Ik zou als de menstruatie uitblijft ook iedere maand een testje doen. Wachten duurt dan zolang voordat je ongesteld wordt.. Ik moet zelf volgende week ongesteld worden, maar heb zo'n gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Ben sinds gisteren nogal misselijk.. Na mijn rondje AH vanmiddag was ik blij dat ik weer buiten stond. Ook nagal gevoelige tepels en krampjes in m'n buik. Vind het zo lastig dat ik er niet met andere over kan praten! Nog even wachten tot volgende week vrijdag en dan een testje doen denk ik!
Goedemorgen dames, Hier weer even een berichtje van mij, sorry dat ik op dit moment niet zo zeer actief post maar ben nogal druk op het moment. Heb net een tijdelijke baan gehad waar ik 5 november begonnen was tot ongeveer 4 weken, maar helaas was het werk gister al klaar. En ben ik weer werkloos helaas. Nu ga ik volgende week ook niet zo zeer actief zoeken naar werk. Zoals een aantal van jullie weten wonen wij in een 2 kamer appartement en de drang naar een kleine spruit wel heel erg geworden is, en het appartement nu 2 jaar te koop staat. Hebben wij nu besloten om van de gangkast en de ruimte in de slaapkamer weer als vanouds te maken door middel van een inloopkast zodat we ruimte krijgen voor een bedje en commode. En eindelijk gaat dat nu gebeuren. morgen gaan mijn vader en man de muur van de slaapkamer breken en onze kledingkast erin zetten, vervolgens gaan ze maandag verder klussen met een klusser zodat dat nu gerealiseerd wordt. volgens mijn pa kan het met een dag klaar zijn op hoop van zegen. En zal de komende week ook iets minder actief posten, door dat er geklust gaat worden in huis. en zodra dat voorbij is heb ik wat meer tijd en zal ik zelf ook meer posten maar lees zo af en toe wel mee sorry daarvoor. Tevens zijn wij in oktober gestopt met de pil zoals jullie weten, en je kan de eerste geen menstruatie noemen , maar zo heftig als dat vroeger was voelde het als de echte menstruatie van vroeger. Wij hebben ook flink geklust afgelopen maand voor een spruit. En had al vrijwel klachten, maar kan net zo goed ontpillen zijn. o.a. misselijk, rare buikpijn wat ik nooit gevoeld had af en toe met steekjes links of rechts onder. duizelig, rugpijn heb ik altijd wel maar zo af en toe echt flink onderin. hoofdpijn. koude rillingen. Tevens had ik gisteren iets wat ik niet kon verklaren, had gisteren rode kool en werd daar echt misselijk van en vond het echt niet lekker, terwijl mijn man zei is niks mis mee en is lekker. Als mijn cyclus weer zou verlopen als vorig jaar dat ik om medische redenen zou stoppen zou ik de 19e weer moeten menstrueren. Ik ben zo benieuwd, hopen dat er geen menstruatie uitkomt, maar heb geen last van gevoelige borsten of zo, had af en toe wel als ik aan me tepels zat een klein beetje ander gevoel maar dat is niet meer. Succes en klussen allemaal, voor degene die ondertussen nieuw genomen zijn welkom allemaal
@pkuiper, ik had die symptomen ook heel erg de eerste 2,5 maand nadat ik met de pil was gestopt, uitslag; fors ontpillen met al die op zwangerschaps lijkende symptomen argh vreselijk!! ik had tevens ook gigantisch gevoelige borsten en tepels. Uiteraard kun je nooit uitsluiten dat het niet door een zwangerschap komt
Ik ga morgen ochtend een testje wagen. Vandaag weer super misselijk. Steess rond het middaguur. Zere borsten. Rommelende darmen en steekhes in mn buik en hoofdpijn en dood moe. Durf t eigenlijk niet maar als t zo is weet ik dat k niet meer moet drinken.
Spannend Imona, ik ga voor je duimen!! het zijn wel vrij duidelijke symptomen moet ik zeggen.. Laat je het ons weten?!
@pkuiper wat balen van je werk! Hoop voor jullie dat het vandaag is gelukt met het verbouwen en je snel zwanger bent! Succes imona! Ik ben benieuwd
Dank je wel bloempje, Ja dat is idd balen, moest voorbereidingen doen zodat morgen de buienkant van de kas en de muur eruit gehaald kan worden zodat maandag de platen gemaakt kunnen worden en de kledingkast erin komt en dan zo snel mogelijk klaar is. Ja dank je wel hopen wij ook, hoop ook voor jullie dat het snel mag gebeuren. Succes en welterusten
Helaas een negatieve test. Zal wel fors aan t ontpillen zijn. Of ik zie dingen die er niet zijn. Als ik volgende week nog niet ongi bem. Nog een keer testen. .
@pkuiper, klinkt alsof het allemaal best wel snel gaat! Fijn dat je vader jullie ook helpt! Imona wat jammer! Hopelijk komt je menstruatie dan snel.. Dan weet je dat je eigen lichaam het weer onder controle heeft. Ik had ook veel last tijdens ontpillen en kan verdacht veel op zwangerschapssymptomen lijken! Fijne middag iedereen!
Jammer imona, dat zegt eigenlijk nog niks maar jah het ook zijn dat het door ontpillen komt, even afwachten dus Mijn NOD is morgen k ga denk ik ook morgen een testje wagen,spannend Ik heb gevoelige tepels nu terwijl k dat nooit heb
@ bloempje, Ja het gaat echt snel, de kledingkast hangt al zo goed als klaar, en er komt nog een kast naast en lades onder de kledingkast, morgen komt de kennis en mijn pa weer dus dan gaan we weer lekker bezig met zijn 4 tjes, hopelijk kan ik dinsdag dan beginnen met soppen en strijken en bed in elkaar zetten zodat alles weer lekker schoon en fris is. Ja ben echt blij met mijn pa ondanks zijn gezondheid dat hij t eigenlijk niet echt trekt, en eigenwijs is om zich na te laten kijken bij een huisarts. En hij heeft een eigen bedrijf een klein familiebedrijfje met mijn ma en zusje. En maandag is de toko gesloten sinds ren half jaartje, dan is het van dinsdag tot zaterdag open.
Leuk! Allemaal jonge meiden die voor hun eerste gaan! Ik ben zelf 23 en ook voor de 1e bezig. Spannend meiden, allemaal veel plezier/succes! Ik ben zelf 6 maanden bezig! Heb wel een spiraal gehad en 8 jaar de pil gebruikt!
9DPO, eerste rondee.... We gaan het zienn Vanochtend bloedend tandvlees gehad (heel raar) en erg waterig rekbaar afscheiding (maar dat kan ook van gisterenavond van manlief zijn ).. Hele erge testdrang gehad vanochtend, maar niet getest. Zondagmiddag had ik echt krampen (hopelijk was dat de innesteling) en vandaag eigenlijk nergens meer last van.
vannochtend getest, negatief.. helaas maar nog niet ongesteld.. afwachten nog eventjes ^^ als ik nog niet ongi ben ga ik het weekend weer testen!!
@Monic, jaa dat is mijn instelling ook!! hihi mn mams testte pas na een week of 5 positief, dus ik hou nog eventjes vol
Hmmmmm! Super spannend.. Mijn NOD is a.s. zondag Hoop echt dat ik pas van het weekend test! Moeilijk dat wachten ..
K heb vandaag mijn NOD niks te bekennen K zie dat ik waterige afscheiding hebt als het gedroogd is is het wit