Wij gaan voor onze eerste..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Women, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja Dank je. Ik baal er ook echt heel erg van. Ben gewoon een beetje down. .

2. Asuka

Asuka Niet meer actief

✩ Klein NOD-lijstje! ✩

- Asuka 24 jaar, 1e kindje, ronde 5, 7 April
    - Jezzebel88, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5, 12 april 1e ronde met clomid
    - Pkuiper, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2, 17 april
    - Imona, 21 jaar, 1e kindje, ronde 2, pcos, mmm
    - Sje7, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2, 19 februari

✿ Zwanger! ✿

- Bloempje4 uitgerekend 30 juli 2015
    - YvjuhXx uitgerekend 1 september 2015
    - Didi79 uitgerekend 5 september 2015
    - Kinderwens2014 uitgerekend 25 september 2015

3. Asuka

Asuka Niet meer actief

Hey meiden, ik heb alles even bijgelezen enzo,

Ontzettende leuke echo's! :) Zo leuk om te zien.

Echt balen dat het niet wil vlotten met jullie, Jez en Imona.

Maar Imona, PCOS is niet het einde van de wereld hoor lieverd. *knuffel* Het kan maar zo zijn dat je een paar kilo afvalt, en ineens zwanger bent. :) Komt heus wel goed!!

Hier inmiddels eisprong gehad, en op het wachtbankje. :)

4. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Dank je wel asuka. Ik krijg vandaag de uitslag van de bloedtest. Ben al 4 maanden niet ongesteld geweest. Maar we blijven er voor gaan! Is in 2 weken tijd al 2 kilo af. Komt goed.💪

5. bloempje4

bloempje4 Lid

2 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend nieuws om te lezen imona!
    Proberen positief te blijven, weet dat dat moeilijk is.

Wellicht gaat er de komende drie maanden al wel iets gebeuren. Ik ben benieuwd naar je uitslag!

Ik zie dat er niet meer zoveel gereageerd wordt door iedereen. Zelf was ik het ook een beetje vergeten.. Druk met van alles eigenlijk! En nog steeds erg vermoeid!

6. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hormoon beeld klopt bij pcos. Vrijdag krijg ik bericht over het zaadonderzoek van mijn vriend.

7. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hoe is het met de zwangeren hier?

8. Asuka

Asuka Niet meer actief

Goed man! dat je al 2 kilo bent afgevallen! Ik ben heel benieuwd naar de uitslag van vrijdag. Hou je ons op de hoogte?

Hier ondertussen al weer de gewoonlijke symptomen van een opkomende periode. Krampen, diarree en ik heb mijzelf al betrapt op chagrijnige opmerkingen. helaaassss. Maar ach, we wachten af tot maandag. :)

9. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    Heey dames, met deze zwangeren gaat het wel goed. Redelijk gewend op de nieuwe werkplek. Alle kwaaltjes beginnen af te nemen en die kleine doet t goed voor zover de VK kan voelen en horen. Over anderhalve week de 20 weken echo alweer! Wat gaat het ontzettend hard die tijd!! Ben gelukkig wel lekker aan t genieten maae t mag allemaal wel wat langzamer gaan haha buikje is nu ook mooi zichtbaar, van dik naar duidelijk zwanger haha. Verder blijf jk er verbazingwekkend nuchter onder en heb ik de hart op mn tong, 2 dingen diebik niet gewent ben van mezelf AND I LOVE IT hahahaha
    knap hoor Imona, sterkte komende tijd!
    en Asuka had je gelijk over de periode symptomen?
    Ik hoop snel hier te kletsen met alleen maar zwangeren :)

10. Asuka

Asuka Niet meer actief

Heey Yvjuh, wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat. :)
    De tijd gaat echt heel snel hè? Op de helft al weer man. jeetje. Heel veel plezier bij de 20 weken echo. :)

Ja ik ben zoals gewoonlijk weer ongesteld geworden. Op naar ronde 6. :)

11. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    Hey meiden,

Wat fijn te lezen dat het met de zwangeren goed gaat.

