Wij gaan voor onze eerste..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Women, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloempje4

bloempje4 Lid

2 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd sje!! Super voor jullie!

@yvjuh wat fijn dat je het kindje voelt.. Zo speciaal om te voelen he. Mijn buik begint flink te groeien en meneertje trappelt er op los haha

2. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    Hey,

Sje gefeliciteerd zeg,

Hier even een update van mij, er is heel veel gebeurd met een lach en een traan.

Inmiddels bij de laatste keer dat ik bij de natuurgenezer was, is mijn schildklier op dit moment goed, mijn darmen waren nog niet helemaal lekker volgens hem, kreeg ook capsules mee met dat de lust er wel veel meer moest zijn zeg maar.
    Ik begon te lachen dacht jaja dus het is nog niet goed bij ons.
    Nu is t van 14 april dat de ronde inging en als t goed is moet mijn NOD 12 mei zijn.
    Alleen in deze ronde is mijn man tijdens de klusperriode er net in LF net uit ziek geworden waardoor ik deze maand de kans echt op 0 acht inmiddels hebben we ook in diezelfde week met een van onze poezen heel veel ellende gehad iets met haar leven en bijna den week antibiotica en pipetjes proberen te geven zelfs in de nacht geregeld hebben wij haar afgelopen maandag in moeten laten slapen ze was net 6 jaar. Ze had iets met haar lever gele ogen en mond. Onze andere poes was gister 5 geworden en wat zijn die dagen dan ontzettend dubbel.

3. bloempje4

bloempje4 Lid

2 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een gebeurtenissen!!
    Ik herken het gedoe met de katten.. Doet veel met je. Ik hoop dat het deze maand iets beter met jullie gaat.

Veel sterkte!

4. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    @ bloempje,

Klopt doet ook veel met je als je een van je katten in moet laten slapen op een jonge leeftijd. Inmiddels heb ik het wel een plek gegeven, en gaat onze andere kat er naar mijn gevoel weer een beetje de oude zijn qua spelen met een balletje in het wild. Ze was een paar weken echt heel rustig.

Hoop dat deze ronde positiever uit mag pakken.

Hoe is het verder met jou bloempje?
    Asuka mijn NOD ligt rond 4 juni en hoeveelste ronde geen idee omdat mijn m
    Cyclus in het begin niet te vertrouwen was, hopelijk nu wel

5. Asuka

Asuka Niet meer actief

✩ Klein NOD-lijstje! ✩

- Asuka 24 jaar, 1e kindje, ronde 6, 7 juni
    - Jezzebel88, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5, 12 april 1e ronde met clomid
    - Pkuiper, 31 jaar, 1e kindje, ronde 2, 17 april
    - Imona, 21 jaar, 1e kindje, ronde 2, pcos, mmm

✿ Zwanger! ✿

- Bloempje4 uitgerekend 30 juli 2015
    - YvjuhXx uitgerekend 9 september 2015
    - Didi79 uitgerekend 5 september 2015
    - Kinderwens2014 uitgerekend 25 september 2015
    - Sje7 uitgerekend ?? januari 2016??

6. Asuka

Asuka Niet meer actief

Oeps, sorry, foutjes. Deze is wel goed.

✩ Klein NOD-lijstje! ✩

- Asuka 24 jaar, 1e kindje, ronde 7, 7 juni
    - Jezzebel88, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5, 12 april 1e ronde met clomid
    - Pkuiper, 31 jaar, 1e kindje, ronde 5?, 4 juni
    - Imona, 21 jaar, 1e kindje, ronde 2, pcos, mmm

✿ Zwanger! ✿

- Sje7 uitgerekend ?? januari 2016??

7. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oo yvjuh mooi om te horen. En ik denk wel dat het je kleintje is wat je voelt hoor! Ze moet alleen harder schoppen.

En imona das minder om te horen ik hoop dat het snel goed komt en jij ook een mooie rose test mag laten zien.

Ik ben op vakantie gegaan even een weekje ontspannen voor de rest voel ik nog niks ja me borsten zijn gevoelig maar als dat het enigste is.

8. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje wel bloempje en kuiper.
    Kuiper wat zielig van je poezen das niet leuk. Wij hebben ook poes gehad daar waren wij ook erg aan gehecht. Is jammer als je zo beestje moet laten inslapen.

9. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    JA helaas is het niet anders, de ene poes die er nu nog is. merken we dat ze nu de ander toch wel mist door aan de deur te krabben snachts en te springen en miauwen. ze heeft nu ook 2 ontstoken ogen, al gaat de een nu toch wel goed naar mijn inziens. maar de andere oog hoop ik toch dat het snel opknapt zeg maar. en dat het over is voor het weekend is.

hoe is het verder met de rest

10. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    Hallo dames!! Hoe is het met jullie? Kunnen er alweer dames op roze? Houden jullie het wachten en testen een beetje vol? En hoe is het met de zwangere dames? We beginnen nu redelijk in de periode te komen dat het zwaarder wordt. Al dames ergens last van of allemaal roze wolken? En krijgen we meisjes of jongens?
    Met mij gaat het goed. Nu 28 weken (meisje) alweer en merk wel dat alles wat zwaarder en vermoeiender wordt. Maar werk nog steeds gewoon zoals ik deed, ik moet alleen oppassen dat ik de andere dagen niet te vol plan. Een hele dag shoppen wordt nu een ochtendje bijvoorbeeld.. Straks op weg naar Den Bosch voor een weekendje weg. Laatste uitje met zn tweetjes :) erg veel zin in maar vraag me ook af wat we allemaal gaan doen.. Normaal was t dagenlang door de stad slenteren enzo, nu moeten we toch ook andere activiteiten verzinnen..
    Hoop dat we ons topic weer een beeje kunnen gaan laten leven! I know, maak me er zelf ook schuldig aan, maar daarom begin ik nu zelf maar eens haha
    Hoor graag jullie verhalen! Fijn weekend.

11. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    @ YvjuhXx,
    wat leuk 28 weken alweer, gaat snel zeg.
    Leuk weekend gehad?

Ik vond zelf ook al dat hier weinig gepost werd/word. Ook heb ik er niet dagelijks tijd voor. Maar probeer zo af en toe even te spieken.

Hier gaat het zijn gangetje, de laatste paar weken redelijk wat meegemaakt, wij hebben contact gelegd met de arts en mijn man moest inzien sperma inleveren en helaas zoals hun het verwoorden te weinig volume en moet nog een keer gedaan worden.
    Vorige week een midweekje weg geweest naar Arcen, en helaas had mijn man wondroos waar ik dus eigenlijk niet op zat te wachten weg te gaan, maar hij wilde met alle geweld gaan, en hebben het wel lekker gehad, helaas het plekje liet heel wat te wensen over was alleen maar klagen erover
    Zelf heb ik vorige week redelijk veel kokhalsneigingen gehad bij het tandenpoetsen en misselijk. Mijn bed was dporgezaky en hadden ze er een topper opgelegd, wat ook niet veel hielp, dus 3 a 4 uur per nacht geslapen dus ook echt bekaf. Vrijdag na dat me man gedouched had ging ik letterlijk over mijn nek van de vislucht. En zaterdag bij thuiskomst snachts tanden gepoetst en er moest wat uit en wilde niet, en gistermiddag kwam alles eruit, en misselijk en nog steeds moe. Maar ik zelf wijdt het aan het slechte slapen.

12. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    He wat vervelend zeg! Een midweekje weg moet juist lekker genieten zijn.. helaas heb je er altijd wel zulke plekken tussen zitten.. Spannend bij de arts, hou je ons op de hoogte?!
    ons weekend is goed bevallen. Omdat hele dagen niet meer haalbaar was lekker rustig aan gedaan, maar toch 3 dagen wat gedaan.
    Ik zei al dat t zwaarder begon te worden.. bandenpijn en harde buiken komen om de hoek kijken helaas. Heb een steunband besteld om in ieder geval me werkdagen door te komen. Ben benieuwd hoelang ik t werken vol hou nog..

13. Asuka

Asuka Niet meer actief

✩ Klein NOD-lijstje! ✩

- Asuka 25 jaar, 1e kindje, ronde 8, 7 juli
    - Jezzebel88, 26 jaar, 1e kindje, ronde ?
    - Pkuiper, 31 jaar, 1e kindje, ronde ?
    - Imona, 21 jaar, 1e kindje, pcos, mmm

✿ Zwanger! ✿

- Sje7 uitgerekend 1 januari 2016

14. Asuka

Asuka Niet meer actief

Jammer dat je je zo naar hebt gevoeld Pkuiper, ben benieuwd of het iets te betekenen had? :) :)

Yvjuh, ik hoop dat je nog en beetje rustig kan gaan werken straks en je niet zoveel last hebt. Misschien dat de steunband uitkomst bied!

15. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    Hey, ja gaat zijn gangetje.
    Nee helaas had het niks te betekenen.
    Wij zijn wel doorgestuurd richting gynaecoloog naar de fertiliteitsarts, omdat mijn man bij de eerste zaad inlevering niet genoeg had, en nu nogmaals in heeft moeten leveren en ik die het ongeloofwaardig vind hoe mijn cyclus is, mogen 16 jullie naar de fertiliteitsarts

16. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, lang afwezig geweest even. Ben inmiddels 27 geworden op 7 juli ahha en gisteren heb ik een pretecho gehad geslachtsbepaling ben alweer 15 weken en 3 dagen...
    Willen jullie weten wat t wordt?

@kuiper ammer om te horen van het weekendje weg en wat je man had. Pff alles in 1ns weer. Eens kijken wat de fertiliteitsarts voor jullie kan doen. Veel sucses

Een.........................BABYBOY!!!!!ahahah ik dacht het al maar iedereen om mij heen zij een meisje maar t was erg duidelijk te zien :D nu kan ik blauw kopen.

17. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    Hey meiden,

Allereerst gefeliciteerd nog Sje7
    Wat leuk dat je al weet wat het wordt, Als je het wil zeggen mag dat natuurlijk je maakt mij wel nieuwsgierig nu.
    Als ik mag gokken denk ik een jongetje.

Hier ook even afwezig geweest, er is een heel hoop op ons af gekomen zeker deze week, dit is een week om gauw te vergeten.
    Allereerst hebben wij maandag onze nieuwe bank geleverd gekregen van begin tot nu nog steeds bezig met het oplossen van klachten die wij hebben ook de bezorgers waren niet netjes met de bank overal tegenaan lopen. en plooien in de bank etc. nu net fotos doorgehaald en afwachten maar weer.

Nu heeft mijn man 7 juli voor de 2e keer zijn kwakkie weggebracht zoals hij het noemt en werd gister op zijn werk gebeld dat het weer niet goed is. Het was ook nog net geen 0 maar ook niet dat ze er wat mee konden. ik snap dat er evt wat info langs mijn man heengegaan is en hopen dat we er morgenmiddag meer van horen. Maar wij zijn nu heel erg emotioneel en kapot hiervan op dit moment, en van wat nu verder en kunnen we wel een kleintje van ons 2 verwelkomen. Hopelijk krijgen we daar morgen onze antwoord op.

Hoe is het met de rest, het is zo stil hier

18. sje7

sje7 Actief lid

16 nov 2014
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ kuiper ik had het onderaan geschreven weet niet of het is aangekomen. Maar het wordt idd een jongetje en dankje wel.

Ik vind het heel jammer om dit te horen dat het niet goed is het is oneerlijk en je wil het zo graag!. Ik hoop dat er nog iets is wat ze kunnen doen en ik gun jullie van harte een kleintje samen.
    Er is veel gebeurd bij je de afgelopen tijd.er komen betere tijden aan echt waar!

Heel veel sucses nog en ik hou iedereen nog op de hoogte.

Xx

19. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

16 okt 2014
    201
    0
    0
    @Sje,
    Ja ik zag het nu je het zegt, leuk zeg gefeliciteerd nogmaals.

Ik hoop ook dat we snel de positieve kant opgaan, want het lijkt wel of het negatieve ons even blijft volgen

20. bloempje4

bloempje4 Lid

2 okt 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Heel lang niets geschreven en net alles even terug gelezen!

Ik ben op 27 juni bevallen van Joshua.. mooiste jongetje van de wereld haha :D
    Hij is 5 weken te vroeg geboren met een spoedkeizersnee. Voelde hem niet meer bewegen. Op controle klopte het hartje nog wel, maar zijn hartslag bleek te hoog. Toen ze alles op de echo bekeken bleek dat hij kleiner was qua groei. Ze hebben er toen voor gekozen hem meteen te halen. Joshua heeft 2,5 in het ziekenhuis gelegen. Heel pittige periode. We waren intens blij met zijn geboorte en dat alles goed is gegaan, maar zo lang in het ziekenhuis is rot. Inmiddels zijn we alweer drie weken heerlijk thuis aan het genieten van ons mannetje.

Hoop dat met jullie ook alles goed gaat!

Pkuiper is er al wat meer nieuws? Vind het heel heftig voor jullie en naar om te lezen. Veel sterkte!!

Deel Deze Pagina