En denk dat er tegenwoordig zoveel namen zijn met jay dat het echt niet op gerijmt word en zowel gewoon slaan zijn toch van aso's toch hahahaha
haha jaaaaaaa eindelijk hebben we DE naam we keken elkaar en , en het was gelijk van dit is de naam heerlijk gevoel
Dat is waar maar er zijn zoveel kindjes die een jay naam hebben, het zal vast wel goed komen het enige wat ik kan bedenken met de naam Jaylen is : Jaylen kom je mee spelen whahaha positief dus voor mij
hihi dank je! we zijn er super blij mee Ik heb heel wat namen voorbij zien komen, zooooo moeilijk voor een jongen pff maar we zijn er uit
haha ach ja , kindjes zijn zoooo creatief en op de naam jaylen, kun je niet zoveel verzinnen hihi jaylen kom je mee spelen whahaha alleen maar positief hihi
Hihi dank je, we zijn er nog steeds gelukkig mee, dus dit zijn echt DE namen voor ons, het was een lange zoektocht, vindt meisjesnamen een stuk makkelijker
Levi wilde we eerst als roepnaam, maar we vonden Jaylen toch even wat stoerder klinken maar het zijn beide hele leuke namen! De keuze was erg moeilijk, met zoveel namen haha
bij de naam jaylen had ik echt een JAAAAAAAAAAAAAAA gevoel hihi en levi vonden we vanaf het begin al heel leuk
Ik vind jay-namen sowieso ordinaire aso-namen. Ik zou dan nog eerder voor levi kiezen (ook niet mijn smaak) maar klinkt een stuk beter dan Jaylen.... Maar het gaat er om dat jullie er uit zijn en er blij mee zijn en hij (hopelijk) straks ook.... geniet nog maar ff van je zwangerschap!