Gefeliciteerd met de geboorte van Joshua! Klinkt inderdaad als een moeilijke periode, maar gelukkig zit je nu lekker thuis te genieten. Ik ben benieuwd hoe mooi het mooiste jongetje van de wereld dan is!
Gefeliciteerd met de geboorte van Joshua!! Wel pittige tijd geweest zo te lezen, fijn dat nu alles goed gaat! ik ben ondertussen alweer bijna 36 weken!! Jeetje het gaat echt heel snel.. ben nu aan t genieten van mn verlof. Eerste week van mn verlof is een beetje aan me voorbij gegaan door t overlijden van mn opa. Heel heftig om dat zo te moeten meemaken in je laatste periode van je zwangerschap.. nu proberen te ontspannen en uit te rusten voor de bevalling.. jammer dat er niet meer dames op roze zijn komen te staan, succes en sterkte allemaal!!
Jeetje Bloempje, Gefeliciteerd met de geboorte van Joshua, Wat was dat even schrikken dan zeg, maar wel blij dat alles goed gegaan is, en dan de periode dat hij 2 en halve week in het zh heeft moeten verblijven kan me voorstellen dat het even pittig was. Hier nog even geen nieuws te melden helaas, wij zijn 1x bij de gyn geweest en ze zei direct tegen ons ik wil jou cyclus controleren en jou doorsturen naar de uroloog. tevens een inwendige echo gehad, maar weet ik veel wat ik kan verwachten en hoe het werkt, geen uitleg of iets. dacht nou ja lekker dan. Vervolgens werden we een andere kamer ingeloodst om een afspraak te maken, dus goed hoever zit je in je cyclus, ik dacht echt even happy van ja dat zit er dit weekend aan te komen. nou dat komt mooi uit we willen je 2x prikken deze cyclus en dan een vervolgafspraak bij de gyn. nou ja ik wacht nog steeds op mijn ms. en inmiddels vorige week maandag een echo gehad inwendig, ze zagen bij of in me eicel wat water van 8 mm, maar kon ook een cyste zijn. dat kunnen ze niet bekijken. Ze zei wel denk wat ik zo kan zien dat je niet zwanger bent, dacht nee dat had ik al door na weet ik hoeveel testen erdoor gejaagd te hebben in die 2 weken tijd.vaag allemaal. maar goed ik ga even overleggen was het antwoord. nou ze kwam terug met een labformulier en een recept voor provera. Na bloedprikken werd ik in de ochtend teruggebeld dat de waarde net onder 1 was, en niet zwanger was, dus dan gelijk beginnen met 7 dagen provera. Nu inmiddels zondag de laatste gehad te hebben nog niks. Nu volgens mijn app moet ik het rond de 14e a 15e augustus worden als het goed is. Dus ik zeg provera heeft niet geholpen. maar de 26e had ik bij de gyn terug moeten komen voor de uitslag van me bloedprikken 2x maar helaas moet ik dat gaan verzetten nu. en afwachten wanneer het zich aankondigd
YvjuXx Allereerst gecondoleerd met je opa, wat triest dat hij het niet meer mee mag maken. Jeetje bijna 36 weken al wat gaat dat snel zeg. Probeer er nog even lekker van te genieten de laatste weekjes voor je het weet heb je een klein wondertje in handen. Heel veel sterkte deze periode, zo dubbel lijkt me dat
Dank jullie wel! Het is heerlijk om nu lekker thuis te zijn? Ik zal kijken of ik een foto kan uploaden.. Zit nu op de ipad. Wat naar yvju, geconcoleerd! Geniet van je laatste weken je buik. Die mis ik nog steeds.. Wat een verhaal zeg pkuiper.. Vind het erg voor jullie dat jullie dit zo moeten meemaken. En dat het dan ook nog zo gaat! Ik ben benieuwd wat er uit de bloeduitslagen komt. Veel sterkte!
