Hoi allemaal, Ik was dit topic al stiekem een beetje aan het volgen. Mijn vriend en ik zijn ook bezig voor ons eerste kindje, ik ben 21 jaar en mijn vriend is 30. De datum van mijn laatste menstruatie was 15 September en ik heb een behoorlijke regelmatige cyclus van 28 dagen, mijn ovulatie lag rond de 30 September en mijn NOD op 13 oktober (afgelopen maandag). Nu heb ik gister middag een testje gedaan omdat de menstruatie er nog niet is maar deze gaf een negatief resultaat.. Ik heb wel last van misselijkheid bij niet eten, pijnlijke borsten etc maar ik weet dat dat van alles kan betekenen. Wat betreft leuke apps en sites: Ik heb de app "zwanger&zo" voor apple iPhone gedownload en deze kan ik echt aanraden, gratis en met heel veel handige en leuke weetjes, een tijdlijn, een voedingslijst (wat mag wel, wat niet) en een checklist voor alle benodigheden voor jou en je kleintje.
Maximell, we zitten een beetje in het zelfde schuitje. Of inmiddels al ongesteld geworden? Ik ben gisterenavond wel even een beetje ingestort. Dacht na de negatieve test, valt me nog mee hoe teleurgesteld ik was maar even later toch verdrietig. De eerste keer dat ik moest testen en had toch een beetje hoop. Moet zeggen dat ik stiekem nog wat hoop hem omdat ik nog niet ongesteld ben, nog niet echt voel dat ik dat ga worden en ook wat kwaaltjes hebben die eventueel bij een zwangerschap passen.
lise 186,no "worries", ik ben ook 28! Van mn vrienden ben ik zelfs de eerste, zover ik weet natuurlijk. Ik wacht helaas nog steeds op eerste menstruatie. Of niet natuurlijk...
Hee Lismam, nope nog steeds niet ongesteld en inderdaad precies wat je zegt, ik had er toch wel een klein beetje op gerekend dat ik een plusje zou gaan aantreffen en ik weet nog niet helemaal hoe ik me voel.. gedeeltelijk verdrietig omdat de test inderdaad negatief was maarja toch het feit dat de ongesteldheid nog niet gekomen is maakt me wel hopen.. welke test heb jij gebruikt? Ik denk dat ik nog tot het weekend wacht, en dan nog maar weer een testje ga doen.
Herkenbaar! Het is echt een kriem voor je hersenen dat zwanger worden. Ik denk ook steeds, zoek ik nou naar kwaaltjes of voel ik dit echt.. Enerzijds weet ik heel goed dat in ronde 3 zwanger worden echt snel zou zijn maar dan hoef je te minste niet meer te twijfelen aan vruchtbaarheid enz.. Gewoon duidelijkheid! Hier nog steeds niet ongesteld. Net even nieuwe testjes gehaald en hoop vol te houden tot zaterdag. Als ik dan nog niet ongesteld ben test ik opnieuw. Ik heb een test gedaan van testjezelf. Heb nu bij de apotheek het huismerk en van clearbleu er eentje gehaald. Afwachten maar... Hoop wel dat als ik niet zwanger ben dat ik weer ongesteld wordt en niet dat mijn cyclus toch niet zo mooi is als ik dacht.
Ja precies, ik heb tot nu toe steeds een cyclus van 28 dagen gehad dus dat maakt het extra frustrerend Nou voor ons dan maar wachten tot het weekend, pff het is een hele sport zeg, geduld hebben haha ik hoop het echt heel erg voor je! Succes, laat het ons weten
Wat leuk al die "beginners" Hier ook besloten voor een eerste kindje te proberen. Ik ben 24 jaar en 5 jaar samen, nog niet getrouwd. Juni gestopt met de pil-onttrekkingsbloeding-44-77 and still waiting Wachten duurt zo lang... Frustrerend! Hoe hard je ook je best doet om er niet mee bezig te zijn, het gaat gewoon vanzelf.. Leuke groep die ik vanaf nu ga volgen en meekletsen Succes ladies, hopen op succesverhalen!
