Wij zijn deze maand van start gegaan voor nummer twee (in januari al gestopt met de pil). Bij de eerste hebben we er een jaartje overgedaan om in verwachting te raken. Nu vroeg ik me al hoe snel het gemiddeld raak is bij een tweede. Ik heb wel eens gehoord, dat zodra je lichaam het "trucje" kent, je sneller in verwachting bent bij een volgende. Ik hoor het graag van jullie en ondertussen klussen we vrolijk verder
Ik was van de eerste en van de tweede in de vierde ronde zwanger. Ik weet niet of die slogan van het trucje opgaat hoor, ik ken helaas ook mensen die 7 a 8 jaar op een volgend kind hebben moeten wachten, terwijl de eerste best wel snel was "gelukt"
Het gaat niet over mezelf, maar toch een interessant feitje... Mijn schoonouders hebben 2 jaar moeten klussen voor mijn vriend maar mijn schoonmoeder was toen hij 3 maanden oud was alweer in verwachting van nummer 2 . Ze schelen dus ook maar een jaar.
Hallo bientje, Hier ook een mama met een kereltje dat geboren is op 02-08-2008 ! De eerste keer was ik in 4 rondes zwanger. Nu helaas al een tijdje in de mmm en wil het niet echt lukken. Bij ons gaat trucje dus helaas niet op....
meteen na het stoppen van de pil. was halve wegen de pilcycles gestopt. 12 september stop week tot 19 september. weer begonnen met de pil tot 5 oktober. enkele dagen lichte menstruatie en 25 oktober positieve test. we zouden de maand erop pas officieel beginnen en telde dit nog niet als 1e ronde bij mijn dochter hebben we een jaar moeten klussen en heb ik tussen door een MA gehad met 11 wk