De oempaloempas gaan op roze! Deel 4.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rylie, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Meiden het andere topic zat vol. Denk maak een nieuw deel.
    We kletsen toch wel erg veel. Hahhaha

Lieve MGBK en Losje. Ik hoop zo dat jullie ook snel mooie resultaten zullen hebben. Jullie verdienen het zo!! Hele grote knuffel En denk aan jullie.

Andere dames hoe was het deze nacht. Hebben de kindjes lekkee doorgeslapen?
    Bouwjaar en Jolina wel las ik al. :D

Hoop dat de dames die wat minder actief zijn ook hier weer gezellig af en toe komen spieken en laten weten hoe het met hun gaat!.

2. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Duim en hoop ook nog altijd voor mgbk en losje💜

Jolina en Bouwjaar, super van jullie nachten!

Lizzie en Manouk, in dit deel wordt jullie kindje geboren! Of in ieder geval van Lizzie, van Manouk hangt het ervan af hoe snel we kletsen:D

T. sliep gisteren wat later dan normaal omdat ze nog laat bij mijn schoonouders had geslapen (tot 18.30 uur) en dus nog niet snel moe was. Uiteindelijk sliep ze pas om 22.15, maaaarrrr ze werd pas om 10.40 uur wakker:$ Wij alleen helaas al om 7.30 uur;)

3. Jolina

Jolina Niet meer actief

Wauw lies!

Hier zijn we druk bezig om de kamer van J af te krijgen....

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

En hij slaapt op zijn eigen kamertje :D hoor niks, ben vergeten de babyfoon aan te zetten pffff stom he :D maar ik hoor hem wel als het alarm is :D

Ika dat is een uurtje hiervandaan, we zijn er al eens eerder geweest, heel mooi daar.
    Volgens mij bij de rursee? Zal het dalijk even aan F vragen

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ah Rursee, ja daar heb ik wel eens van gehoord, maar ik ben er nooit geweest. Mijn familie woont wat noordelijker.

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik duim ook heel hard mee voor Losje en Mgbk!!!!

7. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hmmm we gaan liever maar niet, 70% kans op regen en 21 graden.... Het moet echt mooi weer en warm zijn ...

We hebben nog wel wa weekjes :D volgende week zag er beter uit iig

Maar is een supermooi gebied daar!

8. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    moguh,
    helaas vannacht toch weer eruit.

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hier niet, eerste nacht op de nieuwe kamer ging dus super!

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    relaxed Jo

11. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Fijn Jolina!

Jammer Bouwjaar:(

Ons dametje was dit keer om 7.00 uur wakker. Prima, maar wij lagen er laat in en ik was dus nog moe. Schone luier gegeven, fles, nog eenmaal daarna terug om haar weer op haar buik te leggen en ze sliep:D T. werd pas weer wakker 9.30/9.45 uur:)
    Gisteren via marktplaats nog een leuke steigerhouten oppottafel gekocht voor in de achtertuin. Via marktplaats ook een moederfiets gekocht incl. Yepp achterzitje. Kleur van het zitje vind ik niet zo (limegroen terwijl de fiets paarsachtig is), maar als we een voorzitje kopen van Yepp blijf ik toch maar bij die kleur. Las op internet dat veel mensen de Yepp Mini prefereren boven de Bobike Mini (City). Fietsersbond geeft in 2013 dan wel weer aan dat de Bobike het best getest was, maar ik vind gebruikt ervaringen ook belangrijk. Iemand hier nog ervaringen?

12. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Goedemorgen,

@Bouwjaar, wat balen van de nacht.

@Jo, fijn dat het zo goed gaat met J. op zijn eigen kamer.

@Lies, hier nog geen ervaring met fietsen, terwijl M. officieel nu mag :) Ik twijfel nu over het moederstuur en wil misschien toch ook een moederfiets.

Hier een goede nacht gehad. Het duurde wel lang voordat M. sliep. Ik las al dat kinderen daar vaker last van hebben als ze gaan staan. Het gaat nu ook heel gemakkelijk. Zelfs in haar slaapzak kan ze het. Aan onze radiator doet ze soms een paar stapjes. Die is ook ideaal, want daar kan ze goed op leunen (maar ook op klimmen :$).