Welkom floor90, vervelend he dat wachten! Inderdaad in dit groepje hopen op vele succesverhalen! Maximell al getest? Al ongesteld? Hier allebei nog niet...
Hee Floortje90, ja we zijn hier allemaal ontzettend geduldig hoor haha niet dus! Lismam, nee nog niet ongesteld en ook nog niet getest, hoe verschrikkelijk het ook is probeer ik tot zaterdagochtend te wachten.. en jij? wanneer ga jij testen?
Ik ook! Ik ben achteraf wat optimistisch geweest. Ik had dinsdag mijn 28ste dag. Mijn cyclus was ook 28 dagen maar ik heb ook een cyclus van 31 dagen gehad (dan zou nod vandaag zijn) dus kan heel goed dat ik nog gewoon ongesteld wordt of dus eigenlijk te vroeg getest heb. Ik moest net voor algemeen bloedonderzoek naar de dokter. Helaas stond deze er niet voor open gelijk ook op zwangerschap te testen, jammer haha! Ik voel steeds wat meer onderin mijn buik dus de hoop is al minder maar als ik het zaterdag nog niet ben dan test ik dan weer. Grappig dat wij samen oplopen, ander topic is ook iemand met het zelfde verhaal. Spannend! Ik hoop het ook voor ons!
Ah wat flauw zeg, had ie toch gewoon even kunnen doen hahaha Oh ja, ik hoop dat ie dan toch nog uitblijft, ik heb nu 28-27-28-26 gehad dus ik ben van 28 dagen uitgegaan ook.. maarja ik durf dan toch niet al te veel te hopen, straks heb ik gewoon een gigantische uitschieter van in de 30 dagen maar daar denk ik nog maar niet aan.. eerst zaterdag maar afwachten dan zien we wel weer! Ja inderdaad heel grappig dat we zo priecies gelijk lopen, joh het zou toch leuk zijn!
Hoi Dames, hoe staat het er inmiddels voor. Nog dames rond hun NOD? Maximell al ongesteld? Hoop het niet voor je natuurlijk! Hier de laatste 2 dagen wel hele lichte menstruatie krampjes. Ik heb dat normaal alleen echt veel heftiger en wordt dan vrijwel meteen ongesteld... zegt dus nog niet veel. Tot nu toe kunnen beheersen met testen, morgen ochtend is het zover!
Hier nog steeds niet ongesteld, heb expres nog geen test gekocht anders wist ik zeker dat ik niet tot morgenochtend kon wachten, vriendlief gaat het vanmiddag halen en voor mij is het ook testtijd morgenochtend! hoe gaat het bij jullie, lukt het een beetje om ook nog aan andere dingen te denken?
Hoi dames, Bij mij zijn inmiddels de duiveltjes opgedoken. Op naar ronde 2 Had maar 1x geklust rond eisprong, ronde 2 meer klussen!!
Hoi hoi.wij zijn ook bezig voor de eerste. Ik ben 21. Vriend is 27. Ben zondag gestopt met de pil. Ben benieuwd. Iedereen succes!
Jammer Woman maar nieuwe ronde nieuwe kansen. Spannend Maximell ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken, voor zo goed als dat gaat haha! Tegen liggen hier gewoon in de kast maar morgen ga ik t pas doen! Hoop het zo! Ik denk ook elke keer, yes, nog niet ongesteld maar als ik niet zwanger ben en ook niet ongesteld wordt vind ik het wel wat minder haha! Welkom Imona, hopen dat je cyclus snel op orde is!
Welkom Imona,, leuk dat je ook mee komt praten! Ja Lismam, ik probeer er ook zo weinig mogelijk aan te denken maar wordt wel steeds lastiger, ik probeer ook niet al te veel te hopen omdat, wat je zegt, als de test negatief is de kans dat ik gewoon een langere cyclus heb best groot is en daar zou ik niet bepaald blij mee zijn duimen voor 2 dubbele streepjes