Wij gaan voor onze eerste..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Women, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Oh.. dat is heel vervelend

2. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ja en ze kunnen ook nog niet precies zeggen waarom.

3. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hopen dat ze daar snel achter komen dan..

4. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey jezz.. geen leuk nieuws en ze weten niet hoe het komt? Nou ze zijn wel eerder gesprongen toch want je wordt ongesteld. Wel gek en stom. Hoop dat gewoon niks ernstig is en met medicijnen springen ze wel.

@imona spannend..

Ik heb het zelfde weer als.iedere maand kramp en pijnlijke iets grotere borsten.me ei is ook geweest nu vroeger als goed is. Dus we zullen zien.

5. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    @sje ja stom hè .... hoop ook op snel duidelijkheid ze hebben eerder wel gesprongen dus weet het ook niet zo goed ...

6. Asuka

Asuka Niet meer actief

Hoi meiden,

Sorry dat ik al even niets hier heb laten horen.

Ik zit vandaag (morgen) op 12 dpo. Ik voel al krampen in mijn buik, borsten trekken ook een beetje en ben snel geïrriteerd, dus mijn ongesteldheid zal er wel aan komen. Als ik maandag toch niet ongesteld ben ga ik testen. Maar heb er weinig vertrouwen in. Op naar de volgende ronde.

7. bloempje4

bloempje4 Lid

2 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stuk rustiger dan normaal hier hihi

Imona dat klinkt wel als symptomen? Welke dag van het weekend ga je testen? Wordt vrijdag ook al gezien als weekend? Haha

Ah wat leuk yvjuh, dat is al bijna! Zo bijzonder om het dan te zien! Ik heb ook een broek van mamalicious, die zit ook erg lekker!
    In plaats van dat ik nu een buik krijg, krijg ik een dikke vetlaag haha..
    Ik heb ook de hele tijd een vieze smaak in m'n mond. Nog nooit zoveel kauwgom en andere snoepjes gegeten..

Ik duim voor je asuka! Maar anders nieuwe ronde, nieuwe kansen:)

8. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Het is inderdaad stil hier bloempje ...
    die vieze smaak is echt een zwangerschaps Kwaaltje .... merkte lokt dat veel zwangere vrouwen ook uit hun mond ruiken. Is een metaal smaak ofzo zeggen ze

Ik blijf voor je duimen asuka !

9. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hoi vandaag getest maar was negatief ben toch al bijna 2 weken over tijd. Nu ook al heel de avond misselijk. En ik ben normaal gek op Zwitsalgeur maar ik wordt nu echt misselijk van die lucht.. mn lijf houd me echt voor de gek. Of de test klopt niet. .

10. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    @imona hoeveelste ronde is dit voor jullie en heb je ovulatietesten gebruikt ?

11. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    Hey meiden, spannende tijd voor een hoop dames hier, ik ga het hier in de gaten houden! :)
    Wat gek Imona, zou toch zeggen dat t duidelijke symptomen zijn!
    Ik moet maandag kijken op een andere werkplek, word overgeplaatst.. Aan de ene kant klinkt de plek heel leuk, maar moet wel alle ontwikkelingen en mn nieuwe team missen.. dubbel gevoel!
    Succes met testen, ik ga duimen voor jullie allemaal!

12. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hoi. Dit is de 2e ronde. Geen ovulatietesten. Maar ik heb mijn eisprong heel duidelijk gevoeld.

13. Asuka

Asuka Niet meer actief

✩ Klein NOD-lijstje! ✩

- Asuka 24 jaar, 1e kindje, ronde 4, 8 Maart
    - Imona, 21 jaar, 1e kindje, ronde 2, 24 januari
    - Jezzebel88, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5, 31 december- fertiliteitsarts
    - Pkuiper, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2, 26 januari
    - Sje7, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2, 19 februari

✿ Zwanger! ✿

- Bloempje4 uitgerekend 30 juli 2015
    - YvjuhXx uitgerekend 1 september 2015
    - Didi79 uitgerekend 5 september 2015
    - Kinderwens2014 uitgerekend 25 september 2015

14. Asuka

Asuka Niet meer actief

Nou, ik ben dus ongesteld geworden. Ik ben er achter dat ik een LF van ongeveer 10 a 11 dagen heb.

15. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    @asuka dat is balen maar als je Lf maar niet korter is dan 10 dagen meestal is het tussen de 12 en de 16 maar 10 is niet abnormaal ofzo

16. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Asuka nee pff lijkt kei snel trouwens. Je hebt wel een regelmatige cylcus vind ik. En is het zeker te weten een ongi..??
    Ik heb zelf ook geen hoop deze maand maja zie het wel. Wil weer rose zien!
    Imona spannend anders even ha bellen of je ei was toch later gesprongen?

17. Asuka

Asuka Niet meer actief

Yeah Sje! Het is nu nog regelmatig inderdaad. Maarja behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst helaasch.

Wel jammer dat jou cyclussen zo lang zijn sje, maar gelukkig ook regelmatig. Misschien snoep je er steeds een dagje van af tot een redelijke cyclus. :) :) Maar het beste zou zijn als je een mooie test hebt aan het eind van de maand. Ben benieuwd!

Yvjuh, heel veel plezier op je nieuwe werkplek. Zal vast even wennen zijn, maar je gaat het daar vast ook leuk hebben! :)
    Hoe voel je je verder?

Doen de zwangere meiden inmiddels mee met MVM?

Hoe gaat het met de rest?

Jezzebel, ik hoop dat jou uitslag straks een positieve uitslag gaat zijn. Misschien dat ze net die laatste push kunnen geven zodat je eitjes springen met een medicijn. :)

18. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey asuka ja vind het zelf ook irritant. Maar ik temp. En die is hoog vanaf dag 18. Heb alleen gespannen en pijnlijke borsten vanaf dag 10. Dat heb ik zoiezo elke maand wel. Ik zie het wel.

hoe is het met de zwangere?

yvjuh wel leuk toch? Is wennen maar is een frisse start!

19. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    @asuka ik hoop het ook ja :) ben er echt wel klaar mee hahah

20. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    @sje, ja ik kijk er ook wel positief tegen aan hoor. Alleen zit ik in mn werk ook precies in een periode van veel verandering (verhuizing, andere doelgroep, nieuwe werkwijze zelf opzetten, geen teamleider meer, ander team) dus een frisse start was ik hard mee bezig, maar dat ga ik nu allemaal missen.. maar denk wel dat ik op die andere werkplek meer rust krijg. Jammer dat het een uur en 20 min reizen is..
    @Asuka en sje. Ja gaat goed nog steeds.. moet zo lachen om al die symptomen.. gister MOEST ik snoep hebben, en ik ben helemaal geen zoetekauw!! Me vent begint t te leren want die is direct naar de benzinepomp gegaan met me hahahahhaha verder heb ik ook echt een lach zwangerschap tot nu toe.. af en toe tranen van t lachen om de stomste dingen. Wel veel moe en af en toe kribbig , maar de leuke dingen maken dat meer dan goed :) heerlijk!
    Morgen kijken op de werkplek en 1e echo!!! Zoooooo spannend!

Deel Deze Pagina