voor morgen..

5. Asuka

Asuka Niet meer actief

Hihi, ik bedoelde het niet verwijtend hoor kinderwens, sorry! Maar ben er zelf ook helemaal nieuwsgierig naar wat andere mensen van haar testjes vinden. ^^

6. kinderwens2014

8 nov 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee logisch hoor!! Ik vind het ook fijn als meerdere mensen reageren op mijn eigen berichten. Daarom zitten we tenslotte op een forum toch haha

7. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Yvjuh dat ziet er goed uit :)

8. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    Nou dames, kan ik er nog omheen of allemaal maar's verzinnen? Of zal ik nu dan toch maar geloven dat het echt zo is? Jeetje wat is dit snel gegaan! Blijkt dus dat mijn 2e ronde 28 heeft moeten zijn.. raar joh! Snap er helemaal niks meer van haha en dit kom ik dan te weten terwijl ik "gewoon effe voor de zekerheid" test omdat oud en nieiw eraan komt!! En ik maar denken, nee bij mij zal het wel een tijdje duren, ben niet zo hyper vruchtbaar.. volgens mij werkt het echt zo dat als je er niet mee bezig bent het vanzelf komt, want was meer met sint en kerst bezig!
    Nou zet het maar op de NOD Asuka.! Maar als het mag blijf ik jullie hier wel vergezellen hoor :)

Bijgevoegde bestanden:

9. Asuka

Asuka Niet meer actief

Ik zei toch!!!! XD Gefeliciteerddddddd! Ben super blij voor je!!! Een gelukkiger nieuwjaar kan niet! :D geniet er van!!!! :)

10. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    Hahaha dankjewel!! Ja alleen nu kijken hoe ik oud en nieuw door kom.. vriendin gaf al tip van alcoholvrije wijn, dat ga ik doen. Maar de champagne en het roken dan?! Ow ow wat een rare tijd om eracter te komen, maar ook wel beter anders had ik misschien een overdosis alcohol genomen haha

11. Asuka

Asuka Niet meer actief

Er groeit nu gewoon een kindje in je buik! Hihi. Met het roken kan je zeggen dat je last hebt van je keel en/of niet zo lekker bent. Met het champagne las ik in een ander topic een goeie tip. Gewoon aannemen en mee proosten, de meeste mensen zullen het namelijk toch niet opvallen dat je niet uit je glas drinkt. Het zal eerder opvallen als je geen glas in je handen hebt. ^^

12. Asuka

Asuka Niet meer actief

✩ Klein NOD-lijstje! ✩

-Jezzebel88, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5, 31 december
    -Pkuiper, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2, 4 januari
    -Asuka 24 jaar, 1e kindje, ronde 2, 10 januari
    -Sje7, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2, 13 januari
    -Didi79, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2, ???
    -Kinderwens2014, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3, 14 januari

✿ Zwanger! ✿

- Bloempje4 uitgerekend juli 2015
    - YvjuhXx uitgerekend Augustus 2015

13. Asuka

Asuka Niet meer actief

Ga je mee doen met moeders voor moeders trouwens? :)

14. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    Hoorde er laatst over, ga het wel navragen bij HA of iemand hoe dat zit, iemand anders helpen met zo'n klein gebaar wil ik wel!
    Goede tips Asuka! En voor de NOD is het denk ik september.. pfff hoogzwanger in de zomer hoe krijg ik t voor elkaar haha

15. kinderwens2014

8 nov 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    aahhh wat leuk zeg voor je!! Gefeliciteerd!! Zwanger het nieuwe jaar in :D

Als je vanavond een paar slokjes champagne drinkt is dat niet zo heel erg hoor ;) Neem je daarna gewoon een frisje.. Zelfde met roken, als je vanavond een sigaretje rookt ook geen ramp. Dan stop je morgen helemaal!

Eerste keer had ik een cyclus van 38 dagen, tussen door een bedrijfs feestje. Ik had afgesproken met een vriendin dat we zogenaamd kop en munt zouden doen, en dat ik dan moest rijden. Ik had dan ook een wijntje gedronken enzo. Zodat het niet raar zou staan. Maar ik werd voor het feestje ongi hihi dus ik heb er een dik feest van gemaakt ;)

16. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    O wat cool en leuk gedaan! En hoe ging het verder na de rozen op de trap?!!:) gefeliciteerd!

17. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Juulles leuk dat je ernaar vraagt en het hebt onthouden:) Gisteren inderdaad (een week later) opnieuw een echo gehad. We waren zenuwachtig omdat ik sinds vorige week dinsdag af en toe bloedingen had. Vorige week dinsdag en woensdag een rode veeg en verder door de dagen heen bruin/donkerbruin verlies.
    Vorige week bij echo zagen we de vruchtzak en vaag iets onderin. Volgens meting vruchtzak was ik ong 6 weken en 1 dag.
    Nu gisteren:):
    Gisteren heb ik voor het eerst in real life en bij mezelf HARTACTIE van een embryootje gezien!!! Super gaaf. Ik zag een vruchtzak, dooierzak, embryo en een knipperlichtje:)
    Volgens meting embryo en vruchtzak was ik nu ong 6 weken en 4 dagen. Dat viel me beetje tegen. Maar vk zei dat het prima kan en daarbij weet ik mijn cyclus niet. En als ik deze echo vergelijk met die van vorige week zit er zeker groei in:)!

De vk zei dat ze het heel positief vindt en dat we niet beter hadden kunnen wensen voor nu. We hebben een nieuwe afspraak voor een echo staan over twee weken en over vijf weken. Die over vijf weken zou dan de termijnecho zijn!

18. wvw

wvw Fanatiek lid

19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Oeps sorry mensen had helemaal in verkeerde topic gereageerd! Fijne jaarwisseling;)!

19. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yvjuhhh gefeliciteerd :D wauw moooi begin van het nieuwe jaar en wat snel! Wens jouw een mooie zwangerschap en geniet ervan ! En idd sorri ik had de testjes gemist :$ hihi maar was al een streepje te zien! Nu weet je het zeker..
    X

20. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    WoW gefeliciteerd yvjuhhh

Deel Deze Pagina