Wij gaan voor onze eerste..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Women, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asuka

Asuka Niet meer actief

Leuk om te horen waar je mee bezig bent Didi! Leuk dat jullie naar de 9-maanden beurs gaan. Veel plezier alvast! hihi. Kan me voorstellen dat jullie nu druk zijn met jullie huisje. Wel leuk!

wat leuk Imona dat je wat van je laat horen :) Als je ook op het lijstje wil mag dat, heb dan alleen de gegevens nodig :)

Laat je zaterdag weten als je gaat testen? ^^

2. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hoi asuka. Wat wil je weten voor dat lijstje? Ja ga het zaterdag vanzelf zien. Ga pas maandag testen als ik niet ongi wordt

3. bloempje4

bloempje4 Lid

2 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    @asuka hopen dat het deze maand bij jou raak is nu je je eisprong hebt gehad!!
    En bij de rest natuurlijk ook hihi.

@didi leuk dat jullie naar de 9 maandenbeurs gaan. Wil jouw vriend mee? Ik was van plan om samen met me moeder te gaan. Zie het voor me dat mijn vriend om het half uur wilt koffie drinken haha!

Ik was zelf eigenlijk van plan om pas ergens in het voorjaar bezig te gaan met het kamertje, maar jullie zijn al wel erg actief!
    Willen jullie weten wat het wordt?

@pkuiper ik hoop dat je gauw wat meer duidelijkheid hebt in hoe lang je cyclus duurt. Misschien deze maand meer regelmaat? En anders wellicht goed getimed hihi

4. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    @ bloempje

Wat leuk weer even van jou te lezen.
    Hoe gaat het met jou / jullie en de kleine?

Mijn cyclus loopt den ik zoals verwacht, had vorige week zaterdag tot 2x toe klein puntje bloed, erewacht vandaag of anders evt 26e of 28e ongi te worden dus spannend.

Gisteravond met naar bed gaan rond 10en licht roze tot beetje roodachtig dat ik dacht o Ned toch ongi, manlief moest vroege dienst draaien en nu met afvegen tot 2x toe klein beetje oud bruin dus wacht wel af maar geen flauw idee wat dat zou kunnen zijn. (ONZEKERHEID) weer even oftewel spanning.

Zelf zouden wij het niet willen weten wat het wordt zoals wij er nu in staan. En jullie?

5. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    Lijkt me leuk de 9 maanden beurs!! Kijken of ik iemand mee krijg haha!
    Ja wij zijn zo vroeg mrt hrt kamertje mrt een reden. We zoiden zoieso dit kamertje gaan doen (zitten midden in verbouwing) maar dachten agh tis toch ook een mooi babykamertje! Haha
    Ik wil niet weten wat het wordt, de i richting van de kamer lukt al helemaal zo der het te weten. Vind ook leuk wat iedereen denkt. Mijn vriend wilt het wel weten, dus we hebben een probleempje.. wie weet als ik 20 weken ben wil ik het wel weten, we zien het wel..
    Al bezig met namen?! Meisjes naam hebben we wel al een idee. Jongensnaam vind ik zo lastig!! Leuke suggesties voor stoere, niet te lange, liefst Nederlandse naam? :)
    Ben benieuwd welke dames bij het roze mogen komen te staan! Ik ga duimen meiden, want het zou toch geweldig zijn als we deze topic door kunnen als zwangeren :)

