Hoi hoi allemaal daar ben ik weer, de topic starter Ik zit inmiddels op het wachtbankje.... Ik had deze maand duidelijk vruchtbaar slijm, 2 dagen ervoor geklust,dus om de 2 a 3 dagen klussen en 3e dag van mijn vruchtbaar slijm ook geklust en daarna nog een keer maar die laatste gwn voor de lol mijn eitje zal wel al geweest zijn Ik hoop dat het raak zal zijn....
Wat spannend allemaal! Wij gaan ook voor de eerste. Zitten nu in ronde 5. Als ik van mijn laatste cyclus uitga ben ik 3 dagen overtijd, als ik van mijn langste uitga zit ik 2 dagen voor nod. Ik wou dit weekend testen, maar mijn vriend heeft per ongeluk ovulatietesten gekocht in plaats van een zangerschapstest.. Haha Mannen..
Hoi, ik zit in me 2e ronde. Moet volgende week vrijdag ongesteld worden. (als dat tenminste om de 29 dagen komt) Me vorige ongesteldheid was na 29 dagen. Dus hoop nu ook weer. (of eigenlijk niet natuurlijk haha) Hebben jullie ook elke keer dat het zo lang duurt voordat je weer ongesteld moet worden? Ik kan dan niet wachten, omdat ik wil weten of ik al zwanger ben. Heb nu geen klachten ofzo. Wel moeie benen.
Hallo allemaal, Weer spannende momente voor velen. Ik heb een gekke vraag. Ik zit dus op het wachtbankje voor mijn 1e echte menstruatie, maar we hebben gewoon onveilig geklust. Nou weet ik dat de 1e lang op zich kan laten wachten. Ik zit nu op dag 36 van mijn cyclus. Nou snap ik waarom ze zeggen een 1e cyclus af te wachten want ik zit nu echt me af te vragen duurd het gewoon zo lang of zou ik zwanger kunnen zijn? Meer vrouwen dit probleem gehad? En wanneer hebben jullie dan een zwangerschapstest gedaan? Ik denk niet dat ik zwanger ben als ik naar mijn lichaam luister maar wil het wel op tijd weten als t wel zo is haha nou ben benieuwd naar jullie ervaringen met deze onzekerheid Owja en hoe zit dat met die banners, als mijn menstruatie er is moet ik dan een nieuwe maken want hij blijft netjes door tellen..?
De 14e zou ik mijn periode moeten hebben. Hopen dat ir weg blijft. Ben wel al paar dafen misselijk op en af. Moe krampjes in mn buik en moeie benen.. heb ook niet zo veel afscheiding als normaal. . Hopen maar...
Hey, ik moet ook de 14e ongi worden. Hoop natuurlijk van niet. Maar ja, kan ook zijn dat ik later ongi wordt. Want ben pas 2 maanden gestopt met de pil. Werd 29 dagen erna ongesteld. Hoop nu weer om de 29 dagen. (want dat was ik voordat ik de pil slikte ook, je kon er de klok op gelijk zetten) Ik zit nu te wachten. Maar dat is zo vervelend. Want stel ik wordt de 14e of 15e niet ongesteld. Dan kan het natuurlijk ook zijn, dat ik bijv. pas dinsdag ongi wordt. Omdat ik me cyclus nog niet helemaal goed ken na het stoppen van de pil. Heb wel moeie benen, en gisteravond en eergisteravond beetje weeig gevoel in me buik. Had eerst trek, maar een half uur later niet meer, toen kwam dat weeeige gevoel. Heel raar. Maar ja, het hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ik zwanger ben.
Hoi meiden, Ook mijn vriend en ik (28) gaan voor een eerste kindje, ben eind juli gestopt met de pil, we zitten nu in ronde 3, de eerste menstruatie hebben we nl even afgewacht. Gelukkig werd ik gelijk ongi. Ik zit nu 3 dagen voor nod. Gister licht positief getest maar ben bang dat het een indroger was omdat de test van vanmorgen wit bleef Wat grappig dat we allemaal in het zelfde schuitje zitten, ik hoop op mooie knaltesten bij iedereen!! Succes en klus ze
Hoi, wij zijn vanaf begin juli gestart voor ons eerste kindje. Ik ben in juli gestopt met de nuvaring, en pas afgelopen week voor het eerst ongesteld geworden (na ruim 100 dagen), na 17 jaar anticonceptie. Was ook bij huisarts geweest, maar zij adviseerde nog even te wachten met maatregelen om cyclus op te wekken, dit i.v.m. behandeling bij gynaecoloog na verontrustend uitstrijkje bij bevolkingsonderzoek (pap 4). In het verleden ook chlamydia gehad, niet duidelijk of er schade/verklevingen zijn. Nu cyclus afwachten, en wil ook ovulatietest proberen. Succes allemaal.
