Wij gaan voor onze eerste..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Women, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hoi hoi. Ja ik ga van t weekend testen.

2. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    Ik snap niks van mijn lichaam op dit moment, had het of vorig weekend moeten worden of vandaag. Helemaal niets

Zie 2 ovulatietesten en 1 zwangerschapstest

Vorige week ongikrampjes en savonds wat roze rood bij afvegen, snachts 2x beetje put bruin bij afvegen . Vrijdags niks. Zaterdagmiddag oud bruin zondags na onze babydansje echt veel rood, en dacht nu komt het, maandag niks, dinsdag bij het afvegen een klontje oud bruin of Iers weet niet hoe ik het moet noemen sorry voor de details. Daarna helemaal niks meer.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,5 KB
      Weergaven:
      4
  3. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hoi. Nog niet ongesteld maar test is negatief

4. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hoi. Vandaag getest. Helaas negatief. Maar ben toch al 4 dagen over tijd

5. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    @imona je houd het wel spannend zeg :)

6. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    @imona weer je zeker wanneer je je eisprong had ? De ovulatietesten ? Anders misschien een verlaat ei ..

7. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hoi. Ja ik voel mijn eisprong. Was een hele scherpe steek onder in mn buik. Had ik vorige maand ook en toen werd ik 2 weken later ongesteld.

8. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    als ik op mijn baarmoeder druk voel ik pijn tot in mijn vagina aan toe. Komt dat bekend voor bij de zwangeren. Dit heb ik nog niet eerder gehad heel de dag al een zeurders gevoel onder in mijn buik en rug. Veel witte afscheiding en licht gevoelige borsten en steeds beetje hoofdpijn.. als ik over 9 dagen nog niet ongesteld ben ga ik nog een keer een test je doen..

9. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Had ik altijd voor nod werd dan gewoon ongesteld

10. bloempje4

bloempje4 Lid

2 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!
    Het is eindelijk weer weekend haha....

Wat vervelend pkuiper! Maar zou het niet kunnen dat doordat je gestopt bent met de pil je cyclus nu ook anders wordt en je kortere dagen ongesteld bent? Zo lastig te zeggen..
    Misschien het anders even afwachten en over een paar dagen nog een restje wagen?

Imona door de krampen in mijn buik dacht ik dat ik gewoon ongesteld moest worden, maar m'n tepels deden zo'n pijn dat ik bijna niet kon geloven dat het door de menstruatie zou komen. Hou je ons op de hoogte? :)

Wij hebben zo goed als een baby kamer gekocht, mooie gevonden via marktplaats!
    Passen jullie je andere broeken nog meiden? Bij mij begint het nu een beetje pijn te doen.. ik heb nu even weinig keus qua kleding.. om chagrijnig van te worden haha!
    Wij willen wel graag weten wat het wordt, ik denk zelf een meisje. Zo'n voorgevoel heb ik. We weten ook al een naam daarvoor en nu maar afwachten. 13 maart hebben we de 20 weken echo :)

Hoe is het met de rest van de dames?

11. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    He wat vervelend nieuws van Jezzebel en PKuiper!
    En ik ben benieiwd Imona, ga je echt 9 dagen wachten?!
    Ik had menstruatie krampen die ik ook tot aan me vagina voelde, een soort drukkende steek ofzo.. heb ik ook wel eens bij echte menstruatie maar nu was het echt de zwangerschap.
    Met mij gaat alles nog goed, kwaaltjes worden wat minder na een piek gehad te hebben, heb mn voeding naar behoefte moeten aanpassen (6x een beetje eten ipv 3 maaltijden door constante honger, lijkt wel een lintworm!).
    Ik had al snel dat mn broeken strak zaten, dat is nu iets minder maar ik ben echt een stuk opgeblazener. Ik ga snel relaxte broeken svoren ergens!

12. bloempje4

bloempje4 Lid

2 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben je al naar de verloskundige geweest yvjuh?
    Of was bij jou de intake en echo tegelijk?
    Ik heb zelf een fijne broek bij de h&m gevonden.. zit heel fijn en zacht. Plus de prijs is niet verkeerd :)

13. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Haha gaat bij jou alles ook strak zitten bloempje. Ja ik ga echt 9 dagen wachten. Volgend weekend nog maar eens testen. Heb wel het gevoel dat mn onderbuik strak staat. En opgezet is. Ben ook erg moe en humeurig. Borsten zijn aan de zijkanten wat gevoelig. Verder nog geen symptomen. Ben benieuwd. Gaan het zien.

14. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    Ja hoor vaker de H&M.. maar ik kan normaal al niet slagen daar dus ben benieuwd of het nu wel lukt, gaan het gewoon proberen!
    Ik heb mijn 1e afspraak met VK gehad, 9 feb heb ik mn eerste echo :) ontzettend veel zin in, eindelijk bevestiging dat ik het me niet verbeeld haha
    Klinkt allemaal wel beelbelovend Imona!! Ik dacht dat ik een engelen geduld heb (he Asuka?) Maar jij overtreft haha sterkte met wachten!
    Hoe gaat het met jouw ongeduld Asuka?? :)

15. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Wat een rust hier

16. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ja hè imona Hoe gaat het bij jou ?

17. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Was vandaag heel moe. En regelmatig krampen in mijn baarmoeder en snel humeurig. Heb nu ook een vreselijke droge mond..heel vervelend. Ik wacht nog tot zaterdag en dan weer eens testen. Ook veel lucht. Veel scheetjes laten enzo..

18. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Spannend imona klinkt heel positief ..! Ik ben de d a gen aan het tellen totdat ik de uitslagen krijg ... zenuwslopend hoor :(

19. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja dat snap ik. Wat voor uitslagen precies.. dat heb ik gemist.

20. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Heb over 2 weken een afspraak bij een fertiliteistarts ben pas bij de gynaecoloog geweest mijn eitjes springen niet.

Deel Deze Pagina