Wij gaan voor onze eerste..

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Women, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje1991

miekje1991 Actief lid

8 aug 2014
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig dat het hier wat actiever is nu:D Wij zitten nu in ronde 5 en het wachten is weer aangebroken. Vorige maand allerlei kwaaltjes gevoeld en ook testen gedaan maar helaas waren deze negatief en werd ik ongesteld. Hopen dat het deze maand echt is en er in juni/juli veel kleintjes geboren worden en we hier foto's kunnen plaatsen;) Succes allemaal!

2. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    Haha wat een spannende verhalen allemaal! Succes met wachten dames! Ik zit nu te wachten op mijn eerste menstruatie, maar stel dat ik een normale cyclus zou hebben zit ik nu rond mijn eisprong, jeej haha kan niet wachten tot ik me cyclus weet! Hou ons op de hoogte!

3. Dita84

Dita84 Niet meer actief

Wat spannend allemaal!

Mag ik mij bij jullie aansluiten? Ik ben op 1 september gestopt met de pil en sindsdien wacht ik op mijn eerste menstruatie. Ik heb twee zwangerschapstesten gedaan, beide helaas negatief. Inmiddels zit ik op dag 51 van mijn eerste cyclus, dus ik hoop dat mijn menstruatie niet al te lang op zich laat wachten.

4. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Te leuk om jullie verhalen te lezen. Ik ben nieuw hier en niet alleen nieuw op het forum, maar ook echt (nog) een leek in de zwangerschap/baby wereld. Moet wel zeggen dat door veel te lezen je snel wijzer wordt. Mag ik me bij jullie aansluiten om mee te kletsen?

5. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Welkom alle nieuwe dames en succes!

Hier weet k niet zo goed of ik nu duidelijkheid heb of juist niet.. ik heb vanmorgen een test gedaan. Ml maar wakker gemaakt want kon mijn plas echt niet meer ophouden. na 2 min ongeveer zag ik een tuurstreepje ontstaan, ml was bang dat ik me verbeelde.. test was af te lezen na 3 minuten met een max van 5 min. Na 5 a 6 minuten werd er een streepje zichtbaar. Niet heel donker maar wel echt zichtbaar... is dit nu zwanger of te laat afgelezen. Heb deze test al eens eerder gedaan en toen bleef hij witter dan wit ook na uren nog... al met al nu twijfel. Durf het absoluut nog niet te geloven.. morgen maar mijn cb test doen denk ik!

6. miekje1991

miekje1991 Actief lid

8 aug 2014
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Lissmam! Ik heb een foutje gemaakt, zitten in ronde 4 i.p.v. 5;)
    Wat vervelend dat sommige zo lang moeten wachten op je menstruatie na t stoppen. Mijn cyclus was direct normaal gelukkig. Nu relaxt weekend; )

7. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Ik heb met een cb test gedaan en ook die zegt zwanger! Kan het nog haast niet bevatten maar ben dol gelukkig! Hoop dat jullie allemaal snel het zelfde mogen ervaren!

8. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

9. maximell

maximell Actief lid

15 okt 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nogmaals gefeliciteerd Lismam, helaas ben ik vannochtend ongesteld geworden :( maar gelukkig blijft mijn cyclus aardig stabiel... Op naar de volgende ronde :D

10. Yvet

Yvet Actief lid

10 sep 2014
    228
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Wij zitten inmiddels in ronde 2, en weer een spannende ronde 2!
    Ik zit vandaag op 9 dpo, gisteren begin van de avond was ik behoorlijk beroerd. Buikpijn, krampen en vervolgens diarree (sorry door de details). Ik heb inmiddels al 7 dagen aaneengesloten pijnlijke borsten en vanaf vandaag gerommel in m'n buik.
    Ik zou zo graag morgen al stiekem een testje doen, ik verwacht mijn NOD volgende week woensdag / donderdag.
    SPANNEND!!!

11. Dita84

Dita84 Niet meer actief

Gefeliciteerd, Lismam!

