Haha, nee sorry het berichtje was voor sje bedoeld! Haalde per ongeluk de namen door elkaar oepsieee... @yvjuh ja de intake bij de verloskundige was rond 8 weken en de eerste echo dan maandag gehad. Volgens mij kunnen ze het dan het beste zien. Wat een lieve berichtjes allemaal, doet me echt goed! Ik ga er in ieder geval hard m'n best voor doen, ook voor ons kleintje!
Ja, ik had de 24e mooi cervixslijm. Dus ging er van uit dat mijn NOD iets eerder zou zijn, welgeteld 2 dagen haha. Maar helaas heb ik vandaag ongi krampen, dus ik zal wel morgen ongi worden. En hoe staat het er vandaag voor bij jou?
✩ Klein NOD-lijstje! ✩ -Jezzebel88, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5, 31 december -Pkuiper, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2, 4 januari -Asuka 24 jaar, 1e kindje, ronde 3, 8 februari -Sje7, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2, 13 januari -Didi79, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2, ??? -Kinderwens2014, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3, 14 januari -Hummeltje5, 29 jaar, 1e kindje, ronde X en ronde 7 na miskraam aug. 2013, 12- 19 januari ✿ Zwanger! ✿ - Bloempje4 uitgerekend 30 juli 2015 - YvjuhXx uitgerekend 1 september 2015 - Didi79 uitgerekend 5 september 2015
En bloempje hoe was je echo?? Heb ik niet eens gevraagd sorri En asuka? Heeft het doorgezet? Wel jammer maar op na de volgende ronde. Ik moet nog even wachten we zullen het zien
Jammer Asuka! Maar wel weer een nette cyclus! Kom maar op met de volgende eisprong! Hier een zwaar rot moment.. ik werk in jeugdzorg en mag niet in clientcontact zijn als ik zwanger ben. Ik wilde nog even wachten met vertellen, voor ik zeker weet dat het allemaal goed zit in mn buik. Nou werd ik vandaag gevraagd om zsm te komen werken ivm fout in t rooster, ik dacht prima. Nog geen uur binnen of de spullen vlogen om mijn oren. Toen ben ik gebroken en moest ik het wel vertellen, helaas niet op de leuke, voorbereidde manier, maar op een !@#$&* manier! Morgen gesprek hoe nu verder.. baal echt als een stekker maarja, die regel is niet voor niks en kan t mezelf nooit vergeven als er wat gebeurd.. Vandaag eerst alle kersttroep opgeruimd en huis geboent en toen dit, ben helemaal gsloopt! Morgen dus eerst HA en dan gesprek op werk. Ik hou jullie op de hoogte.
Sow hey das niet zo leuk nieuws. Maar beter dat ze het weten en nee zal ook zeker niet voor niks zijn en vind zo mensen ook niet normaal hoor als ze zo iets doen? Moet er geen politie bij ofzo ? Weet niet hoe het werkt.. En asuka ja ik ook maar ik ga ervan uit dat ik ongi word voel niks bijzonders hahah.
asuka ik hoop dat het gauw voorbij is zodat jullie opnieuw kunnen beginnen! @sje wat lief dat je het vraagt. was heel leuk en bijzonder om te zien. Het was wel kort 15min. Ik had nog wel uren naar de baby willen kijken.. Ik was al op internet aan het kijken om een extra echo te laten maken, maar kost best veel. Misschien eerst maar de 20 weken afwachten hihi. Bah, wat naar yv maar goed dat je het hebt verteld! Ik weet niet bij wat voor organisatie je werkt, maar is het niet zo dat het mogelijk is om te ruilen met iemand van werkplek. Bv iemand naar jouw 'groep' (of hoe het heet waar je werkt) en jij naar die van een ander waar het wat rustiger is en minder agressiviteit. Ik ben benieuwd wat er uit het gesprek komt. Hopelijk weet je dan waar je aan toe bent. In ieder geval heel rot dat het op zo'n moment is gekomen. Dikke knuffel en sterkte! Hou je ons op de hoogte hoe het is gegaan?
