De eerste menstruatie kan inderdaad echt een ramp zijn.. Ik heb ontzettend veel geluk dat die van mij 'netjes' na 30 dagen kwam, deze maand zijn ik en vriendlief er niet zo heel erg mee bezig geweest, we hadden het druk met vakantie plannen en op vakantie gaan haha dat we gewoon lekker van elkaar hebben genoten, keek ik op mn agenda en is mn nod zondag.. word ik toch weer nerveus en giechelig, heb niet echt symptomen alleen veel rugpijn (wat 10000 andere dingen kan betekenen) en sinds een paar dagen total geen puisten (die heftig aanwezig waren sinds het stoppen van de pil..) We wachten het af!! hoop in ieder geval op veel plusjes/dubbele streepjes deze maand!!!
Hey Wel appart dat je precies hetzelfde hebt Hoeveel dagen zit je nu voor je NOD ? Heb jij de symptomen nog steeds of zijn ze wel over Ik kan trouwens ook helemaal niet meer terug slapen als ik eenmaal wakker ben En gister had ik opeens op mijn been soort can blauwe plek pijn gevoel mr je ziet niks, beetje brandend gevoel als ik er al alleen maar over wrijf?! Heel vreemd... Is dat zenuw pijn ofso
Het is gewoon afwachten, we hebben nog extra zorgen gehad na pap4 uitslag na uitstrijkje bij bevolkingsonderzoek. Gelukkig veel steun bij vriendinnen en mijn man. Maar er spookt vanalles door je hoofd, over onvruchtbaarheid en kanker etc. Na behandeling en gesprek met gynaecoloog nu opgelucht dat de afwijkende cellen zijn weggehaald en we weer groen licht hebben om te klussen. Moeten nog wel een aantal controle uitstrijkjes laten maken (6mnd, 1jr en 2jr na lisexcisie), dus blijft wel spannend, maar niks hoeft zwangerschap in de weg te staan. Dit alles kan er ook mee te maken hebben gehad dat het zo lang duurde, volgens de huisarts. Tips: proberen er niet te veel mee bezig te zijn. Heb regelmatig gelezen op forum over lang wachten op menstruatie. Het komt toch nog best veel voor, dat je lijf tijd nodig heeft om het zelf te gaan doen. Bij twijfel gewoon testen, maar ook alleen als je echt symptomen hebt, anders krijg je nog meer teleurstellingen te verwerken. Vergelijk niet te veel met anderen, iedereen is anders. Praat erover, me je partner of vriendinnen of familie. Er zijn meer mensen met dezelfde klachten/ervaringen. Succes
Aaw, jammer dat ie negatief was, maar dan weet je dat in iedere geval zeker voor nu! En hoe sla je jezelf daar door heen, ja jeetje, niet? Gewoon afwachten is alles wat je kan doen, probeer er niet al te veel mee bezig te zijn, ga leuke dingetjes doen, zoals een bordspelletje met je partner, en praat zoals didi al zei over met je vriend als je dat wat rustiger maakt. Het komt uiteindelijk vanzelf wel Wedde, je bent vast binnenkort wel zwanger of ongesteld. Kan je n feestje vieren. Digiknuf! maak je maar niet teveel zorgen!
@ woman Ik heb morgen mijn nod. Normaal ben ik altijd misselijk voor ik ongi moet worden.. nu helemaal niks. Ook weinig afscheiding. Als k vokgende week maandag nog niet ongi ben fa ik testen
Oke nou spannend Ik zit vandaag op dag 28 Maar mijn cyclus is laatste 2 maanden 32 dagen Dus k moet denk nog 4 dagen Vandaag rare kramp gehad lichte steekjes of drukgevoel linksonderin Mijn buik was gister zo opgezet, voelde echt dat k zo een dikke buik had, opgeblazen gevoel
Hi dames! Ook wij gaan voor onze eerste.. Ik heb afgelopen zondag mijn ei gehad en ook flink geklust (had een bijna positieve test id ochtend en 's avonds verloos ik wat lichtroze afscheiding - ovulatiebloeding).. Heb maandag en dinsdag erg veel last gehad van menstruatie achtig gevoel na m'n ei en gisteren dik wit/lichtgeel achtig slijm verloren... Nu lijkt alles weer heel normaal, behalve het gevoel hebbende dat er iedere keer iets vloeit beneden (wat niet zo is).. Ben net gestopt met de pil en dit is ronde nummer 1. . Alles is dus erg spannend voor me nu en let op ieder verandering in mijn lichaam
Welkom Monic, Ik herken het verhaal wel een beetje van jou. Ook ik ben net gestopt mijn eerste echte menstruatie is als het goed is 19 september wat ik natuurlijk niet hoop. Maar dan is de cyclus gelijk rond de 28 dagen ben benieuwd. Succes met klussen
Spannend Imona! Last van iets of dat niet? 5DPO en heb last van steekjes linksonderin mijn buik (op 1 wijsvinger afstand van de navel) die echt voel bij iedere ademhaling.. Vraag me af of dat ergens mee te maken heeft, maar we gaan het zien.. Zucht!
Steeds kleine beetjes plassen Af en tie steken rechts onder In mn buik Soms misselijk. Soms hoofdpijn Helemaal niet het gevoel dat ik ongi miet worden Hele sterke geur en gehoor Veel trek in melj producten. En sinds vandaag veel witte afscheiding. Ij durf het eigenlijk niet te hopen..
Ook heel erg rommeldende darmen. En heb het idee daf mn haar voller is ( nog voller kan haast niet. Haha) en meer glanst
Zo dat zijn duidelijke symptomen! Nu ook hopen op een positieve test!! Ik heb zojuist, op 5DPO, echt een klodder rekbare slijm gehad! Zo rekbaar heb ik volgens mij nog nooit gehad!
Dat zijn inderdaad echt hele duidelijke symptomen! Ik duim voor je!! @Wannabmom, jaa ik ga zondag testen als ik niet ongi wordt uiteraard!! Ben er niet zo heel erg happig op deze maand.. hebben wel fors geklust maar verder niet bewust mee bezig geweest.. ook heb ik niet echt symptomen anders dan behoorlijke rugpijn en duizeligheid maar ben net 'griep-af' dus dat kan daar ook mee te maken hebben... we zullen het zien
@Didi, jeetje heftig zeg, maar wat fijn dat het nu goed is! Bedankt voor je tips! Helaas hebben wij beloofd het stil te houden dat we gestopt zijn met de pil om een verrassingselement op te bouwen, dus kan er niet echt over praten met anderen dan m'n vriend en die snapt er niks van al die hormonen en cyclussen haha daarom vind ik dit forum erg fijn! @Asuka, jij ook bedankt voor je leuke reactie! Het komt ook wel goed en het gekke is dat we helemaal geen haast hebben, maar toch ben ik er dan zo mee bezig haha Waar staan jullie nu in jullie cyclus?