Wat een verhalen allemaal leuke maar ook jammer genoeg wat triestere verhalen.@ yvjuh gecondoleerd met je opa is jammer dat hy het net niet mee kan maken meer. Geniet nog van de laatste weken. @ bloempje van harte gefeliciteerd met de geboorte van joshua hele mooie naam trouwens!.en gelukkig dat het goed gekomen is en je thuis bent. Ziekenhuis is niet niks voor zo kleintje en voor jou ook niet. Ik heb vandaag mijn 20 weken echo gehad gelukkig achter de rug. Alles was goed tot zover te zien dan. Het is nog steeds een jongen duidelijk ahha. Ik voel hem nu sinds de 18de week elke dag hy is erg beweegelijk. Groetjes xx
Gecondoleerd Yvjuh. ...... Wat ga jij snel zeg, als een trein. Je lijkt wel door de zwangerschap heen te racen. haha. Voelt voor jij waarschijnlijk onderhand wel anders. Jeetje Pkuiper, wat een verhaal. Het wil echt niet lukken hè? Ik las zojuist ergens dat Jezzebel88 trouwens ook zwanger is.
✩ Klein NOD-lijstje! ✩ - Asuka 25 jaar, 1e kindje, ronde 9, 8 augustus... - Pkuiper, 31 jaar, 1e kindje, ronde ? - Imona, 21 jaar, 1e kindje, pcos, mmm ✿ Zwanger! ✿ - Bloempje4 uitgerekend 30 juli 2015 - YvjuhXx uitgerekend 9 september 2015 - Didi79 uitgerekend 5 september 2015 - Kinderwens2014 uitgerekend 25 september 2015 - Sje7 uitgerekend 1 januari 2016 - Jezzebel88 uitgerekend Maart 2016
Hoi hoi. Ik heb lang niet van me laten horen. Wat een verhalen zeg. Ik ben inmiddels 1x ongesteld geworden. Vorige x bij de gynaecoloog kon ik zijn nek wel omdraaien. Hij vroeg hoe het ging. Nou ik heb best wat pijn gehad. Zo erg dat ik me afvroeg of ik de hap moest Bellen en ik ben niet kleinzerig. Hij vroeg daarna of ik wad afgevallen. Niet dus. Maar daar kom ik zo op. Hij heeft verder niet gekeken of onderzocht. Ben gewoon naar huis gestuurd met de mededeling dat ik eerst af moest vallen. . Afvallen gaat dus gewoon niet. Heb verschillende diëten geprobeerd. Pillen. Shakes. Sporten. Niets helpt. Ik werd er gewoon depressief van. 3x per dag op de weegschaal. Toen heb ik mezelf een halt toe geroepen. Het werd een obsessie. Ik at bijna niets meer en nog niet afvallen. Ik vind het wel goed. Ben gezond. Goede conditie. Alleen wat te zwaar. Ben inmiddels wel 1 x ongesteld geweest in 10 maanden tijd. Als de gynaecoloog me volgende keer geen medicatie geeft, ga ik voor een second opinieonderzoek. De hormonale buien die ik soms heb. Zijn niet normaal. Dan moet iedereen uit mijn buurt blijven. (Eigen veiligheid haha). Moet volgende maand weer terug ben benieuwd. Ben inmiddels wel benoemd tot pleegmoeder van t kindje van mijn beste vriendin. Dat is wel een hele eer. Voel me al wel een paar dagen enorm opgeblazen. Binnenkort maar eens een testje doen. Maar ik verwacht er niks van. Zo dat was mijn klaagzang weer.
@Asuka, echt he, voor mij voelt het ook als een rollercoaster zo snel gaat het, en nog steeds! Nog 10 dagen tot de datum en heb het idee tijd te kort te hebben! Ik heb me nog geen moment verveeld en ik heb ook nog niet echt zoiets van kom nou maar ik ben t zat.. ik geniet nog zo van t gevoel in mn buik en mn dikke buikje hoe zit t met jou, want ik zie als laatste nieuws staan 8 aug met vraagtekens? @Imona, wat een verhaal en wat een nare gynaecoloog zeg! Ik zou inderdaad ook kijken voor een ander als ik jou was.. sterkte!
Hoi allemaal, Het is even geleden dat ik me hier gemeld heb, maar ook hier een geboorte te melden.... Op 20 augustus is met een natuurlijke stuitbevalling ruim 2,5 weken te vroeg onze zoon Gijs geboren. Het was snel en heftig, maar gelukkig geen complicaties. Verder wil ik iedereen feliciteren of succes wensen met de bevalling. Groetjes Didi
Didii van harte gefeliciteerd met je zoon gijs wat leukkk!! Heerlijk om zo kleintje te hebben he. Ik moet nog 17 weken en 2 dagen.. Asuka hoe is het met je??