Ik zie idd dat er minder geschreven is, hier gaat het wel.
    Ik ben in februari erachter gekomen dat mijn schildklier niet tot nauwelijks werkte, heb er spul voor gehad en het gaat nu naar mijn mening wel goed, wat dus miss in november de mk wel veroorzaakt kan hebben, en met me darmen liep het ook niet lekker omdat ik van de blaasontsteking regelmatig antibiotica gekregen heb de laatste jaren, en dat icm schildklier werkt t lichaam niet helemaal goed.
    Nu moet ik 21 april weer voor controle en heb er wel een goed gevoel over.

Nu heb ik zelf wel wat twijfels, mijn cyclus was ook helemaal niet goed meer door alles in me lichaam. En hopelijk als het goed mag gaan dit keer moet ik het de 16e worden, maar heb nu al de hele week vlagen misselijkheid, en sinds 2 dagen echt chagrijnig kg dat ik niks kan hebben af op mijn man, en al menstruatie krampen geregeld, nu ben ik bang of mijn ongi komt eerder of loopt nog niet goed ik weet t niet.
    Nu heb ik net een ovulatietest lh er tegenaangegooid, en zag er een 2e streepje opkomen, maar kan je dat vergelijken met een zwanger test omdat dit een lh test is en geen normale ovulatietest is ik weet t niet.

12. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    Hallo dames! Wat een verhaal zeg PKuiper, sterkte! Fijn dat je er wel een goed gevoel over hebt en ik hoop dat je twijfels snel weg worden genomen!
    balen Asuka! Ik ga duimen voor deze ronde!
    ik ben vandaag alweer precies op de helft! Maandag mijn echo gehad, alles is gelukkig goed! Wat een opluchting en wat voel ik me trots. We krijgen een meisje!! Zit nu wel redelijk op een ROZE wolk moet ik zeggen haha
    hoe gaat het met de rest?!

13. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames ik ben lange tijd stil geweest en laatste keer na 39 dagen op 25 maart ongesteld geworde ...maar zou het alang zijn geweest nu en dus dacht doe ff test omdat ik al lang hoge temp heb verder niks...en yep 2 over duidelijke strepen ik ben zwanger en ben aan trillen van ongeloof... :D

14. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Foto van test staat in foto album

15. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    Wauw wat een duidelijke streep, gefeliciteerd Sje!!!! Hou je ons op de hoogte van het verloop?!

16. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey yvjuh dank je wel. Ja doe ik. Ik ben nog in shock haha had niet verwacht nu omdat mijn cyclus lang is. Hoe is het met jou?
    Xx

17. Asuka

Asuka Niet meer actief

Hier ook even; GEFELICITEERD!!! Super!! :) prachtige test ook! :)

18. Asuka

Asuka Niet meer actief

✩ Klein NOD-lijstje! ✩

- Asuka 24 jaar, 1e kindje, ronde 6, 6 mei
    - Jezzebel88, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5, 12 april 1e ronde met clomid
    - Pkuiper, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2, 17 april
    - Imona, 21 jaar, 1e kindje, ronde 2, pcos, mmm

✿ Zwanger! ✿

- Bloempje4 uitgerekend 30 juli 2015
    - YvjuhXx uitgerekend 1 september 2015
    - Didi79 uitgerekend 5 september 2015
    - Kinderwens2014 uitgerekend 25 september 2015
    - Sje7 uitgerekend ?? januari 2016??

19. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Gefeliciteerd sje! Wat een verrassing!

Merk dat laminaat vrienden om mij heen zwanger raken. Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. In juni weer terug naar de gynaecoloog. Gelukkige zwemmen de visjes van mijn vriend wel goed. Dat is dan weer een meevaller

20. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    @Sje, ja gaat prima met ons :) tijd gaat me veels te hard. Durf ook eindelijk met een beetje zekerheid te zeggen dat ik haar voel. Blijf twijfelen of zij het wel is en ik ben heel laat ermee door een dikke placenta aan de voorkant zei ze bij de echo..
    @Asuka, ik ben 9 september uitgerekend.. mijn oude berekende datum staat nog in het lijstje.. hoe is het met jou?

Deel Deze Pagina