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Bouwjaar. Jammer dat ze niet heeft door geslapen.

Jolina. voor jullie wel een goede nacht. Lekker hoor. Ook dat hij gewoon lekker slaapt op zijn eigen kamertje. Ziet er ook erg leuk uit!!

Ika. Ze gaat snel nu in 1 keer of niet. Zitten optrekken stapjes zetten. Wow.

Hier. damn wat heb ik het warm.. Is niet goed voor mijn olifantenpootjes. Heb volgens R ook een lijflied. De olifanten mars van Jungle Book. hahaha.
    Fijne zondag. Hier een saai dagje. R beetje in de tuin werken en ik relaxen. Mag niks van hem. ;)

14. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    *spiekt even hoe het met Lizzy is;)*

15. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Mamsie. Ik denk dat ze nog wel even blijft zitten hoor. Ze is nog lekker druk (auwww) en voel me toppie.
    Mijn gevoel zegt dat ik de 40 weken wel ga halen.

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lies de fiets die ik gekocht heb zaten bobike zitjes op. Mn broer was meer tevreden over de yepp. Tja. Ik heb nu een voor en achter zitje, denk dat ik eerst deze maar eens ga proberen.

Fijn dat er goede nachten waren!

@lizzie balen dat je last hebt vd warmte

Wij waren vanmiddag naar t strand (lopen, niet zitten) F heeft weinig geslapen. At gelukkig goed en ligt inmiddels schoon en wel op bed.

17. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @jo Wat een mooie kindjes heb je toch. Op die 4 maanden foto zie je verschillende gelijkenissen.

@bouwjaar Blijft dus een verrassing je nachten :-s

@lizzie Ik hoop eerder voor je!

@lies Leuk een mamafiets! Hier willen we zo'n fietskar voor achter de fiets kopen. Liefst nog een bakfiets, maar die zijn zo duur.

@ika Nog even en ze loopt!

@hier Drukke dagen hier. Vandaag eerste uitstapjes gedaan naar overgrootoma en ook terrasje gedaan :-D Meneer meldde zich netjes om de 3 uur. Net alleen weer clusteruurtjes gehad. Hij heeft nu 2 keer 's nachts in z'n ledikant geslapen. Eerste Kerr was meer toevallig omdat hij daar na het even neerleggen na de voeding heerlijk in slaap viel. Was een geslaagde nacht, dus daarna weer gedaan. Vind het ergens wel jammer dat ie niet naast me in de wieg ligt, maar we lijken alledrie wel beter te slapen zo. Afgelopen avond om 22 uur, 2 uur, 5 uur en 9 uur moeten voeden. Dat is voor zijn doen erg relaxed.

18. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hoi meiden ook in dit deel ben ik er weer hoor!
    Druk weekend gehad....
    Bedankt voor het duimen♡

Nou welterusten meiden.....xx

19. Jolina

Jolina Niet meer actief

Thx lieve dido :D
    En wat leuk de eerste uitstapjes :D dat maakt het echt he een gezinnetje zijn :D

Thx Lizzie , we hebben er veel (nou ja mijn man:p) aan moeten doen de kamer... Het is echt een oud huis... Nu weer verder aan de badkamer :D

@moederfiets, ik heb er ook een,superding! Maar ik had geen fiets dus anders had ik misschien ook zo'n stuur gekocht. Allee zeggen ze dat ook de bagagedrager verstevigd is op zo'n moederfiets.

Vandaag heerlijk gewandeld in het bos, de kinderwagen dus omgezet want het ging echt niet meer en J wilt veel rondkijken.

En nu regent het weer bah....

Losje al de kriebieltjes om te testen:D

20. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Goedemorgen...

Nee totaal niet jolina....;)
    Zag de foto hihihi past inderdaad niet meer:D

Lieve dido ben blij dat het zo goed gaat!

Deel Deze Pagina