Lekker dat je tot nu toe zo'n zorgeloze zwangerschap heb yvjuh wel laat je echo als je al 10 weken zwanger bent ..
Hey sje, Ik zie in je handtekening dat we gelijk opgaan! In 2e ronde zwanger en nu ruim 10 weken volgens je banner. Mijn uitgerekende datum is 5 september. Vandaag de verzekering ingelicht en kraamzorg aangevraagd. Vanmiddag 2e echo al. Heb op 29 januari de eerste gehad, heel benieuwd en spannend allemaal. Heel veel succes vandaag, benieuwd naar je foto. Ik ben de afgelopen week ziek thuis geweest, griep in combi met de zwangerschap... Ik was vorige week zo misselijk, heb zelfs overgegeven, en dat was tot nu toe nog niet gebeurd. En zooóoo moe! Verschrikkelijk... Ik ga `s avonds rond half 9 naar bed. En omdat ik slecht slaap, kan ik overdag ook lekker slapen. En mijn eten en drinken smaakt me niet echt, dronk altijd liters thee op een dag, maar 1 mok vind ik nu wel genoeg. En als ik niet op tijd eet, wordt ik zoooo misselijk! Hoe is het de andere meiden hier? Groetjes Didi
Heey meiden, zo eerste echo gehad, wat ontzettemd gaaf zeg! 2 armpjes, 2 beentjes, een duidelijk kloppend hartje en 9 weken en 5 dagen oud!! Vind t nog vroeg voor een echo hoor, normaal is het toch met 12 weken? Mja we gaan het nu wel vertellen aan iedereen, niemand kan zn mond meer houden haha. Wat balen didi! Het kan dus altijd nog komen die misselijkheid, owjeej.. en hoe komt het dat jij nog een echo krijgt? Ik pas weer met 20 weken zit te denken om tussendoor een commerciele echo te gaan doen! En hoe zit dat nou met het berekenen.. want nu heb ik een conceptiedatum, wat volgens mn apl niet kan, of ik ben een babydansje vergeten neer te zetten..
@didi balen zeg dat je zo ziek ben ...het heerst enorm helaas op mijn werk zijn er ook veel ziek ... @yvjuh ... Wanneer is jou datum van baby dansje dan en wanneer van de bevruchting ?
@yvjuh, ik had nog een onregelmatige cyclus en mocht dus eerst komen rond de 8e week om vast te stellen wel/niet zwanger, daarna rond 10e week voor termijn bepaling, nu over 4 weken weer controle zonder echo. Is bij onze vk standaard. De 20 wekenecho moet bij de gynaecoloog ivm behandeling baarmoederhals na verdacht uitstrijkje (pap4) in september 2014. Bevalling moet hoogstwaarschijnlijk ook in ziekenhuis bij gynaecoloog. Ik zal zo de nieuwe echofoto uploaden in de groep. Groetjes didi
Haai didi ik ben nog niet zwanger voor zo ver ik weet ik ben in ronde 3 op wachtbankje 19de feb is me nod. Maar mocht het zo zijn deze maand zou ik ook in de tweede ronde zwanger zijn. Wel jammer van je misselijlheid is vervelend maar inderdaad kleine beetjes eten liever 6 keer per dag dan 3 keer grote porties. Yvjuh super om te horen!wat leuk om het te zien haha Zou het ook vertellen je moet het kwijt.
Yvjuh das best wel lang reizen hoor. Maar als het leuk is is het nog te doen. En rust is zeker belangrijk voor je nu op je werk. Ik ben benieuwd ik post hier normaal maar word gek van wachten hihi
@Jezz, als het goed is is 16 dec de bevruchting, 25 nov 1e dag van me laatste menstruatie en babydansje 8 dec en een keer ook ver na de 16e.. Ook aan mn symptomen te zien ben ik een weekje verder.. stom he heb het idee dat mijn berekening meer klopt als die van de echo haha Hierbij de foto van mijn echo (9 weken en 5 dagen dus). Vandaag 10 weken!! En ik ben ziek aan het worden straks dokter bellen wat ik wel en niet in mag nemen want alle bijsluiters zeggen alleen op dr advies..
Hoi dames. Wat een prachtige echo's. Ik ben inmiddels 2.5 weken over tijd. Heb nog niet getest verder. Ik ga het allemaal wel zien. Misschien is het nog wel gewoon ontpillen. Hoewel ik zeker weet dat ik mijn eisprong heb gehad.
Mijn vriend zegt dat mijn buik dikker wordt en mijn borsten gaan pijn doen hele droge huid ook. Morgen nog maar eens testen. En anders bloedtest aanvragen.
Wat een mooie echo yvjuh! Zo bijzonder om alles erop en eraan te zien.. echt lief! Ik herken heel erg wat je zegt.. vorige week moest mijn vriend midden op de dag een kroket voor me halen, terwijl ik daar normaal helemaal niet zo gek op ben hihi.. Imona wat vreemd dat de test nog steeds negatief aangeeft.. ben heel benieuwd! Ik zou anders inderdaaad even de HA contacten. Hier alles goed! Buikje begin nu een beetje te groeien. Ik heb de baby deze week voor het eerst gevoeld.. ik kon het eerst nog geloven, maar het was toch 3 dagen achter elkaar een klein gevoel in me buik. Heel bijzonder, word je helemaal verliefd van!
Wat geweldig bloempje. Mijn test weer negatief snap er niks van. Zal nog wel gewoon ontpillen zijn ofzo..
Het yvjuh paracetemol mag ik ben apotheker assistente 6 max meer niet voor rest veel drinken en stomen onder de douche.x Ik mag op rood vandaag
Helaas ben ik 9 februari toch ongesteld geweest tot afgelopen woensdag snif, en januari 2 x een twijfelachtig moment wel of niet ongesteld. Maat helaas op naar de volgende ronde
hmm... het zou kunnen dat het daardoor iets langer duurt imona, maar toch gek! Vervelend pkuiper! ik hoop dat er voor jou een mooie maand aankomt