Wat een nare vent Imona, niet naar hem luisteren hoor, sommige mensen zijn nou eenmaal niet tactisch, daar hebben ze hier op het forum ook wel eens last van, haha. Didi, Gefeliciteerd met de geboorte van Gijs. Geniet er van! Ik ben gewoon maar aan het wachten en wachten en wachten.
✩ Klein NOD-lijstje! ✩ - Asuka 25 jaar, 1e kindje, ronde 10, 27 september - Pkuiper, 31 jaar, 1e kindje, ronde ? - Imona, 21 jaar, 1e kindje, pcos, mmm ✿ Zwanger! ✿ - Bloempje4 uitgerekend 30 juli 2015 - YvjuhXx uitgerekend 9 september 2015 - Didi79 uitgerekend 5 september 2015 - Kinderwens2014 uitgerekend 25 september 2015 - Sje7 uitgerekend 1 januari 2016 - Jezzebel88 uitgerekend Maart 2016 Welkom op de wereld Joshua en Gijs.
Hallo Dames, Nou daar is ze dan!! Zondag 13 september is onze prachtige dochter Amber Joline geboren! Na een vlotte bevalling die liep zoals in de boeken beschreven is het helaas goed mis gegaan met mij. Mijn baarmoeder trok niet samen, waardoor ik teveel bloed verloor (4 liter om precies te zijn.. tja das niet zo best voor een mens hihi ). Dinsdag mochten we naar huis en we genieten nu van elkaar en de rust in de kraamweek. Het gaat super goed met de kleine meid, wat een kanjer! Met mij gaat het ook steeds beter en de borstvoeding gaat ook met stappen vooruit. Hoe is het bij de rest?
Ooow jij ook gefeliciteerd yvjuhh mooie naam welkom amber joline! Dat klinkt wel eng hoor 4 liter! Gelukkig is het goed gekomen. Ondanks sommige horror verhalen ben ik echt van plan om thuis te bevallen in bad . Mocht t echt levensbbedreigend zijn ga ik na het ziekenhuis woon er 10 min vandaan. Ik doe een cursus hypnobirthing. Erg interesant. En asuka wat is dat lang wachten
Hoi hoi. Gefeliciteerd allemaal met de bevallingen en kleine wondertjes. Dinsdag moet ik weer naar de gynaecoloog. Heb om een ander gevraagd. Met een beetje mazzel kan mijn vriend mee. En anders een goeie vriendin die haar mond wel open trekt haha. Hoop dat ik dan eindelijk medicijnen krijg.
Gefeliciteerd meiden! Wat fijn dat alles goed gaat met de kindjes! 4 liter bloed verliezen is niet fijn.. Heerlijk om nu weer thuis te zijn en van elkaar te genieten. Pff de tijd gaat zo snel! Joshua is alweer 4 maanden.. In november moet ik weer beginnen. Totaal geen zin in! Wil helemaal niet weg bij mijn kleine ventje. Imona hoe is je afspraak gegaan? Wat gaaf sje!! Lijkt me zo mooi om thuis te bevallen. Helaas gaat dat bij mij niet meer lukken met keizersnee. Maar het belangrijkste is dat alles goed gaat. Asuka ik duim heel hard voor jullie!
Hoi hoi. Ja. Afspraak ging niet zo goed. Ik moest per se naar de diëtist. Anders krijg ik geen medicatie Schijnt dat het een risico zwangerschap is als je te zwaar bent. Helemaal als het opgewekt wordt. Maar na een goed gesprek met mijn vader ben ik toch maar naar de diëtist gegaan. Nu net een week bezig en al ruim een kilo er af moet in december of januari weer terug naar de gynaecoloog. Dan krijg ik als het goed is wel medicijnen. Nog even volhouden. In de tussentijd maar extra genieten van de zwangerschap van mijn vrienden. Mee gaan naar echo's en steunen als ze het moeilijk hebben. En veel helpen als hun kleine er is. Een van mijn vrienden moet volgende week bevallen. Ben benieuwd. Heb geen dat ze me wakker mogen bellen als ze dat willen. Dan sta ik zo in het ziekenhuis.