Nadat wij 9 x IUI hebben gehad, 1 x IVF zonder terugplaatsing, 1 x IVF mét een terugplaatsing heb ik dan vanmorgen EINDELIJK positief getest!! Het is nog écht niet te bevatten......maar de test was óverduidelijk! JIPPIEEEE,IK BEN ZWANGER!
GEFELICITEERD MEID GENIET ER LEKKER VAN ! Ik weet sinds afgelopen woensdag dat ik zwanger ben na ruim 2 jaar. Wat een ongelofelijk lekker gevoel hé is dat? Weet je al wanneer je je 1e echo krijgt? liefs vruchtje
Hey vruchtje! dank je voor je felicitatie! Wij zitten ook al anderhalf jaar in de MMM en dus is het zeer moeilijk te bevatten! Woensdag kan ik de gyn. bellen voor een afspraak voor de echo, dus ik moet nog ff geduld hebben. (mocht eigenlijk ook pas woensdag testen, dan zou ik 2 dagen overtijd zijn....) Wanneer mag jij? We lopen behoorlijk gelijk op zie ik! Jij ook nog van harte!!!! knufff
Ik mag komen voor een vroege echo ivm mk in mei. A.s. vrijdag ben ik 6 wkn (volgens eigen berekening/internet) en krijg dus vrijdag echo. Erg spannend allemaal. We lopen inderdaad vrij gelijk paar dagen is niets op mensenleven toch! liefs vruchtje
Spannend meis! Heel veel suces! Mijn banner zal niet helemaal kloppen hoor, met die IVF is mn cyclus nogal veranderd....
hey patricia... wij lopen ook behoorlijk gelijk! ik ben er gister achtergekomen! van harte gefeliciteerd! is het de eerste? voor ons wel...spannend he?