Haha ja als het uit de hand loopt moeten we poltie bellen, maar we zijn ook opgeleid om zelf in te grijpen en iemand fysiek te beheersen zeg maar. Dit mag ik dus al helemaal niet doen nu. Ruilen zou echt een super idee zijn, maar dan nog ben je niet risicovrij. Je moet bijvoorbeeld ook opgeroepen kunnen worden om ergens in te grijpen en de agressie kan overal voorkomen.. Het is sinds een aantal jaar dat je direct van de groep moet en eigenlijk geen clientcontact meer mag, maar hier ben je zelf bij (bijvoorbeeld mee lunchen mag niet maar doen sommige toch, het is niet altijd zo agressief). Dit is ingesteld nadat er een collega tot 2x toe in haar buik geschopt is terwijl ze zwanger was. Ik baal dat ik hrt niet meteen gezegd heb, maar ook dat mijn plan niet meer werkt. Tijd voor een nieuw plan. Jullie horen vanavond van me. Bedankt voor de lieve berichten.
Jeetje, dat klinkt heftig!! Ja, het aller belangrijkst is de veiligheid van het kindje. Ik duim voor je dat er iets positiefs uitkomt!
@bloempje ja ik snap dat je uren zou willen kijken hihi zou ik ook willen. Wel mooi dat je het gezien hebt. En je moet even google soms is het wel iets goedkoper de pret echo. @yvjuh ik heb vaker over jeugdzorg gehoord maar niet dat zo erg was in de buik schoppen dan snap ik dat je dit niet meer mag doen! En ik hoop dat je snel iets kan verzinnen zoiets is niet normaal ! Zou er zelf bijna agressief van worden. Ben trouwens sinds 2 3 dagen lichtelijk misselijk zo vlagen maar geloof dat ik het vorige maand ook had :s afwachten maar X
Nou dames, ben bij HA geweest, even gekletst enzo en ik mag die medicatie niet nemen, nouja dan maar dode vingers en tenen naast de symtomen haha. Afspraak gemaakt bij VK voor intake de 20e en 9-2 eerste echo! Gaat nu in ene snel! Op me werk verteld en dingen geregeld. Alleen maar enthousiaste reacties en iedereen voelde het al aan komen haha. Ik ga dus vervangende taken doen, op kantoor tijden ipv onregelmatig werken. Er is genoeg te doen, want vanaf volgende week komen heel veel veranderingen op mijn werk, waaronder verhuizing van alle jongeren. Ik heb er helemaal zin in! Zit samen met 2 andere zwangere collegas dus gezellige boel haha Echt een opluchting dit zeg, heerlijk!! Laat je niet gek maken he sje!
Wat een fijn en goed nieuws yvjuh! Een positieve uitkomst dus.. goed om te horen Spannend zeg de echo! ben heel benieuwd hoe jullie het ervaren hihi. Vervelend sje, maar even goed in de gate houden!
Zo heb weer even bij gelezen jeetje veel gekletst weer ... heb vandaag getest en blanco nu een week over tijd ik wacht nog een week en dan ga ik de dokter bellen ...
Hoi dames, Ik heb de vk gebeld en een afspraak gemaakt voor 29-1, echo en intake tegelijk. Ze was bang dat er, als ik veel eerder zou komen, misschien niets te zien zou zijn ( te vroeg/klein). Toch vanwege de onduidelijke cyclus (6 nov begin laatste menstruatie) en een negatieve test van 23 december en positieve test op 3 en 4 januari. Volgens mijn berekeningen dan ±8 weken (incl. de 2 weken die je cadeau krijgt). Gister per post al wat boekjes ontvangen en aanmeld formulier ingevuld. Moet met 20 weken ook naar gynaecoloog, vanwege de pap4 uitslag bij uitstrijkje en behandeling daarvan. Qua symptomen niet heel veel last, borsten zijn nog wel gevoelig en was woensdagavond even heel misselijk voor het slapengaan en sneller moe. Verder niks... Gelukkig! Leuk om weer bijgelezen te zijn, veel succes allemaal met de babydansje, wachten of testen! Ik duim voor jullie!! Liefs,
@Jezz, Heb je ovulatietesten gedaan? Zou je bijvoorbeeld weer een cyclus van 60 dagen kunnen hebben? Jammer dat je cyclus zo onregelmatig is nog @Didi, Over een paar weken je eerste echo. Spannend! Leuk joh. En hihi je bent in iedere geval nu niet meer 3 weken zwanger. Je had toch een Clear Blue test gedaan met indicator?
Ja ik hou het in de gaten maar denk ongi gewoon. Moet maandag toch even op controle vanwege cyste dan hoor ik t wel of er iets beginnends is te zien of niet haha. En anders gewoon weer een ronde.😆