Hoi meiden, Ik heb 29 januari een afspraak bij de vk voor intake + echo. Heel benieuwd, zo spannend! Wordt steeds moeier met af en toe een misselijkheidsvlaag, net of mijn maag dan omdraait. Soms slaap ik slecht, dan zitten mijn borsten in de pad en met omdraaien doet mijn buik pijn (banden). Maar is ene nacht beter dan de andere nacht. Zondag de grote dag met de onthulling aan de familie! Zin in.... Groetjes,
Aaah didi super leukk!!!😆😄 is nog even wachten voor de echo haha spannendd.. en leuk die kwaaltjes. En spannend dat je het zondag gaat vertellen laat t ons weten hoe de reacties waren. Hier word het aardig stil hihi
Minder leuk sje7 ... vandaag bij de dokter geweest en bloedonderzoek gehad moet dinsdag terug komen voor de uitslag
@Sje, jammer zeg! Maar wel een mooie ronde! Ronde 3 moet je ei toch duiddlijk te vinden zijn haha @Jezz, ben benieuwd! Waar wordt je bloed allemaal op getest? En op de hoeveelste cyclusdag zit je nu? @Asuka, hoe is het met jou? Wachtende op je eitje? Ga je testen? Wij zouden dit weekend vertellen, maar vriendlief kan niet wachten dus wordt het vanavond ouders, zaterdag broers/zussen en close friends. Zondag shoppen voor de babykamer! Ja klinkt wat vroeg maar we zijn dus nog ons huis aan het verbouwen en zijn nu bezig met een slaapkamer, dus besloten die maar gelijk als babykamer te gebruiken ondertussen voor van alles al aan het inschrijven waarbij je allemaal kadotjes krijgt! Echt een tip dames! Heb de eerste sokjes al binnen, zoooo lieff!!!
Meiden, even niet gereageerd!! Operatie aan mijn pols gehad woensdag!! Erg veel pijn gehad, gaat vandaag iets beter alles met links doen vreselijk Bale sje!! hopelijk gaan deze weken snel voor je! Ben ik ook benieuwd naar jezzebel! hopelijk snel duidelijkheid voor je. Leuk yvjuh ik snap wat je bedoeld heb je al de eerste echo gehad? Hier vandaag NOD en test gedaan verlopig mag ik op roze! donkerder streepje is na 20 min foto genomen.
Hi meiden! ook even niets van me laten horen, beetje druk door de weeks en echt dood op haha! @didi die symptomen komen me heel bekend voor!! Ik slaap soms ook slecht, terwijl ik dan al zo moe ben. Dan ga ik me ook nog irriteren waarom ik niet in slaap val en duurt het allemaal nog langer haha. Wat een leuk idee om het zo aan de familie te vertellen! Ik ben heel benieuwd wat iedereen zegt! @yvjuh wat spannend! Leuk dat jullie al met de babykamer beginnen. Ik heb daar ook super veel zin in haha! Laat je weten hoe iedereen heeft gereageerd? Op relatiegebied gaat het bij ons een stuk beter, alles is wel uitgepraat en sinds begin vd week officieel een huis gekocht, dus helemaal happy! Kunnen er in maart in dus dan met de babykamer beginnen @sje jammer, duurt lang om weer te wachten!! @kinderwens dat betekend dat jullie lekker aan de slag kunnen toch?
Gefeliciteerd kinderwens ! @yvjuhxx op cd 56 .... dinsdag moet ik terug komen ze onderzoeken op schildklier afwijkingen en hormonen. ben benieuwd
Gefeliciteerd Kinderwensss!!! Ik zal je zo lekker roze op de lijst zetten! @Bloempje: Wat tof dat jullie een huis hebben gekocht! En super dat het beter gaat met jullie relatie, heel fijn om te horen. @Jezzebel: Wat duurt dat lang zeg, jeetje. veel suc6 dinsdag! @Yvjuh: Ja, wachten wachten en nog eens wachten. Ik heb (nog) geen testjes gekocht. weet nog niet helemaal zeker wat ik ga doen. Aan de ene kant wil ik wel testen, aan de andere kant vrijen we toch wel frequent. Ik ga nog even nadenken
✩ Klein NOD-lijstje! ✩ -Jezzebel88, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5, 31 december -Pkuiper, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2, 4 januari -Asuka 24 jaar, 1e kindje, ronde 3, 8 februari -Sje7, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2, 13 januari -Hummeltje5, 29 jaar, 1e kindje, ronde X en ronde 7 na miskraam aug. 2013, 12- 19 januari ✿ Zwanger! ✿ - Bloempje4 uitgerekend 30 juli 2015 - YvjuhXx uitgerekend 1 september 2015 - Didi79 uitgerekend 5 september 2015 - Kinderwens2014 uitgerekend 25 september 2015 (klopt dit?)
Ik had net enorme steken in mijn buik ... aaai aaai pijnlijk... Bedankt asuka ... ik hoop ook echt dat ik duidelijkheid krijg dinsdag
Ik duim mee jezzebel. Ik hoop ook snel duidelijkheid, zou ik nu weer eerde gaan menstrueren of zou het nu innesteling kunnen zijn, ik weet t niet. Bij de onzekere periode november bleek ik zwanger geweest te zijn een geen innestelingsbloeding gehad. Ik weet ook niet wat het is en of je het rekent vanaf de dag dat je de laatste keer babydansjes gedaan heb geen idee
Hey ja ik ben laat wakker ik weet het hahah heb alweer de griep. En dankje allemaal ja me ei vinden kan ik wel denk gewoon dat het niet pakt😛 maar meer babydansen doen ahha. Jez ik hoop dat er gewoon niks is niks geks of met je. Asuka je moet mij ook ff op ronde 3 zetten in het lijstje dank je x Kinderwens gefeliciteerd haha Bloempje wat fijn om te horen dat het goed gaat! En super dat je een huis heb gekocht. En ja wachten is lang maar kan niet meer doen dan dat ik vind het stom maja
Didi veel plezier met het vertellen spannend!! En yvjuh idd schattig he die mini dingetjes. Wel leuk dat je vriend niet kan wachten om te vertellen. Een vriendinnetje van mij is 22 weken nu ze stuurt me zoveel fotos van kleertjes zo lief haha
@pkuiper wat vervelend! ik hoop dat er bij jou ook snel duidelijkheid is wanneer je, je eisprong hebt. Ik heb zelf geen innestelingsbloeding gehad. @kinderwens, ik dacht dat het een ovulatietest was.iets te snel gelezen denk ik! shame on me hihi. Heel erg gefeliciteerd! Geniet er lekker van!
@ sje balen zeg weer griep beterschap @ Bloempje, mijn eisprong heb ik waarschijnlijk rond de 9e moeten hebben, ben begonnen met 10-11 en 12 januari liepen de ovutesten minder qua kleur.