6. didi79

didi79 Bekend lid

10 nov 2014
    552
    312
    63
    Vrouw
    West Brabant
    Hoi hoi,

Mijn man wil wel mee naar de 9 maanden beurs, maar vraagt zich wel af of het nuttig is. Misschien toch nog even extra info verzamelen over wat er nou allemaal te zien is.
    Wij hebben ook al meteen een kamertje gekozen wat we gaan inrichten, maar nu alleen nog maar de kleur op de muur (groen). Meubeltjes komt nog wel.
    Wij willen beiden niet weten wat het geslacht zal zijn, en we hebben ook al namen ( die hadden we al voor we zwanger waren)! Ben ook heel benieuwd wat iedereen ervan zal denken, heb nu nog geen tekenen voor een jongen of meisje.
    Een tante van me heeft een lijstje met alle namen in de familie, deze over een tijdje toch maar eens opvragen, zodat we zeker geen dubbelingen krijgen. Ik heb 25 neven en nichten en veel van hen hebben ook al kinderen. Dus dat zijn njogal wa namen die afvallen. Maar volgens mij zitten de namen die we nu hebben gekozen er niet tussen. En er zijn ook nog 2 vriendinnen zwanger, dus hopen dat zij niet dezelfde namen hebben.
    Groetjes Didi

7. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haii leuk om het babynieuws te horen van allemaal! Lekker druk bezig.
    Ik wil het wel weten ik denk een meisje haha
    En het is ook spannend om niet te weten...
    Maar zou zelf wel te nieuwschierig zijn hihi.
    Voor jongensnaam nederlandse vind ik moeilijk dan kom je al snel op korte namen zoals.sven? Pim, liam, milan.
    maar zijn niet typische nl namen.

Moeilijk en veel keus idd.
    Imona ben ook benieuwd hoop op rose
    X

8. Asuka

Asuka Niet meer actief

@Imona: Niet zo heel veel, op het lijstje staat je forum-naam je leeftijd, hoeveelste ronde je bezig bent en wanneer je NOD is (wanneer je (niet) ongesteld moet worden). :)

9. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Imona. 21 jaar. Eisprong was 10-1 nod is 24 jan. 2e ronde

10. Asuka

Asuka Niet meer actief

✩ Klein NOD-lijstje! ✩

- Jezzebel88, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5, 31 december
    - Imona, 21 jaar, 1e kindje, ronde 2, 24 januari
    - Pkuiper, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2, 26 januari
    - Asuka 24 jaar, 1e kindje, ronde 3, 4 februari
    - Sje7, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2, 19 februari

✿ Zwanger! ✿

- Bloempje4 uitgerekend 30 juli 2015
    - YvjuhXx uitgerekend 1 september 2015
    - Didi79 uitgerekend 5 september 2015
    - Kinderwens2014 uitgerekend 25 september 2015

11. Asuka

Asuka Niet meer actief

Heb je vandaag getest Imona?? :) :) Ben benieuwd

12. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Nee. Niet getest maar nog niet ongi. Ik kijkt t aan Tot maandag. Heb ook nergens last van.

13. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Spannend imona !!!
    Hier nog niks. .

14. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    Goedemorgen,

Hoe is het met iedereen?

15. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Goede morgen. Ja nog steeds op het wachtbankje. Nog niet ongi geworden. Ik heb ook nergens last van. We wachten af.

16. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Hey meiden hier even een update van mij ben vandaag bij de gyn geweest en de reden dat ik nog niet ongesteld ben is omdat mijn eitjes niet springen en er zitten nu meerdere. Waarom ze niet springen nog geen idee en daarom moet ik over 3 weken terugkomen bij de fertiliteistarts ze hebben ook een kweek gemaakt voor bmhk een uitstrijkje en een uitgebreid bloed onderzoek.
    We wachten dus weer even af.

17. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    Jeetje jezzebel je houd de spanning er wel in he.

18. didi79

didi79 Bekend lid

10 nov 2014
    552
    312
    63
    Vrouw
    West Brabant
    Hoi Jezzebell, wat een vervelend nieuws, hopelijk snel meer duidelijkheid.

19. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Jup idd girls ... had anders gehoopt

20. Asuka

Asuka Niet meer actief

He wat naar Jezzebel, ik hoop dat het gewoon iets met het ontpillen te maken heeft, op welke manier dan ook, en dat je gewoon binnenkort normale cyclussen hebt.

Imona, ga jij ondertussen al testen?? Ik ben heul benieuwd!

Hoe is het met iedereen verder?

Deel Deze Pagina