Ja leuk he. Vind wel leuk om al die verhalen te lezen.. nou ik hing net boven de wc pot. Bijna over gegeven. Kon het net binnen houden. Heb volgens mij niks raars gegeten net eeb frietje maar bij se eerste hap van de kaassoufflé werd ik al misselijk. . Normaal ben ik gek op kaassoufflé. Nu ik het er over heb weer misselijk. ..
Ik ben eind juni gestopt met de pil, en ook wij gaan voor ons eerste kindje. Ik ben nu 29 jaar. Spannend he voor iedereen!
Spannend allemaal! Het wachten duurt toch wel erg lang! Wij hebben ook geklust afgelopen week en nu maar weer wachten. @imona klinkt wel verdacht? Wie weet... Goed in de gaten houden. Ik herken de extra pijn klachten na het stoppen met de pil. Ik heb nu de met vlagen nogal kramp dat nogal lijkt op menstruatiekramp.. Maar ik moet over 1,5 week pas ongesteld worden.
Hier nog eens wat van me laten horen Hier zitten we nu op dag 39 hopelijk word ik of gauw ongesteld of hebben we ander nieuws aangezien het schommelt weet ik het niet. Hoe gaat het met de andere dames hier nog meer in afwachting net als mij?
Met andere woorden, je wilt het best wel een testje wagen? Ik zit nog aan het begin van mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil. Heb een cyclus van 28 dagen aangehouden (ik heb echt geen idee), en mocht ik na 28 dagen niet ongi worden, ga ik zeker testen. Ik denk niet dat ik in die onzekerheid zou kunnen blijven zitten. Wat een geduld heb jij. Ben benieuwd wat je gaat doen.
@Asuka. Bedankt voor je reactie. Ja ik heb best wel geduld van mezelf en wetende dat het bij sommige vrouwen wel 100 dagen duurt en ik wel de verwachting had dat mijn cyclus niet regelmatig zou zijn gelijk, denk ik ook niet dat het raak is. Ik heb wel ontzettende hoofdpijn vandaag en dat was bij een vriendin van mij de enige teken dat ze zwanger was. Begin nu wel weer onzeker te worden. Denk dat ik vandeweek toch een testje ga doen, dan heb ik in ieder geval zekerheid.. maar mocht deze negatief zijn en menstruatie blijft uit, wanneer ga ik dan weer testen haha pfff wat doet een kinderwens veel met je zeg! Ik hou jullie op de hoogte. Ben benieuwd naar jouw gevolg asuka!
@Yvjuh, Haha ja vreselijk he? je staat er ineens mee op en je gaat er mee naar bed. Ik denk dat ik persoonlijk dan eens in de tijd weer een testje doe, als dan de menstruatie weer twee weken uit blijft, weer een testje, en gewoon op niets proberen te rekenen (makkelijker gezegd dan gedaan). Ik ga er ook ergens niet van uit dat ik gelijk een normale cyclus heb, al zou ik dat wel heel graag willen. Ik ben daarnaast wat breder dan anderen, dus maak me ook zorgen over pcos, maarja, maak me overal ineens zorgen over. haha. Ik ben echt benieuwd naar je test Yvjuh!
Ik heb in de 4 maanden wachten op mijn eerste menstruatie 4 keer een test gedaan, vanwege de uitblijvende menstruatie en hoopvolle signalen! Maar helaas... Na ruim 100 dagen dan eindelijk de eerste menstruatie vorige week, nu hopen op stabiele cyclus.
Goedenavond allemaal, Ook hier weer even een berichtje van mij. Tussen eind oktober en nu allemaal vage klachten. Waarvan ik denk dat het ontpillen zou kunnen zijn aangezien ik geen last heb van mijn borsten. Heb sinds 31 oktober last van me buik met wat steekjes zo nu en dan vandaag dan niet, misselijk, hoofdpijn af en toe duizelig. Een broek die ik al een paar dagen aan heb wat nog steeds strak zit, wat normaal de volgende dag al goed zit. En ben nog steeds hetzelfde gewicht. Wij zijn 17 oktober gestopt met de pil om voor een spruit te gaan klussen. O,ja vergat nog wat, het weekend had ik ook veel slijm en zondag met een heel klein vlekje roodachtig
Hoi hoi Ik zit nu ook op het wachtbankje.. Poe lang wachten is vervelend Ach ja we moeten geduld hebben Wat zijn jullie symptomen , als jullie die hebben! Voor degene die op het wachtbankje zit!! Na de eisprong : Soms misselijk of duiizilg Lichte steekjes en prikkeltjes in me buik (zijn nu over) Drukgevoel vagina Koud/rillingen Beetje gevoelige tepels
@Asuka & Didi. Ja tis echt een mindfuck haha vooral die zorgen om waarschijnlijk niks.. zou ook zo graag me 1e menstruatie willen hebben, gewoon om te weten dat het allemaal wel werkt en een beetje zicht te hebben op mn cyclus. Ik heb vanochtend toch een testje gedaan en die was duidelijk negatief bedankt voor de tip Didi dat ga ik ook doen! 100 dagen in onzelerheid, hoe sla je jezelf daar doorheen? Kan je tips goed gebruiken