Thanks jezzebel en bloempje. Ik hoop ook op snel leuk nieuws, we zien het vanzelf wel. Hoe is het nou met jou jezzebel? En bloempje?
Hier nog steeds geen maandstonden morgen middag naar de gynaecoloog. Nu nog even verder met mijn nachtdienst.
ben benieuwd hoe dat gaat jezz! hier gaat alles goed! heb de baby de afgelopen week een aantal keren gevoeld. heel bijzonder😍 11 maart krijgen we de sleutel van ons huis.. ook veel zin in! hoe is het met de rest?
Spannend hoor jezzebel, Bloempje, gefeliciteerd wat leuk en snel zeg voor jullie huisje. Kan me voorstellen dat het heel bijzonder is.
Hier gaat het goed, ben vandaag Ellen erg emotioneel, geen idee waarom. Denk dag ik eergisteren mijn ei gehad heb. Ik weet t niet. Maar gister was mijn Ovutrst weer iets minder fel dan die dag ervoor. En VOO de rest behoorlijk druk,
Hoi hoi. Hoe is het net iedereen? Hier nog steeds geen ongesteldheid. En negatieve testen. Mag nu wel ongesteld worden. Dan heb ik teint duidelijkheid. Dit is ook niks..
Wat vervelend Imona! duurt inderdaad lang.. ik hoop voor je dat jouw ongesteldheid gauw komt. ben je al bij de ha geweest? Hier nog steeds alles goed! gister bij de negenmaanden beurs geweest. Andere dames er ook nog heen geweest?
Wij zijn vrijdag voor ideeën geweest omdat wij nogal klein behuisd zijn. En ja hebben wel wat gezien en toch een paar kleine dingen meegenomen. En ook gratis artikelen
Hallo dames! Tijd geleden voor mij dat ik geschreven heb. Maar tis rustig op het forum.. denk dat iedereen t druk heeft?! Met mij nog steeds alles goed, vandaag 13 weekjes. Vorige week me zwangerschap wereldweid bekend gemaakt haha maar wel een hele opluchting! begin nu echt last te krijgen van strakke broeken en me 1e bh heb ik achterin me kast kunnen leggen , dus ga maar snel shoppen! Verder vind ik me verbazingwekkend rustig onder deze situatie, ik laat het allemaal op me af komen, terwijl normaal ben ik een co trol freak haha. hoe is het met de rest? En Asuka is ook een tijdje stil al?
Wat leuk yvjuhXx Hier gaat het zijn gangetje, ik ben bij een natuurgenezer geweest, en wat minder leuk nieuws gehoord. Nu met homeopatische middelen kijken of hij dat weer goed krijgt voor we wat sneller zwanger kunnen raken.
Ow dat klinkt niet leuk Pkuiper.. Duimen dat hrt homeopatische zn werk doet! Fijn om eerst homeopatisch te proberen voor je de medische molen in gaat! Sterkte! ik heb mn eerste zwanger broek gekocht hoor, wat een uitvinding! Ik wil niet anders meer haha. Maar er zijn nog maar weinig winkels die positie kleding verkopen, wordt nog lastig.. Iemand leuke tips?
@ yvjuh, Ja dat is idd minder. En homeopatisch is altijd beter idd. Hij zei tegen mij dat mijn schildklier niet tot nauwelijks werkt, en daar heb ik middelen voor gekregen, een is echt vies. En de 26e moet ik terugkomen. Dan wil hij kijken in hoeverre dit evt aanslaat. En ook kijken dat alle antibiotica die ik kreeg als ik blaasontsteking had uit me lichaa, kan krijgen, met homeopatische druppels of pilletjes. Maar hij vond dit eerst nummer een voor onze wens. Om dat evt snel goed te krijgen. En heb ook een lab formulier liggen om bloed te prikken misschien doe ik dat ook nog wel even. Voor de zekerheid.
Wat gaaf zeg yvjuh, Ja zit lekker he hihi. Mij man vond op de negenmaandenbeurs een leuke broek en shirtje haha. En had m gepast en dacht WoW dit zit echt fijn en lekker. Ik merk de laatste maanden dat mijn spijkerbroeken echt strak zitten om mijn middel, en dacht ga ook ff op pad voor broeken met elastiek, maar is niet makkelijk, ik heb wat bredere kuiten en zitten allemaal strak daar. Ben bij prenatal geweest en miss etam. Ik zou het ook niet meer weten idd.
Haha. Ideaal die zwangerschapsbroeken. Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest. Ben nu al 15 weken niet ongesteld geweest. Ben Door verwezen naar de gynaecoloog. Volgende week woensdag een afspraak.
Wat spannend , Heb je verder ook klachten of helemaal niks. Ja zitten lekker haha. Ook al ben ik nog niet zwanger. En mijn ongesteldheid weer voor de 2e x uitblijft. Grrrr en geen klachten niks, vorige week raar verlies gehad wat ik niet kan duiden op ongesteldheid. Miss dat het t wel geweest is maar voor mijn gevoel niet.
@pkuiper nee ik heb helemaal geen klachten. Niks wat kan duiden op een menstruatie of zwangerschap. Ben wel heel benieuwd wat ze gaan doen de 18e
Raar hè, imona Ben idd ook benieuwd, wij gaan maandag naar het kinderwensspreekuur kijken wat voor info het voor ons teweeg brengt. Denk dat ik anders ook een afspraak met de ha maak ook met mijn mans verleden heb ik geen zin tot oktober aan te moeten modderen
Hoi. Ben net terug van de gynaecoloog. Blijkt dus dat ik PCOS heb.. moet nu 10 kilo afvallen en over 3 maanden terug om te kijken hoe mijn eierstokken ontwikkeld zijn. Nu zijn ze vergroot en vervormd. En als er nog geen verandering is dan met medicatie de eisprong opwekken. Mijn vriend moet ook een zaadonderzoek laten doen.. Gaat dus nog wel even duren voor ik kinderen kan krijgen. .