@ jezzebel, balen he die onzekere tijd, hoop voor je snel duidelijkheid. Ik zelf weet niet of ik deze maand 23 of 28 dagen aan moet houden. November was ik dus wel in verwachting geweest, maar met de test weet het niks uit had het toen de 19e moete worden 25 en 26 nov positief en 27 bij huisarts geweest en 28 test en bloedtest gehad was negatief helaas. En is dus op 7 dec met menstruatie gekomen wel heel veel menstruatie krampen gehad toen kon ik echt niet zonder aleve. Die dag. Dus 7 dec en 28 dagen verder was 4 januari en ben het de 31 de. Nog geworden 23 dagen dus. Ik denk dat ik er tussenin ga zitten en 26 dagen aanhoud. Ik denk dat ik zaterdag innesteling gehad zou kunnen hebben 2x met toilet een heel peipklein beetje rood gezien een verder niets, en menstruatiekrampjes gevoel en sinds zaterdag eind van de dag nergens last meer van. Wil heel graag testen maar weet dat het denk ik nog iets te vroeg is. Dus probeer het in te houden en miss de 23e toch ff ee test op de dag van me vaders verjaardag.
Hallo dames, ook ik ben even stil geweest, heel druk weekend gehad! Ouders waren laaiend enthousiast, tranen van geluk in overvloed, broers en zussen reageerden meer van he he eindelijk en ij wist het haha. Mijn broer was er heel rustig onder, had ik niet verwacht. Krijg ik midden in de nacht een appje, drong town pas door en hij kreeg geen oog meer dicht haha. Heel gezellig weekens gehad dus. Zondag spullen voor de kamer geshopt, wordt erg gaaf! Beetje stoer strand thema, leuk aan te kleden voor zowel jongen als meid! Vandaag intake VK gehad, leuk! Wordt wel echie zo haha. Blijf het gevoel hebben dat ik niet echt zwanger ben.. heb lage bloeddruk dus mag beetje zoute drop, jeej had ik ak zon trek in! Haha Gefeliciteerd kinderwens! En hoe is het gegaan vandaag jezz?
Aah leuk om te horen yvjuh! Ja nu word het echt he haha. Jezz gelukkig is bloed en urine goed misschien geen ei gehad? Is wel gek zolang overtijd en negatieve test.. sucses bij de gyn. Misschien dat hij er meer kan uithalen. Ik ben weer beter haha😆
Heb een positieve ovulatietest gehad 4 weken geleden .... kan pas over een week naar de gynaecoloog ..
✩ Klein NOD-lijstje! ✩ - Jezzebel88, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5, 31 december - Pkuiper, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2, 26 januari - Asuka 24 jaar, 1e kindje, ronde 3, 4 februari - Sje7, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2, 13 januari ✿ Zwanger! ✿ - Bloempje4 uitgerekend 30 juli 2015 - YvjuhXx uitgerekend 1 september 2015 - Didi79 uitgerekend 5 september 2015 - Kinderwens2014 uitgerekend 25 september 2015 (klopt dit?)
Nou mensen, ik heb mijn eisprong vandaag al, dat betekend dat ik naar een cyclus van 28 dagen ga. Heuj, weer iets minder. Zo maar even fijn bezig zijn. @Pkuiper, ik heb het aangepast op het lijstje, al weet ik het nou niet helemaal zeker of ik het goed heb gedaan. haha. @Sje, moet ik jou niet aanpassen op de lijst? @Jezzebel, bah, ik snap dat je eigenlijk al eerder naar de gyn wil, ik hoop dat de tijd snel gaat voor je. @Yvjuh, wat super leuk om te horen! Leuk man, dat je nu ook 'helemaal los' kunt gaan hihi. Fijn meid! En eetsmakelijk haha. Hoe is het met Kinderwens, Bloempje en Didi?
Hey asuka ja vroeg ik al eerder haha 15 januari was ik ongi geworden. Ronde 3 mijn volgende nod is 19 feb. en veel babydansen wil rose zien haha. Jezz duurt wel lang en stom dat je nog niks weet ook al heb je posi-ovu test gehad. Hoop op duidelijkheid volgende week.
@ Asuka, ik weet het ook niet precies, 23 of toch 28 dagen dus ja hou het gemiddelde maar aan. Komt altijd goed dank je wel
✩ Klein NOD-lijstje! ✩ - Jezzebel88, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5, 31 december - Pkuiper, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2, 26 januari - Asuka 24 jaar, 1e kindje, ronde 3, 4 februari - Sje7, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2, 19 februari ✿ Zwanger! ✿ - Bloempje4 uitgerekend 30 juli 2015 - YvjuhXx uitgerekend 1 september 2015 - Didi79 uitgerekend 5 september 2015 - Kinderwens2014 uitgerekend 25 september 2015 (klopt dit?)
Sorry Sje! Ik kon je berichtje even niet terug vinden wanneer je nieuwe NOD zou zijn, waarschijnlijk overheen gelezen, maar nu staat het er mooi op! @Pkuiper, fijn! Ik ben heel benieuwd. Wij mogen met zn 4e ondertussen ook wel een keer op roze, haha.
@ Asuka vind het idd wel duren ja. Wij willen ook roze, roze en nog eens roze 😀😀😀😀😀
Haha, wat een stelletje ongeduldige kipjes zijn we ook hè, we zijn nog maar net bezig als we heel eerlijk zijn.
Hallo meiden, Hele drukke week gehad, en nog steeds, maar even snel tussendoor. Afgelopen zondag de familie verteld dat we zwanger zijn. Iedereen enorm verrast, duurde even voordat het kwartje viel, ondanks dat ze wisten dat we bezig waren, maar we waren zelf ook enorm verrast dat het nu al raak was. Maar maandag ook nog de sleutel van ons nieuwbouw huis gehad, dus druk met regelen Enzo. Mag niet veel klussen en tillen, dus voel me wel wat schuldig dat ik zo weinig kan doen. Beetje schoonmaken enzo, dus ga maar beginnen met glazen inpakken. Hebben een mooie kleur groen gekozen voor de babykamer. Wil verder nog kijken voor een leuke muursticker. En willen in februari naar de 9-maanden beurs. Dan kijken voor meubeltjes enzo. Volgende week donderdag naar verloskundige voor intake en echo. Zo spannend... Zo benieuwd naar de kleine uk. Succes iedereen... Groetjes Didi
Didi superleuk nieuws! Is ook snel vooral na zo lange cyclus. Is leuk altijd die reacties haha. Asuka dankje wel het staat er goed in. Nog 2 weken wachten op me ei ..
Hoi. Ik zal ook maar weer eens wat laten horen. Heb deze cyclus duidelijk mij ei gevoeld. Zou zaterdag ongesteld moeten worden. Hopen van niet natuurlijk. Haha. Was vanmorgen wel beetje misselijk en wel last van mijn rug. Verder nergens last van.