@ Maximell: een regelmatige cyclus is ook wat waard! Heel veel succes (en plezier ;) ) bij de volgende ronde.

@ Yvet: altijd spannend!

12. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Gefeliciteerd lismam! Lekjer gebieten maar.

Ik heb al ontpillen verschijnselen... hopen dat dat snel over is...

13. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Gefeliciteerd lismam hoeveelste ronde wad dit? Lekker gaan genieten:)
    Ik doe deze maand niet aan ovu testen ik laat alles lekker zijn gang gaan anders maak ik mezelf alleen maar onzeker.

14. sodrro

sodrro Lid

13 sep 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat Lismam!

Afgelopen donderdag ben ik ongesteld geworden, loopt nu wat op zijn einde.

Deze maand gaan we het wat over ons heen laten komen. Geen temperaturen, geen ovulatietesten en dergelijke.
    We gaan gewoon van elkaar genieten.

15. Floortje90

Floortje90 Actief lid

25 sep 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Gefeliciteerd lismam! Altijd gemengde gevoelens met lezen, super voor jou maar enige frustratie voor mijzelf haha.
    Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap mag hebben!

16. YvjuhXx

YvjuhXx Actief lid

3 jul 2011
    105
    0
    16
    Pedagogisch Medewerkster
    Zuid-Holland
    @Lismam: Gefeliciteerd! ! Wauw wat snel, fijn hoor! Geniet ervan en hopelijk een fijne zwangerschap! Hou je ons op de hoogte van al je kwaaltjes en geluksmomentjes? :)

17. Mommytobee

Mommytobee Actief lid

8 sep 2014
    103
    2
    18
    Hoi dames
    Ik ben 24 en 8 jaar samen ook wij gaan voor een eerste wondertje.
    Augustus gestopt met de pil ontrekkingsbloeding 31-32 spannend hè nu in ronde 3!
    Ik slik de vitaminepillen van Etos zwanger worden.
    Verder nog tips?
    @Lismam: gefeliciteerd!!
    Succes iedereen!!!

18. kaatje04

kaatje04 Lid

2 jul 2014
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben samen met mn man eind mei gestopt met de pil. Heb daarbij gelijk foliumzuur geslikt. Na ruim 13 weken was ik nog niet ongesteld geworden, verder helemaal geen kwaaltjes gehad enzo. Bleken we al ruim 14 weken zwanger te zijn!

dus mijn advies is lekker genieten en niet zo druk mee bezig te zijn dan gebeurt er vaak al een wonder.

19. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Bedankt voor alle lieve reacties en felicitaties! We kunnen het inmiddels echt geloven! Ik begrijp heel goed dat jullie dit soms met gemengde gevoelens lezen en dat jullie zelf ook graag positief zouden testen, ik kan niets anders zeggen dan dat ik hoop dat het snel zo mag zijn! Ik heb het enorme geluk gehad dat ik meteen in ronde 2 zwanger ben geworden! Nu hopen dat alles goed blijft gaan! Ik was de eerste ronde héél erg bezig met zwanger worden en de tweede al wat minder erg, dit gaf mij wel iets rust inderdaad! Verder voel ik mij nog prima, af en toe een klein beetje misselijk maar wel oke! Ik moet veel plassen en heb zo nu en dan menstruatie krampjes maar dat was het. Geen gevoelige borsten of iets nog! Gisteren hebben we mijn schoonfamilie het nieuws verteld en vanavond komt mijn gezin eten! Ik maak mijn ouders opa en oma en ze weten echt nog van niks dus ik ben reuze benieuwd! Schoonzusjes, zwagers en schoonouders allemaal dolblij gisteren! Wij vertellen het nu aan onze gezinnen en na de eerste echo als het hartje mag kloppen aan de beste vrienden en mijn oma's. De rest van de wereld moeten nog even wachten tot na de termijn echo! Dames succes weer de aankomende ronde en ik duim voor jullie allemaal!

20. Lismam

Lismam Actief lid

14 okt 2014
    288
    0
    0
    Kaatje04 lees nu pas jou berichtje, wat leuk! Gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina