@ sje, dank je wel Net weer een sensitest gedaan en was lichter dan gister dus ik de k dat mijn ei geweest moet zijn. Kijk maar deze is van gister. En net de lege is ven net
Maar Pkuiper, als je ovulatietestjes doet moet de teststreep wel net zo donker zijn als de controle streep, daarna springt het eitje binnen 24-72 uur geloof ik. Deze testjes zijn allemaal dus nog 'negatief'.
Klopt wat Asuka zegt!! Kijk maar onder naar mijn testen. Foto met 1 teststrip was in de avond op de 2e, volgende dag ochtend ook weer zo'n donkeren en volgende dag was deze weer lichter.. Test nog even door meis!!! Hier vandaag op 8 DPO, net een klein beetje helder rood bloed gezien in mijn inlegkruisje!!!! Ik probeer niet te blij te zijn, maar dat is lastig zeg... Ik ben pas ronde 3 dus ik ging er vanuit dat ik gewoon volgende week zaterdag ongesteld zou worden! Heb ook last van krampjes en steekjes + gevoelige borsten en tepels, maar dit kon ik goed van mij af zetten.. Ik ga ook niet eerder testen dan mijn NOD. Maar nu vind ik het wel spannender worden haha Iemand hier ook al meegemaakt??
Ja klopt idd, vorige maand sprong hij er direct uit, maar had gistermorgen menstruatieachtig gevoel de hele dag, en gisteravond behoorlijk misselijk en raar gevoel in me buik waardoor ik geen eten en drinken meer hoefde, dus miss is het al geweest.
Oo ik hoop wel dat je toch je ei heb benut kuiper. Ik had ook al menstruatie gevoel maar moet het nog niet worden dan is mijn lf te kort. @ kinderwens das een duidelijke ovu test ja hopelijk was dat mini beetje bloed innesteling
Ja ik hoop t ook sje. Maar we wachten af en blijven gewoon babydansjes doen wel. Ik moet het volgens womanlog de 28e worden. Maar als het net als vorige maand gaat kan het wel 5 dagen eerder zijn dus we wachten af Succes
Spannend kinderwens en sje! ik ga voor jullie beiden duimen!! T zou bij kinderwens inderdaad heel goed een innestelingsnloeding kunnen zijn. Ik had rond 8 dpo ook krampen die lichtelijk op menstruatiekrampen leken. Helaas gewoon ongesteld geworden. Maar ik zal hard duimen voor jullie. Hier is de ongesteldheid bijna weer weg
Wat raar Jezz, misschien is het eitje net niet gesprongen en pas later gesprongen? Nouja, genoeg om over te twijfelen. Ik blijf voor je duimen dat er gewoon een kleintje in je buik zit
Jezzebel ik duim ook voor jou! En ja volgens zo app is me lf fase 17 dagen dus moet nog even wachten ben bij de gyn geweest cyste was weg gelukkig mooi verdik slijmvlies te zien dus gewoon ongi over paar dagen
Didi wat spannend!! Zo leuk om daar naar toe te leven, nog maar een paar weekjes hihi! @pkuiper, succes!! Hoop op positieve testen voor alle dames
Hoi allemaal, Ik vind het heel spannend allemaal, en zo benieuwd of alles goed is. Heb nog steeds weinig symptomen, alleen sinds deze ochtend een beetje misselijk, na het eten en douchen, kan ook vermoeidheid zijn??? Ben wel meer moe overdag, mijn collega's zien me vaak geeuwen zo rond half 3. Hahaha Maar we willen het zondag tegen de familie vertellen, dan vieren we de verjaardag van mijn man. Ze zullen wel verrast zijn, al weten ze allemaal wel dat we 'proberen', maar wie verwacht er nou dat het zo snel zou gaan... En na de lange eerste cyclus.... Hopelijk zijn ze genoeg afgeleid, want volgende week maandag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis! Ik wil voor mijn man een boekje bestellen over vader worden en een rompertje erbij met de tekst '50% mama 50% papa' erop. En dat laten uitpakken waar de familie bij is. Mijn zus moeten we kort daarna via Skype inlichten omdat zij in Toronto woont. Voor meerdere dames nu spannende dagen, zet 'm op allemaal. Succes met de babydansjes!
Spannend Didi! Veel plezier met vertellen! Wanneer heb jij afspraak bij VK en echo? En hoe is het met jou Bloempje?? Al een mooi buikje aan het kweken? En hoe voel jij je? Hier alles nog steeds goed. Op werk nu lekker achter de schermen bezig, is eigenlijk best ff lekker zo heerlijk vooral om daar echt zwanger te mogen zijn, thuis moet het nog een beetje in het geheim. Wij gaan dit weekend ook vertellen. Ben dan bijna 8 weken. Ben benieuwd.. wij hebben een fotolijstje in een houder waar je met blokjes de datum kan neerzetten, deze geven mijn verwachte datum aan en in het fotolijstje zit een gedichtje erg leuk geworden. Ben zo benieuwd!! Op werk vertellen is al zo leuk! Vind het ook wel erg spannend aan de andere kant! Succes rest van de dames met ov testjes!!
Ooo superleuk dat jullie de zwangere het gaan vertellen! Spannend en wat leuke ideetjes En nu na de echo toeleven ahha. Hebben jullie veel klachtjes? En yvjuh en didi voelen jullie verder goed
Super lief meiden dat jullie zo duimen hoop het zelf ook maar heb een idee dat mijn lijf weer eens raar doet ... al hoop ik dat dat een oorzaak heeft hahaha anders ga ik wel even de dokter bellen ...
Aaah jezz is je ei misschien toch later gesprongen? Ik hoop dat er niks aan de hand is maar goed dat je de dokter belt laat je het ons weten? Sucses xx digiknuf)
Ah yes ik zie dat mijn handtekening gelukt is haha ik ben nog niet ongesteld gister hele erge krampen hele dag maar denk morgen of vrijdag pas..